Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

U mnie są dwa jeden oryginalny w ostaniej glowicy od wentylatora, i drugi  w przed ostatniej podłączony do zegara ,prawdą  jest ze powinien być gdzieś  w misce olejowej ale jest jak jest ,doa że  od ciśnienia  oleju tez mam zegar od t25

Opublikowano

w dużym liczniku, na górze z prawej strony jest wskaźnik tem. oleju, mały wskaźnik z prawej strony dużego zegara to wskaźnik tem. głowicy

20220711_195407.jpg

na górze jest filtr paliwa, na dole oleju, widoczny czujnik ciśnienia oleju, czujnik temperatury oleju jest za filtrem paliwa, nie widać go na zdjęciu (musiałem w katalogu sprawdzić, bo zdawało mi się że ten widoczny jest od temperatury) ale ogólnie wiadomo gdzie jest

20220711_194902.jpg

w głowicy są dwa czujniki, ten wyżej jest do sterowania termostatem, ten niżej jest do wskaźnika w kabinie

są zamontowane w pierwszej głowicy (lub też najdalej od dmuchawy)

20220711_194922.jpg

silnik to BF6L913 6cyl turbo 140km

na termostat nie mam zdjęcia, wiec wklejam zdjęcie z katalogu, numer 31, dokładny opis to venting valve czyli zawór wentylacyjny

katalog.jpg

Opublikowano (edytowane)

termostat masz w chłodnicy oleju , przynajmniej ja tak miałem, wentylator na sztywno https://www.marpolserwis.pl/termostat-chlodnicy-oleju-deutz-p-892.html

1 godzinę temu, yaro_1 napisał:

w dużym liczniku, na górze z prawej strony jest wskaźnik tem. oleju, mały wskaźnik z prawej strony dużego zegara to wskaźnik tem. głowicy

oj... ten w dużym zegarze to nie temp oleju hydrostatu ? ja tak mam w innym modelu

Edytowane przez pawel885
Opublikowano

może bym się zgodził gdybym miał hydrostat

zastanawiam się cały czas nad czujnikami w głowicy, jeden opisali termoswitch czyli włącznik termiczny, co niby wy włączał skoro wiatrak na stałe

Opublikowano
4 godziny temu, yaro_1 napisał:

może bym się zgodził gdybym miał hydrostat

zastanawiam się cały czas nad czujnikami w głowicy, jeden opisali termoswitch czyli włącznik termiczny, co niby wy włączał skoro wiatrak na stałe

Włącznik sie zgadza bo po osiągnięciu  zadanej temp głowicy  powinien załączyć się  sygnał dźwiękowy  alarmowy,ten sam co od awawii zpachania wytrzasaczy czy klapki od młynka u mnie sygnał trąbi choć  to nigdy sie nie zdażyło, ale czujnik można  sprawdzić czy działa.

Opublikowano
5 godzin temu, yaro_1 napisał:

może bym się zgodził gdybym miał hydrostat

zastanawiam się cały czas nad czujnikami w głowicy, jeden opisali termoswitch czyli włącznik termiczny, co niby wy włączał skoro wiatrak na stałe

Wlacznik przegrzania moze byc, zalaczenie sygnalu ewentualnie plus kontrolka

Opublikowano

W większości starych kombajnów (głównie małych) nie było wskaźnika temperatury tylko kontrolka przegrzania połączona z sygnałem dźwiękowym. W większych modelach montowali wskaźnik temperatury, prawdopodobnie będzie to ten na dole głowicy.

Poniżej zestaw czujników kombajnów M2480-M2780 i podobnych:

image.png

image.png

Opublikowano

Z tym sygnałem ostrzegawczym to może być racja, chociaż u mnie temperatura głowicy zawsze minimalna, raczej stała,  nawet jak plew owsa złapie i olej jest trochę cieplejszy

Opublikowano
1 godzinę temu, yaro_1 napisał:

Z tym sygnałem ostrzegawczym to może być racja, chociaż u mnie temperatura głowicy zawsze minimalna, raczej stała,  nawet jak plew owsa złapie i olej jest trochę cieplejszy

A w jakim zarkesie temperatury powinna pracowac glowica ? Chodzi mi o optymalna te.perature jak i maxymalna zebym wiedzial jaki czujnik i zegar kupic

 

Opublikowano
4 godziny temu, akmaly napisał:

Do 220 stopni Celsjusza, max na zegarze 250.

Znalazlem kontakt do serwisu DeutzFahr ktory zajmuje sie remontami silnikow DF i czujnik termiczny ktory zalacza sygnal powinien wlaczyc sie przy 150 °C, czyli to jest maximum temperatury glowicy a optymalna temperatura glowicy dla tego typu silnikow to ok. 120-130 °C

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez yeti2032
      Witam miałby może ktos do udostępnienia instrukcje obsługi ciągnika DEUTZ-FAHR agrolux 75 2014r.
      Zakupiłem niedawno taki ciągnik ,chciałbym porobić przy nim wymiany wszystkich płynów  i ogólnie poznac obsługę tego ciągnika bo nigdzie nie moge tego znaleźć w internecie.
    • Przez tommy83
      Mam na oku deutz-fahr m660 jest to nie wielki kombajn ale ma być tylko na swój użytek.Jest z 1987 roku bez kabiny za 24 tysiące jest wart tej ceny?Czy ten model ma jakieś bolączki i jak z częściami,martwi mnie też niewielka moc silnika proszę o pomoc za wszystkie wpisy z góry dziękuje
    • Przez stan196
      Witam, mam pytanie, czy nagarniacz zboża w modelu 33-60 wysuwa się, jeśli tak to jak go uruchomić?
      Będę wdzięczny za informację zwrotną.
      Pozdrawiam
      Stan196
    • Przez bandit1945
      Witam. Mam problem z kombajnem...
      na zimnym oleju wszystko chodzi ładnie a gdy się rozgrzeje to nie podnosi motowidel prawie wcale tak jak by brakowało mocy... A heder i resztą chodzi dobrze....
      A żeby podnieść motowidla to muszę podnosić lub opuszczać równocześnie heder....

      Pomocy
    • Przez aizen7
      Witam. Od niedawna jestem właścicielem kombajnu Deutz Fahr M35.75,mam z nim problem, otóż pomimo maksymalnych obrotów silnika cały zespół żniwny (heder) powoli się podnosi, co może być problematyczne podczas żniw. Co może być przyczyną tego stanu ? Proszę o odpowiedz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v