Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

niekoniecznie-ktos przygial bagnet i w jednym miejscu sie wytarlo, jesli nie masz gorek to wystarczy troche ponad dolna kreske-chyba cos miedzy 26 a 31 litrow-przy gorzystym terenie.

 

ten model nie ma 3 uszczelnien? dobrze zalozyles uszczelniacze-pustym do czola tloka

jak duzo nie jezdzisz to sie tym nie przejmuj-idzie sie przyzwyczaic B) , jak masz reglulacje d-m-p to daj na m i bedzie dobrze. dac 1,5 tys za nowy rozdzielacz czy 700 za watpliwa regeneracje....

Opublikowano

Jednak źle doradziłem . Jacus-ia nie pytaj bo wiele nie pomoże :P

Opublikowano

Jeśli  na  nowych pierścieniach , tłok swobodnie  chodzi  w cylindrze  - to  coś nie  tak

  Po  wymianie jesli  dobry  cylinder  ,  to  bez obciążenia  nie  chce opadać  podnośnik.

Skup  się  na  cylindrze,  tłoku  i  zaworze przy  tłoku .

Rozdzielacz  w  ostateczności podejdzie od  c 360 

Opublikowano

Jacus pier**lisz jak potłuczony. Jak podnośnik podrywa to można jeździć. W łeb się puknij. Jak tak robi to może podnośnik pęknąć albo go wyrwać po jakimś czasie.

Opublikowano

dziś już nie będę nic podczepiał tylko dolalem oleju do poziomu połowy między pierwsza a druga kreska. Jutro zobaczę czy to coś dało, jak nie to w wolnym czasie znowu rozbiorę podnośnik i zobaczę cylinder przejrze dokładnie. ale uszczelniacze dobre powinny być te 70x80x5 bo kupując w Agromie to z automatu dali mi do 5211 przyłożyłem do tłoka a to za duże i po dopasowaniu pasowały te 70x80x5 tylko ze nie musiałem urzywac siły żeby tłok w cylinder wcisnąć.

Opublikowano (edytowane)

Coś  chyba  pomyliłeś  w wymiarach

W  c 360 ida  68x80x6 w  zetorze powinno być  80x90x5 .

No  i nie  powinien  lekko sie przemieszczać  tłok  w cylindrze  po wymianie pierscieni

Edytowane przez mariuszd93
Opublikowano

wymiar 80x90x5 jest za duży bo taki od razu dali mi w Agromie ale dobrze ze miałem ze sobą tłok to przymierzylem to uszczelniacze miały duży luz, dlatego wziąłem 70X80X5 które pasują idealnie na ten tłok i byle je ciężko założyć. A jak zmierzyłem tłok to we wnatrz rowka ma70 a na zewnątrz 80 no to inne wymiary pierścieni nie mogą być

Opublikowano (edytowane)

pierścień  ma  lekko  wystawać  poza  tłok , bez  ściskania  opaską  lub  czymkolwiek  , nie włożysz  tego  w cylinder .

 

Być może masz  takie , jak  w c 360  , ale  wtedy wewnętrzna srednica powinna być mniejsza 68mm

 

To ma  nachodzić  ciasno , bez namoczenia w  goracej  wodzie  - praktycznie  nie sposób  założyć pierscieni

 

Tak  to  wygladało mniej wiecej? 

 

Jeden  rowek  na  foto jest dotoczony ...

 

tlok-podnosnika-ursus-c-360_447_20_93759

Edytowane przez mariuszd93
Opublikowano

W kwietniu ubiegłego roku wymieniłem pierścienie na tłoku i założyłem o wymiarach 80x90x5 i też miały duży luz tylko przy wbijaniu tłoka trzeba było uważać żeby tych pierścieni nie ścieło czyli wychodzi na to że założyłeś niewłaściwy rozmiar.

Opublikowano

Jeżeli tłok ma na  zewnatrz  80  , to  typowy  od  zetora  sie nie  nada , kup  jak pisałem  68x80x6  - od  c360 . nie  70 w  środku - tylko 68 .

sprawdż  też  cylinder  i  zawór przy  cylindrze 

 

Opublikowano

A jeszcze jedno pytanie mam będę potrzebował założyć dodatkowy rozdzielacz bo przy opryskiwaczu będę zmieniał Lance i chce wziąć z hydraulicznym poziomowaniem. jak wygląda założenie dodatkowego rozdzielacza i jaki kupić?

Opublikowano

kombinujecie z tymi uszczelniaczami ,to powiem inaczej ten stalowy ,jak wciśniesz sam bez tłoka w cylinder ,powinien schodzić sie na zero ,i jeśli jest w kąplecie z gumowymi to musi pasować rozmiarem

Opublikowano

to nie było w komplecie bo komplety mieli od 5211 i to mi dali to wszystko za duże było. i zaczęliśmy dobierać, pierścień jest dobry bo identyczny jak stary tylko uszczelki były dopasowywane

Opublikowano

Jacus pier**lisz jak potłuczony. Jak podnośnik podrywa to można jeździć. W łeb się puknij. Jak tak robi to może podnośnik pęknąć albo go wyrwać po jakimś czasie.

az przeczytalem cale forum  B)  i rzeczywiscie co chwile ktos pisze ze mu od tego pekl podnosnik i dostal w tylek tlokiem, sa tylko dwa wyjatki: ja- bo zrobilem tysiace motogodzin roznymi ciagnikami z takim niesprawnym podnosnikiem no i ty, bo ciebie tlok w glowe walnal.

choc taka przypadlosc czasami sie zdarza w "markowych " ciagnikach made in turcja, indie i pakistan- paru gosci myslalo ze to stare zetory i napelnym gazie  z ciezkimi narzedziami mozna po dziurach jezdzic :D  :D  :D .po sasiedzku pol roczny 'amerykaniec' i poszedl caly plecak

 

nie da sie tam po prostu wstawic kompletu z 72 -wiem kosztuje ale moze jakas uzywke wstawic.bo chyba od 60 nie podejdzie lub od 80 sporo czesci pasuje .

Opublikowano

po dolaniu oleju, ponownym wyczyszczeniu filtra, sprawdzeniu podnośnika na wszystkich stopniach (siłowa mieszana neutralna) dalej skacze ale nie tak często. Do tego doszedł nowy problem dotyczący dźwigni podnoszenia opuszczania. jak podniose podnośnik do góry i dam dźwignię na sam dół to podnośnik nie opadnie do końca tylko trzyma w połowie. do końca opada wtedy jak dźwignia jest ustawiona tak mniej więcej w połowie przesuwu, jak opuszczę ja na dol to podnośnik znowu podniesie do pewnego stopnia. Jak to można wyregulować?

Opublikowano

Witam
Panowie w tamtym roku zalozylem nowa zetorowska pompe hydrauliczna i ostatnio ciagnik przestal podnosic tzn podnosil ale gaz opor i jedno wielkie wycie pompy. Stwietdzilem ze chyba pompa padla. Wymirnilem olej filtry i pompe. Jest tylko troche lepiej jak gaz w podloge to da rade podniesc krokodyla zbobornikiem.Moze przyczyna jest ten zawor przy pompie? Dodam ze to zetor 7745 a z opuszczaniem i falowaniem podnosnika nie bylo problemow.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez KlimekPL
      Narodził się kolejny problem w Zetorze 5211. Wymienialiśmy pompę wody na nową, daliśmy nową uszczelkę a miejsce mocowania pompy zostało dokładnie oczyszczone i odtłuszczone, śruby dokładnie i równo dociągnięte a podczas zalewania okazało się, że cały płyn zaczął uciekać właśnie w miejscu mocowania pompy. Gdzie należy szukać przyczyny? Czy jedynym sposobem będzie uszczelnienie na silikon? Bo tak właśnie była zamontowana stara pompa a teraz zamiast tego poszła normalna uszczelka, a płyn ucieka pokaźnym strumieniem (nie kropelkami, tylko normalnie wodospad).
    • Przez Gospodarz18882
      Tak jak w temacie, podnośnik opuszcza po zgaszeniu ciągnika, po 5 minutach cięgna są już w dolnej pozycji. I z ciężarem i bez. Po rozebraniu siłownika na tłoku jest tylko jedna uszczelka i jej stan jest jak na zdjęciu, może być ona przyczyną? z tego co widzę można ją kupić tylko zamawiając z włoch.





    • Przez Azor07
      Jaki wybrać krokodyl do zetora 7245 ? Jakiej firmy i jaka szerokość będzie najlepsza?
    • Przez PiotrUrbaniak
      Witam grono, Chcę podnieść moc w moim Zetor Forterra HSX 110 mr.2013. Obecnie ma 107 km i bardzo dobrze sobie radzi, ale teraz potrzebuje podwyższyć moc do 137 km. Moje pytanie to: Jakie firmy polecacie do tego typu operacji? Ile płaciliście za podwyższanie mocy w Forterce lub Proximie? Jakie są efekty? i czy jesteście zadowoleni? Dodam że mój Zetorek ma mechaniczną pompe paliwa a nie Comon Rail. Pozdrawiam

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v