Skocz do zawartości

Jakie macie Fergusony ???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj troszke MFa męczyłem bo wyrywłem drzewa orzechów bez poobrywania korzeni turem nie dał rady , a rosły przy siatce i nie mogłem do okoła jeździć dobrze że ma sprzegło mokre to nie śmierdzi ja kiedyś w 1014

Opublikowano

u mnie pompa mechaniczna dopiero 6 cyl (5465)ma elektro..koleś z serwisu mówił że lepiej bo te elektroniczne nie za bardzo chodzą..ale mówił też że tylko fendt..:) do nich prawie nigdy nie jeżdżą po gwaranji..u mnie sprzegło też mokre ale pedał srasznie lekko chodzi i trzeba sie przyzwyczaić bo inaczej szarpie przy ruszaniu.jaką masz pompe zasilającą bo u mnie elektryczna.mnie najbardziej denrwują krzaki jak trzeba gdzieś odorać a tu mało ci lusterka nie urwie niby obcinam ale dopuki się nie wyrwie to nie będzie dobrze

Opublikowano

Siema!dzisiaj gadałem z kumplem ma 5465 2 lata.i mówił że jak w zeszłym roku orał pod pszanice (bardzo sucho czarnoziem) ibisem 4*48 i podwójna cambella to mu spali 23l na ha (!), a jak jest normalnie to zbiornik 150l na 8 ha..także chyba jeszcze więcej od Twojego.mój ma 301 mth a na 350 chce mu w silniku olej wymienić jaki lejesz do swojego??

Opublikowano

Wczoraj poszedł mi gwint w łączniku górnym -cięgle w MF 4270 ciekwe ile ta rura z gwintami oryginalna będzie kosztować jak drogo to od ursusa 6 garowego kupie całe cięgło albo od pronara 1221 aby tylko długość pasowała

Opublikowano

Już wiem ile oryginalna rura z gwintami kosztuje 524 zł :o i : ale z nalazłem gdzie indziej zamiennik za 80 zł !!!!!!!! i nawet jedna rzecz mniee ucieszyła że będe miał filtr do przekładni nawrotniej nie jak wcześniej zamiennik za 150 tylko za 50 zł , ale ta rura będzie w piatek i pojechałem do tokaża i za 50 zł dorobił mi nowy gwint ciekawe czy spawy nie puszczą

Opublikowano

ale to dlaczego poszedł ten gwint?miałeś mocno wykręcone?ładnie kasują...mi się marzy do pługa chydrauliczne bo jak zaczynam orać to na początku więcej wyłarze z ciągnika niż jade..filtr olejowy do silnika dostałem za 40 zł gorzej z paliwowym koleś powiedział że nie ma takiego zamiennika :/ musze jeszcze poszukać.wymiany oleju robisz sam czy ktoś Ci robił??ja się troche boje bo to w końcu nie C-330 ;)

Opublikowano

ja jak orze to jak założe pług w domu tak cały czas orze , mam sporo luzu wopworzew pługu gdie cięgło się podczepia i pług trzymam na podnośniku , przy podczepianiu tylko rozkręcam 2 obroty lewe ramie

 

 

jęśli chodzi o cięgło to wicher robi swoje znajomy pożyczył go do 1234 i pękł mu hak walterschide przy cięgle a u mnie jest gwint tylko 31,2 mm i zaz słaby jest

 

oleje wymieniam sam zresztą wszystkie klamoty robie sam jak coś nawali

 

mnie paliwowe pasują takie jak do 3512, mf255 czyli tanie

Opublikowano

ja mam pompke paliwową elektr. i d*pa już jest inny..

u ciebie równa ziemia to co innego zresztą zagonowegeo tez szybciej ustawiłem a tutaj metoda prób i błędów ;)

i jak ten wicher chodzi?jaką masz szerokośc i jaką prędkośćią jedziesz?bo mój to już się nie nadaje..znowy ramę od wałków wygiołem..a taki wicher mi się marzy pod buraki czy kukurydze bo mam upierdliwe gliny szczególnie po wiosennej orce pod kukurydze ciężko uprawić.

Opublikowano

do wichra przeczówam że musiałbyś dociążyć swojego on waży 1300 kg a wały na końcu te croskil z 500 kilo i one robiąswoje na takiej dzwigni , ja mam na gęsiostopach 25cm i jak się jedzie 10-12 km/h to ma co robić zwłaszcza na wiosne jak lece za 1 razem pod zborza a po orce to lżej wiesz jak glina ci zeschnie to i on nie poradzi ja tak miałem po kopalini piachu z 0,5 ha rano zaorałem a po południu robiłem i troszke lipa była

 

ja mam 3m wichera z 2000 roku i do tej pory tylko łożyska w wałach wymieniłem

Opublikowano

to mam problem bo do swojego chciałem 3,5m bo mam bliźniaki i z nimi ma 3,2 także uprawowo siewny odpada 3m odpada.a takiego chciałem dwa wałki i croskil.ten mój ma 4,2 m i to jest normalny zęby sprężyste dwa wałki

Opublikowano

jak u Ciebie jest ze śrenicą zawracania??bo mój to tak sobie..i korci mnie niesamowicie żeby mu wkręcić śruby(ograniczniki),tylko boje się o krzyżaki przy włączonym napędzie..niby w istrukcji pisze że te ograniczniki są po to aby przy wąskim rozstawie koła nie zaczepialy o blok silnika.u mnie jest jeszcze sporo miejsca,także mógłbym je trochę rozkręcić..

Opublikowano

@ piootr

no i jestem po pierwszej wymianie oleju.stan licznika 356 mth poprzednio był wymieniony na 50 mth.w instukcji pisze że olej wymieniać co 400 mth, ale jeżeli w paliwie jest więcej niż 0,5% siarki to co 200 mth a hu.... wie jakie mam paliwo :/ dlatego myśle że 300 to będzie optimum.olej 8l tytan cargo 18 zł za litr, filtr oleju zamiennik 40zł, filtr paliwa-podobno nie ma zamienników-112 zł orginał.i teraz mam pyt-wymienili ci na gwarancji filtr od przekładni nawrotnej??bo ja dopiero teraz się dopatrzyłem że powinni a nie wymienili więc też musze-nie wiesz ile kosztuje??i jeszcze musze wymienić filtr hyrauliki wysokiego ciśnienia ale to na 400 mth

Opublikowano

od nawrotnej taki długi z 20 cm i 5 cm średnicy u mnie jest przy lewym tylnym kole i to jest jedyny filtr który mam wymienny filtr w hydraulice

 

Zobacze jutro jak będzie mi sobie radził MF z aresem 3m + poznaniak z pustym spoko

Opublikowano

ja mam jeszcze taki jak jakiś mały garnek i w instrukcji pisze że to jest wiltr ssący co 1200mth a ten co go opisałeś to w/g mojej instrukcji jest filtr wysokiego ciśnienia i niby co 400 mth trzeba wymienić.to napisz jak MF chodził z tym zestawem ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v