Skocz do zawartości

Jakie macie Fergusony ???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wymieniłem filtr hydrauliki i nadal mi się rozłącza wałek i czasami zapala się kontrolka od ciśnienia oleju w przekładni. Może to być wina oleju? Bo nie wymieniałem. Pompa to raczej jest dobra bo wycinakiem do sianokiszonki wycinam z pryzmy na wolnych obrotach i idzie super. Poradźcie coś.

Opublikowano

Zamienniki kupuje do oleju pasuje PP 10 .4 do nawrotnej też zamiennik fleetguard za 150 zł nie jak u korbanka ponad 300 , powietrza polski z filtronu za 80 zł paliwa polskie pasują od MF 255 tylko że 2 trzeba

 

 

Ja mam skrzynie 24/24 power shutle

Opublikowano

ja mam prawie tak samo tyklo że mam dwa zakresy w sumie 16 biegów..mógłby byc jeszcze jeden pod obciążeniem ale wystarcz..wczoraj przyjechał kumpel valtrą 6200 94 km skrzynia 36*36 3 pod obciążeniem rewers mechaniczny jeszcze z prawej strony..ma ją 2 dni ale nie wytrzymał i zaczepilismy do talerzówki..no i musze się jeszce swoim przejechać po deszczu żeby wiedzieć dokładnie ale nie bardzo dawał jej rade..dał za nią 180 brutto ale w środku to lipa.jedynie co to faktycznie pod obciążeniem puszczając gaz całkiem idzie, mój by się zadusił..

Opublikowano

w sumie to i lepiej u mnie górki miejscami dość spore do tego albo piach albo glina..przy jednym przejeździe to nieraz 5 razy i więcej musze zmienić bo albo ma za lekko albo za ciężko..

Opublikowano
w sumie to i lepiej u mnie górki miejscami dość spore do tego albo piach albo glina..przy jednym przejeździe to nieraz 5 razy i więcej musze zmienić bo albo ma za lekko albo za ciężko..

Ile płacisz za oleje ciekawe czy u mnie podobnie chcą dzisiaj za 10 litry hydramotu dałem 190 a za 15 litry cargo 278

Opublikowano

Ja też tyle za 1 przegląd dałem a wymieniali ci filtr od przekładni nawrotnej ?

 

Ja muszę filtry poczyścić od hydrauliki bo już mam 1057 mth a mam dwa sitkowe i 1 odśrodkowy ale muszę koło prawe odkręcać bo inaczej lipa nie ma podejścia

Opublikowano

Już masz go po gwarancji to możesz zmienniki filtrów zawsze sporo taniej , przedni most u ciebie jest włoski firmy DANA ??

 

 

Na zegarze od temperatury ile ci wskazuje jak dasz mu kunkretnie po garach bo u mnie jak nie jest przeciążony to na środku a jak go przycisne konkretnie to troche ponad środkową kreske

Opublikowano

przód DANA ale czy to lepsza firma od CARRO albo ZF to nie wiem..aż tak bardzo sie nie przyglądałem ale normalnie to jest troszke przed środkiem i chyba bardzo się nie zmienia ale to nie 360 żeby go przegrzać :)

Opublikowano

Ja teraz mam delikatnie wtrysk przyspieszony i jakby troszke mniej palił ale większą temperature łąpie ale ja cały czas na barszczyku śmigam już z 800 mth zrobiłem na takim paliwie

Opublikowano

to jak na barszczu to co narzekasz że Ci duż pali!? :) :) :) mi mojego szkoda..pozatym 4512 też zawsze jeździłem na normalnym..mówią że pompa nie będzie miala smarowania ale ile w tym prawdy to niewiem :/ kumpal mf 255 już 4 lata jeździł i jak mechanik robił mu kapitalny to mówił że tak zdrowej pompy to dawno nie widział.a to że się mocniej grzeje to napewno od przyspieszonego wtrysku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Kłopoty z ciągnikiem zaczęły się jak odkryliśmy sól w zbiorniku z paliwem. I od tego czasu ciągnik nie chce działać zapali w czasie jazdy gaśnie i już nie odpala, został wymyty, nowe filtry. Ale nadal jest problem i nie umiemy go zlokalizować. Proszę o radę co może być za przyczyną?
    • Przez roofii
      Witam, mam problem z amortyzowaną przednią osią, a mianowicie chodzi o to że jak ją wyłączę to nic się nie dzieje przód traktora nie opada, nie ma żadnych błędów, później jak nacisnę żeby ją włączyć to zdarzy się że tak nagle opadnie a później powoli podnosi ale to bardzo powoli, ale dalej przy wyłączaniu nie opada, próbowałem kalibracji znalezionej w necie która polega na kilkukrotnym szybkim naciśnięciu przycisku załączania osi, wtedy ciągnik podnosi się na max do góry następnie opada do najniższego położenia (co ciekawe bo przy wyłączeniu normalnym nie chce tego robić) , następnie podnosi się trochę ale już bardzo wolno i kalibracja się kończy, ale to nic nie zmienia dalej nie działa tak jak powinno, Problem występuje w ciągniku MF 7614 z 2015roku.
    • Przez Dawiddawid12
      Witam. Mam przypadek po godzinie pracy  czasami dłużej ciągnik nie chce jechać do przodu tylko do tyłu, a czasami ani do przodu ani do tyłu. Gdy zostawię go na     jedne dzień czasami  dłużej  przechodzi  mu . Gdzie szukać przyczyny ? 
    • Przez kapel22
      Witam mam masseya fergusona 6465 silnik perkins przekładnia dyna 6 2005r 
      Problem polega na tym że rewers szarpie był u mnie jeden mechanik nie pomógł drugi powiedział aby zakupić nowy elektro zawór co zrobiłem założyłem go nadal nic nie pomogło może jest delikatnie lepiej ale to nadal nie to jak powinno być ciągnik na ogół nie chce przejść kalibracji wyświetla się błąd t2.13 rozmawiałem z jeszce jednym mechanikiem który powiedział że może podjąć się próby wymuszenia w jakiś sposób tej kalibracji ale powiedział że miał takie przypadki ze przekładnia po tym wymagała remontu nie wiem co teraz robić czy ryzykować czy ktoś wie co zrobić aby ten błąd zniknął czy ściągać tego mechanika i najwyżej zrobić remont przekładni czy pozbyć się tego ciągnika 
    • Przez rafiOOL
      Witam mój MF multipower na wolnych obrotach słychać piszczenie na szybkim multi power jest słabe ciśnienie. Co może być zepsute czy jest jakiś regulator ciśnienia? Czy może zawór co jest na rurkach pod filtrem powietrza ma sprężyne zasłabą? Czy to wina pompy multipower? Olej wygląda na świeży podniśnik i tur dobrze podnoszą.
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v