karol

Jakie macie Fergusony ???

Polecane posty

Tomasz S    0

Wymieniłem filtr hydrauliki i nadal mi się rozłącza wałek i czasami zapala się kontrolka od ciśnienia oleju w przekładni. Może to być wina oleju? Bo nie wymieniałem. Pompa to raczej jest dobra bo wycinakiem do sianokiszonki wycinam z pryzmy na wolnych obrotach i idzie super. Poradźcie coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

Ja mam od roku 5455 zrobiłem 250 mth.jak narazie nic nie wykryłem..na gwrancji usuneli drobny przeciek ze z tylnego mostu..ogólnie dobrze gdyby nie korbanki..:/


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pioter    46

do Piootr.zrób pare fotek swojego MF-a i prześlij je na agrofoto.Dzięki


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    2089

ja mialem juz wstepna umowe na 5445 2 lata temu, ale na szczescie go nie kupilismy :)


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

pioter pisałeś w innym temacie że niedaleko gościowi padła skrzynia w 4270 a co dokładnie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

nie wim jaką miał a jaką ty masz?to był CHYBA power shift..a do swojego filtry gdzie kupujesz?


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

Zamienniki kupuje do oleju pasuje PP 10 .4 do nawrotnej też zamiennik fleetguard za 150 zł nie jak u korbanka ponad 300 , powietrza polski z filtronu za 80 zł paliwa polskie pasują od MF 255 tylko że 2 trzeba

 

 

Ja mam skrzynie 24/24 power shutle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

to pod obciążeniem masz dwa czy 4 biegi??bo rozumie że rewers elektrohydro?


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

2 pod obciązeniem rewers elektrohydrauliczny zakresy LMH po 4 biegi x2 pod obciążeniem wszystkie biegi w 1 dzwigni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

ja mam prawie tak samo tyklo że mam dwa zakresy w sumie 16 biegów..mógłby byc jeszcze jeden pod obciążeniem ale wystarcz..wczoraj przyjechał kumpel valtrą 6200 94 km skrzynia 36*36 3 pod obciążeniem rewers mechaniczny jeszcze z prawej strony..ma ją 2 dni ale nie wytrzymał i zaczepilismy do talerzówki..no i musze się jeszce swoim przejechać po deszczu żeby wiedzieć dokładnie ale nie bardzo dawał jej rade..dał za nią 180 brutto ale w środku to lipa.jedynie co to faktycznie pod obciążeniem puszczając gaz całkiem idzie, mój by się zadusił..


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

Ja pod obciążeniem nie używam prawie jak włączony mambieg to cały czas na tym samym robie jak ma ciężej to dymi tyle . nia mam górek ani mozikowatychj pól

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

w sumie to i lepiej u mnie górki miejscami dość spore do tego albo piach albo glina..przy jednym przejeździe to nieraz 5 razy i więcej musze zmienić bo albo ma za lekko albo za ciężko..


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3
w sumie to i lepiej u mnie górki miejscami dość spore do tego albo piach albo glina..przy jednym przejeździe to nieraz 5 razy i więcej musze zmienić bo albo ma za lekko albo za ciężko..

Ile płacisz za oleje ciekawe czy u mnie podobnie chcą dzisiaj za 10 litry hydramotu dałem 190 a za 15 litry cargo 278

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

narazie miałem jeden przegląd na 50 mth 760zł olej w silniku i przednim moście filtr oleju i paliwa oleju było 20 litrów..


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

Ja też tyle za 1 przegląd dałem a wymieniali ci filtr od przekładni nawrotnej ?

 

Ja muszę filtry poczyścić od hydrauliki bo już mam 1057 mth a mam dwa sitkowe i 1 odśrodkowy ale muszę koło prawe odkręcać bo inaczej lipa nie ma podejścia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

od nawrotnej nic nie wymieniali mnie narazie czeka tylko silnik ;)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

Już masz go po gwarancji to możesz zmienniki filtrów zawsze sporo taniej , przedni most u ciebie jest włoski firmy DANA ??

 

 

Na zegarze od temperatury ile ci wskazuje jak dasz mu kunkretnie po garach bo u mnie jak nie jest przeciążony to na środku a jak go przycisne konkretnie to troche ponad środkową kreske

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

przód DANA ale czy to lepsza firma od CARRO albo ZF to nie wiem..aż tak bardzo sie nie przyglądałem ale normalnie to jest troszke przed środkiem i chyba bardzo się nie zmienia ale to nie 360 żeby go przegrzać :)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

Ja teraz mam delikatnie wtrysk przyspieszony i jakby troszke mniej palił ale większą temperature łąpie ale ja cały czas na barszczyku śmigam już z 800 mth zrobiłem na takim paliwie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

to jak na barszczu to co narzekasz że Ci duż pali!? :) :) :) mi mojego szkoda..pozatym 4512 też zawsze jeździłem na normalnym..mówią że pompa nie będzie miala smarowania ale ile w tym prawdy to niewiem :/ kumpal mf 255 już 4 lata jeździł i jak mechanik robił mu kapitalny to mówił że tak zdrowej pompy to dawno nie widział.a to że się mocniej grzeje to napewno od przyspieszonego wtrysku.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

ja na gwarncji jeździłem na ropie talonowej i wtrysk stanoł a teraz nic się nie dzieje ty masz pompe elektronicznie sterowaną ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialas0369
      Witajcie. Posiadam mf3625 I mam problem z napędem.  Ciężko u nas z mechanikiem innym niż do c330/360. Może ktoś z was pomoże choć nakierowac gdzie szukać.  Mianowicie przy załączonym napędzie i jeździe przy skrecaniu w prawym kole coś harczy (jakby coś gdzieś tarlo). Na jeździe prosto jest cicho. Bez włączonego napędu jest cicho.  Dodatkowo ostatnio nie mogę wyłączyć napędu, mimo że kontrolka gaśnie to przód ciągnie. 
    • Przez Stiv
      Czy moglby ktos mi powiedziec jaka jest moze byc przyczyna niedziałajacego recznego i jak go naprawic model ciagnika to 3060
    • Przez MasseyFerguson6170
      Witam podczas pracy w  polu przy nawracaniu straciłem możliwość skręcenia kierownicą co może być przyczyną?  Jest możliwość jazdy i podnosnik działa ale nie ma możliwości skrętu ani w prawo ani w lewo
    • Przez crypto
      Witam.
      Nigdzie nie mogę znaleźć informacji dlatego proszę o pomoc i wyrozumiałość. W jaki sposób w tych przekładniach realizowane jest rozłączenie napędu przy użyciu pedału sprzęgła. Jeżeli wciskamy pedał sprzęga to rozłączmy jedno z dwóch sprzęgieł przekładni nawrotnej? Rozumiem że w takim razie musimy mieć oddzielne zasilanie olejowe tych sprzęgieł, które będziemy obsługiwać przy użyciu pedału sprzęgła (a raczej jego potencjometru). Czyli gdzieś musi być elektrozawór, który za to zasilanie odpowiada. Pytanie zasadnicze gdzie on jest?? Mam MFa 6490 z DYNA 6 i próbuję to zlokalizować. Problem jest taki, że ciężko ruszyć ciągnikiem przy użyciu pedału sprzęgła tzn. sprzęgło niby bierze w połowie skoku ale trzeba je pod koniec bardzo powoli puszczać, bo inaczej ciągnik mocno szarpie. Jest tam zapewne elektozawór sterowany PWM, może się zacina i przez brak płynności jego działania są te szaprnięcia.
      Robiłem wielokrotnie kalibrację potencjometru sprzęgła i nic nie pomaga. Ta sama procedura zastosowana w 5430 zadziałała, po tym zabiegu sprzęgło zaczęło brać trochę niżej a zakres pomiędzy początkiem łapania sprzęgła a pełnym zasprzęgleniem sie wydłużył. Dzięki temu ruszanie stało się łatwiejsze i właśnie nie trzeba już mocno uważać jak szybko puszcza sie pod koniec sprzęgło.
      Ktoś wie gdzie jest ten elektorzawór od pedału sprzęgła?
    • Przez Mlody98
      Cześć. Problem z podnośnikiem ehr - dotychczas wszystko było sprawne, zdjąłem błotniki tylne, złożyłem spowrotem i od tego czasu podnośnik na przycisk wewnątrz reaguje następująco: pozycja w dół, dioda świeci że podnosi w górę i ewidentnie takie nadaje zadanie bo ciągnik aż obniża trochę obroty i słychać że Clay czas próbuje podnosić mimo że pozycja jest max, na pozycji zerowej dokładnie to samo, natomiast na pozycji podnoszenia swieci się dioda że opuszcza w dół, pompa nie pompuje, ciągnik wraca do swoich obrotów bez obciążenia ale nic więcej się nie dzieje. Nie wyświetla żadnego kodu błędu, odpiąłem przyciski w błotnikach bo myślałem że któryś zwiera ale nadal to samo, nawet na odpietych. W czym problem? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj