Skocz do zawartości

Jakie macie Fergusony ???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
@brzozak2 jakieś poważne miałeś awarie czy jakieś bzdety ??

 

@mirasek oby ci dalej dobrze śmigał ale powiem tak dźwignia od rewersu na 100 % kiedyś odmówi posłuszeństwa bo rozebrałem swoją ( rozdarłem to gumową osłone żeby zobaczyć o co biega ) i jest starty pipsztok od rozłączania mikrowłącznika od pozycj neutralnej (tak jest zrobina że nie da rady nic z tym zrobić ) i za każdym razem po wyłączeniu z jazdy do przodu na pozycję neutralną wyskakuje kod 3-1 , kupiłem nową dźwignie i wytrzymała miesiąc teraz załączając nią jazde do przodu ciągnik rusza 1m i się zatrzymuje i też kod 3-1 założyłem starą i jakoś tam jeżdże

 

mam mf 390 i problemu z rewersem miec nigdy nie bede ,wszystko zalaczane mechanicznie tak lekko ze nie potrzebna zadna elektronika a tak wogle to nie kupilbym 2 raz ciagnika z seri 3xxx predzej bym kupil cos z serii 4xxx

Opublikowano

nie ma jak to 3070 bracia. eh to jest maszyna: szybki, zwinny, mało pali, swoje zrobi i nie odmówi nawet oranżadki (tylko troszku mixolu dolewam:)) super sprzęt. Myśle że na początku lat 90 nie miał sobie równych, niektóre ciągniki to jeszcze teraz mogą se tylko pomażyć co w ten ciągnik jest wyposażony. Komfort lepszy niż w nie jednym samochodzie. Tylko trzeba dbać o niego:) Super maszyna.

Opublikowano
@brzozak2 jakieś poważne miałeś awarie czy jakieś bzdety ??

byly powazne np. wymiana ECU, byly upierdliwe jak regeneracja rozrusznika (przez 2 lata serwis sie glowil :) ), byly tez pierdoly, ktore szybko usuwalismy sami przewaznie :)

teraz szykuje sie wyciagniecie skrzyni bo na 2 biegu cos stuka, jakby wylamany zabek :/, zrobie foterelacje jak skrzynie wyjmiemy, ale to dopiero za 2 miesiace.

 

twierdze ze ojciec trafil na wadliwy egzemplarz i takiego drugiego na pewno by nie kupil :) , ale nie twierdzi, ze juz nigdy MF nie kupi.

teraz znajomi dostana 3 mf, wiec zobaczymy co sie bedzie u nich dzialo

Opublikowano

Witam posiadam od 3 msc w gospodarstwie MF 1014 rok 1986 zastąpil Fortschtitta 303d .Silnik 6 cylindrów A6.354.4 .W pracy z wycinakiem do kiszonki na poziomie 10l na mth. Jak ktos jest zainteresowany posiadam sporo informacji o starszych ciągnikach mf (135 ,165 itp)

Opublikowano

Nie mam MF'a ale sąsiad zakupił no i nie byłą to za dobra inwestycja ;) Z wyglądu bardzo mi sie podoba ten jego MF nawet jak wjechał pierwszy raz w pole kilka dni po zakupie to ładnie zrobił ten kawałek chodził bez zarzutów...zjeżdżając z tego pola niestety zatarł sie silnik :) akurat pod domem goscia co też ma MF'a i chyba nawet mu go polecił...i ściągał ferguson fergusona z pola...ale już zawiuzł sinik do remontu i teraz dociera :)

Opublikowano
Nie mam MF'a ale sąsiad zakupił no i nie byłą to za dobra inwestycja :)

Silniki tak same z siebie sie nie zacierają, była jakaś przyczyna i to raczej z błędu użytkownika aniżeli marki MF/Perkins. Pewnie tak jak większość, kupił używke i prosto w pole...

Opublikowano

No użwka ale czy ja wiem czy to jego wina?chyba tego co sprzedał bo pchną mu złoma a on że to kupił to nie zrobił najlepszej inwestycij...I ja nie mówie ze sie zatarł sam z siebie,jak sie kupi używany to nigdy nie wiadomo co ten gościu z nim wczesniej robił. A sąsiad zrobił błeda że sam pojechał wybierac jak sie nie zna....Powinien jakiegos porządnego mechanika wziąsc ze sobą a nie

Opublikowano

mechanik usterek tez nie wypatrzy, bo co mozna "z wierzchu" zobaczyc czy most nie jest osmarkany, ale to nic nie daje :) dlatego kupowanie uzywek to loteria, a nikt ze sprzedawcow nie da rozebrac ciagnika, co jest zrozumiale

Opublikowano

Nie wiem czy by zobaczył, zależy co było przyczyną zatarcia. Chyba że jasnowidz :) Kondycje silnika najskuteczniej określić mierząc ciśnienie smarowania i kompresje na cylindrach, tyle że to troche zachodu i chyba nikt tego nie robi.

Opublikowano

Kupic kota w worku też głupota.Nie to że mam cos do MF'a super sprzęcik.Gosciu z sąsiedniej wsi ma MF' co chyba 125km chodzi super już którys rok tylko chyba cos z turbina miał w nim. Ale temu co sie zatarł to napewno żałuje że kupił,no coż zawsze może byc gorzej-słyszałem ze gosciu kupił ciągnik nawet nie wiem jaka marka i nawet do domu nie dojechał :) pzdr.

Opublikowano

Naliczyłem w tym temacie tylko 8 Mf sreii 30xx a Gdzie reszta? Ja od czerwca posiadam Mf 3080 100km super maszyna polecam bardzo zrobił u mnie już 150 mtg :P do tej pory miał remont pompy paliwowej koszt remontu 1100 zł ze starej pompy zostały tylko tabliczki z oznaczeniami

Opublikowano
Naliczyłem w tym temacie tylko 8 Mf sreii 30xx a Gdzie reszta? Ja od czerwca posiadam Mf 3080 100km super maszyna polecam bardzo zrobił u mnie już 150 mtg :P do tej pory miał remont pompy paliwowej koszt remontu 1100 zł ze starej pompy zostały tylko tabliczki z oznaczeniami

 

 

ja mam 3050 sprowadzony z norwegii z małym przebiegiem i w oraniu lata równo z U 1212 bez przodu z takimi samymi pługami (4grudziądzka) i spalił miej o 30 litrów i tyle samo zrobił i jestem zadowolony :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v