Skocz do zawartości

Jakie macie Fergusony ???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zachęcam do pisania na temat tego kto jakim sprzętem Fergusona jeździ. Jakie są Wasze opinie na temat tej firmy. Ja obecnie jak wiecie posiadam model 6160 i złego słowa o nim nie mogę powiedzieć. Czas pokaże jak będzie w przyszłości się spisywał. W mojej okolicy jest już (o ile się nie myle) 10 ciącników tej marki, wciąż przybywa... Dziś robię pomiary odnośnie spalania. Wyniki niedługo ;)

Opublikowano

Ja mam MF 4270 i odwrotnie jak ty nie moge o nim dobrego słowa powiedzieć a jeśli chodzi o spalanie to jest u mnie dokładnie zbadane przez dwa lata pisze każde tankowanie w zeszyt i wuniki są sporawe

Opublikowano

Wyniki spalania:

średnio na 1 motogodzinę mój MF 6160 spalił 10 litrów oleju napędowego (opałowy nie wchodzi w grę). Jak dla mnie to nie jest dużo, wcześniej miałem Ursusa i spalał ponad 15-17 litrów !!! a MF mogę zrobić więcej.

Opublikowano

:cool: wynik: Może ci i tyle spalił ale pewnie nie miał ciężko i z 1600 obroty jeśli chodzi o ursusa to jak miałem 1014 to na hektar spalał mi mniej od MFa a oba robią z tymi samymi maszynami

 

pomiar od 29-04-2004 do dziś spalił 7440 litrów i zrobił 687mth tzn. 10,83 litry/mth wszystkie pojenia wpisane w zeszyt :cool: wynik:

 

orka na przenice w 2004 roku 13mth 210 litry to wychodzi 16,15/mth

 

orka w tamtym roku pod buraki 9 ha przez 9 h pole było mokre bo w żniwa było zalane spalił mi na to 160 litry orka na biegu co przy 2200 obr/min jest 8,5 km /h momentami musiałem brać na żółwia bo mi ciągnik się śłizgał i brakło mu żaru gaz cały czas ponad 2000 obroty średnio wyszło 17,78 / mth musiałem dzwonić do domu po paliwo bo myślałem że nie wróce przy obu tych przykładach pracowałem z TUREM 120B 5x40 z ibisem 4x48 pali jeszcze więcej

 

 

U korbanka norma na jego zużycie paliwa jest 28litry/mth :P wynik:

Opublikowano

jaki masz silnik(producent) przy tym swoim MF-ie?? ilu konny?

Jak narazie to mój pracował w transporcie i uprawie. Co do pługa okaże się jesienią.

Opublikowano

ja też mam 6 cylindrów Perkinsa moc 101 KM i pali tylko 10l/mth. Gość który mi to sprowadział mówił, że te modele palą na 1 motogodzinę 8-14 litrów, a przynajmniej ten mój...

Ja w czerwcu odbieram JD 5720 mam nadzieje, że się nie rozczaruje...

Opublikowano

Ja jak kupowałem swojego to u korbanka gadali że będzie palił 8 litry ale on tyle to pali na biegu jałowym

 

Zobacze teraz ile będzie palił po przyspieszeniu zapłonu powinien troszke mniej

 

Jeśli chodzi o JD 5720 to może cie jego spalnie zadziwić

Opublikowano

Ciekawe jak drogie są w tym JD przeglądy znajomy co ma JD 6520 zapłacił za pierwszy przegląd 2000 zł ja w MF 4270 700 zł a za po 250 mth zapłaciłem 370 zł to jest troche różnicy

Opublikowano

te co wymienilem to 6 bez turba mam racje u mnie w okolicy gosciu ma 3070 fajnie wyglada podoba mi sie jego kabina ze spalaniem tez nie ma problemow moze to mit ze mf duzo pali ale to tylko moje zdanie

Opublikowano

Piootr ma racje ale dla pewności sprawdzę na jednej stronce. Kolega ma 3060 i jest z niego zadowolony, ten ciągnik poradził sobie z agregatem uprawowym o szerokości 5,6m... jeśli chodzi o kabinę to jak na nasze warunki jest komfortowa ale to nie to samo co w serii 6100 :)

Opublikowano

Ja mam MF 235 jest to niezawodny ciągnik ma już 16 lat i jeszcze nie miał żadnego remontu. Oczywiście miał wymieniane takie drobne rzeczy które się zużywają takie jak tarcza od sprzęgła czy drążki w układzie kierowniczym.Pracyje on na 12.5 ha i nawet mu nieżle szło ale w 2004 roku kupiłem 70 konnego SAME ROLLERA który teraz pracuje przy cięższych pracach a MF poszedł do sadzarki,opryskiwacza i innych lżejszych prac.

Opublikowano

być może ja mam Same Rollera 70DT i w zimie nie mogłem woguóle skręcać dopiero jak pochodził jakieś pól godz na włączonych WOM to powoli mozna bylo juz skręcać i przyczyną był za***any filtr

juz nie kipruje przyczepami ze starymi olejami porzyczam teraz jak mi brakuje od sąsiada on ma 2 JD jeden 6620 z 2004

a drugi kupiony w tą sobotę 5720

Opublikowano

Ja mam same explorer 95 i w zime miałem to samo,ale serwisant powiedział że oni mają taki olej że jak jest zimny to wszustko ciężko chodzi dopuki się nie rozgrzeje i czesto świecą się kontrolki o d filtra

Opublikowano

faktem jest to,że gdy olej jest zimny wspomaganie działa słabo,pomimo tego,że wymieniłem filtr ale po chwili pracy silnika wszystko jest ok.Jeśli więc występuje to tylko jak jest zimny olej niczym nie odbiega on (traktor)od normy :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v