Skocz do zawartości
mrcase85

problem z orbitrolem mtz 82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mrcase85    1

Witam.Ostatnio zamontowałem w moim mtz wspomaganie na orbitrol i od początku co było z nim nie tak to znaczy np. po 3-godz pracy w polu orbitrol robi się taki gorący, że nie idzie się go dotknąć i gdy np skręce na max to wąż zasilający co idzie od pompy aż się prostuje takie jest cisnienie. drugi problem to gdy jade prosto i żeby skręcić to musze energicznie szarpnąć i wtedy zacznie kręcić. Pomożecie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Dwa pytanka.

Masz wstawiony zawór przelewowy na instalacji? A jak masz czy jest ustawiony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal831    1

A montowałeś nowy orbitrol czy używany? jak nowy to zgłoś się do producenta/sprzedawcy. Pierwszy objaw wygląda jak źle ustawiony zawór przelewowy a drugi niestety nie mam pojęcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    575

A jak masz zamontowany orbitrol? Na kolumnie? Wywaliłeś zębatke łączącom ślimak z wałem kolumny kierowniczej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrcase85    1

nie mam tego zaworu prosto idzie z pompy na orbitrol

orbitrol był nowy kupowany

tę zembatke wywaliłem

Edytowano przez mrcase85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    10

jeśli nowy powinien być dobry tą kostkę z zaworem można dokupić przykręca się ją do orbitrola zobacz dla porównania w bizonie ja w mtz założyłem taki jak w z 056 stary DDR albo przewód od pompy zakręciłeś na przelew ale z tym uważaj abyś nie rozerwał pompy sprawdz przewody jak są dobrze to może brak zaworu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    10

w sklepie z częściami jak kiedyś pytałem to mieli oddzielnie orbitrol i kostkę to chyba dokupisz ale z tym szarpaniem to jakoś dziwnie napisz więcej jak zachowuje się układ jak się nim kieruje lekko czy stawia opór moim zdaniem gdyby orbitrol był uszkodzony to byś z miejsca nie ruszył ja orbitrol kupiłem używany więc dałem do gościa który zajmuje się naprawą sprawdził uszczelnił mówił że ciśnienie ustawił na 100 atm więc zawór musi być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

witam

u mnie tez to się tak działo orbitrol do wymiany i 1 łożysko wywaliłem z tego wałka co wchodzi w orbitrol i mam zalany układ boxolem 26 dodam jeszcze że nie mam żadnej kostki i pięknie działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    10

mrcase85 przejrzałem orbitrole na allegro zawory mają na chłopski rozum gdyby go nie było nie miał byś już pompy są od strony wałka z tego co piszesz to jakby się coś zacinało gdzie nabyłeś orbitrol jaki producent

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Powrót oleju z orbitrola idzie do kolumny przez zaworek który ciągle utrzymuje niewielkie ciśnienie do włączania blokady tylnych kół. Sprawdz czy czasem nie zaciął się i wymysza zbyt wielkie ciśnienie. To może być powodem grzania się oleju a możliwe że zacinania też. Omiń go po prostu i powrót włóż do korka wlewowego. Zobaczysz co się będzie działo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

ja kupiłem cały kompletny zestaw wspomagania ale 1 orbitrol sie zacinał wymieniłem na gwarancji na 2 ruski i jest wszystko ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikey    0

Witam mam problem z wspomaganie. Koła latają tak że się nie da jechać. Co myślicie o zamontowaniu nowego serwa zamiast przerabiania wspomagania na orbitrol??? Czy to zda egzamin?? Długo wytrzyma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    10

mikey wywal te serwa wstaw orbitrol zrobisz raz będziesz zadowolony takie moje zdanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikey    0

No tak ale mi MTZ jest ciągle potrzeby. Pracuję nim w lesie i się boję czy się nic nie oberwie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    10

mikey jak dasz oryginalne części nic się nie urwie u mnie było to samo ja nawet nie próbowałem naprawiać większość wstawia orbitrol kuzyn 2 razy naprawiał po czym nie było czym jechać i w końcu przerobił ale może ktoś ma patent na ten ruski wynalazek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikey    0

No tak byłoby najlepiej. A co myślicie o regeneracji starego albo o zamontowaniu fabrycznie nowego serwa??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrcase85    1

Witam dzięki za podpowiedzi z tym orbitrolem cała wina lezała w wałku i zrobiłem tak jak pisaliscie wywaliłem łożysko od str orbitrola i jest już dobrze.Dzięki za pomoc:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam, czy jest możliwość w mtz z 93r, całkowite wyrzucenie kolumny serwomechanizmu i założenie orbitrola pod kierownicą, ale nie tracąc blokady tylnych kół? Jak tak to jak to zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    16

Oczywiście że jest taka możliwość, właśnie jestem na etapie takiej przeróbki i u mnie za włączanie blokady będzie odpowiedzialny zawór sterowany elektrycznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×