Skocz do zawartości

[Ursus C-330] Zalety i wady!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co wy gadacie.Mój dobry kolega prasuje 330 z prasą welger-jakaś starsza.330 tak dostaje po korbie że sie w głowie nie mieści.Pomimo tego w góre nie w góre idzie :P Tyle co ona wytrzymuje to mało który ciągnik tak ma dołożone do pieca ;)

330 się właśnie nadaje do prasy.

Opublikowano

No ja tam nie wiem,ale jeden raz w życiu jechałem ciapajem za kółkiem to nawet nawet.W przekonaniu wole swoja 60.Dodam że w ciapaju jak biegi zblokujesz to katastrofa heh,natomiast w 60 wodziki i po problemie.Mam kolege który obrabia hektary 2 ciapajami.Wyglada to całkiem zgrabnie jak jeden jedzie za drugim np przy orce.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Łatwiej? W c 360 wystarczy tylko śrubokręt . W mf 255 potrafię odblokować gołymi rękoma ;).

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Czyli potrzebujesz 2 narzędzi a ja jednego ;)

Opublikowano

To chyba ma sie zawsze jak sie jedzie w pole klucze.To co byle drobnostka wam sie zepsuje to do domu zjeżdżacie.Do 330 to 13 śrubokręt chwila moment i rozblokowane ;)

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)
@Lukasz84 ma racje, ciapek nie za bardzo nadaje sie do prasy ;) i to juz nie chodzi o temp. wody, ale o sam fakt ze jest za slaby :angry: Jezdzilem prasa ursusem3512 i nawet jemu czasem brakowalo mocy :P Nigdy nie pracowalem ciapkiem z prasa ale to raczej malo wydajna robota :D

U mnie ciapek chodził w prasie Fortschritt i dawał sobie radę ale fakt miał ciężko

Edytowane przez Matey

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v