Skocz do zawartości

Polecane posty

maniack1211    0

Witam, mam pytanie, mam zbiornik na powietrze pod ciągnikiem, ze zbiornika idzie przewód ( rurka metalowa) do komresora ( wbudowanu orginalnie) kolo wlewu oleju do silnika ( ursus c-355) i mam pytanie czy ten kompresor pompuje cały czas CZY JAKOŚ SIE GO ZAŁAŃCZA I CZY TA BUTLA MA JKIŚ ZAWÓR ZE NP. PRZY ILUŚ ATM. WYPUSZCZA POWIETRZE CZY A JAKIEJ ZASADZIE JEST TO ROZWIAZANE, i jeszcze jedno . od butli idzie przewód do gniazda tam gdzie się wpina przyczepe ale po srdku jest rurka zagięta czy jak ten kawałek wytne i założe zwykły zbrojony wąż to wytrzyma, czy wystrzeli ten wąż.

 

 

 

 

a tu link zdjecie poglądowe i to co ? jak ktoś wie to niech napisze : http://fotofotki.pl/pliki_img/pueqbq436tve94suqqf.jpg

Edytowano przez maniack1211

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon15    1

To za sprężarką jest odolejacz, usuwa zanieczyszczenia z powietrza.

Przed butlą jest regulator cisnienia.

Spręzarka w 3p cały czas pompuje<nie wiem jak tu>, Ja w butli mam zabezpieczenie(nie wiem jak reszta), musi ci gdzies uciekac powietrz bo to jest nie mozliwe zeby obieg był zamkniety

 

Ps, nie potrzebne 3 tematy!

Edytowano przez szymon15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    176

Jeśli sprężarka jest nie używana to można ją wyłączyć,jest sprzęgło.

Między butlą a wyjściem na przyczepę ma być PEDAŁ HAMULCA !!!!

Poza tym wszystko na zdjęciu jest OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gz330    1

Mam pytanie czy w każdej trzydziestce kompresor cieknie niemiłosiernie i jakie znacie sposoby aby pozbyć się wycieków?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal009    5

Z tyłu kompresora, po drugiej stronie jak koło jest odpowietrznik i tamtędy mi ciekł. Jak zmniejszył się poziom oleju to przestało. Gdzie Ci cieknie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    82

standard w ciapkach

jak kiedyś mielismy takiego, to zawsze zdejmowało sie pasek ze sprężarki i zakładało sie tylko w razie potrzeby użycia pneumatyki (jak nie był napięty ciasno, to dawało sie go zdjąć i założyć przy pomocy zwykłego śrubokręta).

Ot takie obejście problemu (bo żeby naprawic, to trzeba do sprężarki nowe bebechy, żeby zlikwidować przedmuchy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ad-al    0

A czy sprężarka nadążą z powietrzem? I czy w powietrzu nie ma oleju?

Edytowano przez ad-al

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Ten otworek to jest odma komory korbowej sprężarki. Nawet w nowej sprężarce będzie tamtędy dmuchać no i niestety pluć olejem.

By w powietrzu nie było oleju stosuje się odolejacz.

To czy sprężarka "nadąża z powietrzem" zależne jest od jej stanu, obrotów silnika, ustawionego-używanego ciśnienia, zapotrzebowania układu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
margariett    0

Witam JEstem nowym użytkownikiem. Mam strasznie piekielną prośbe kupiłem zestaw kompresor baniak i ine tam częsci i porzebuje instrukcji jak zabudować je co capka czy ktos potrafi mi pomóc z gory dziękuje Margariett@poczta.onet.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez xsardas18
      czy jest możliwe wspomaganie w C-330
    • Przez Kicu
      Witam dziasiaj pojechałem orać 1 h pola i wszystko szlo dobrze do 2 ostatnich przejazdów gdy podniosłem pług zaczął opadać. Z trudem zaorałem pole i pojechałem po moja talerzówkę i podnosiłem ja a on tak jak plug opadała. Nie wiem co sie dzieje 4 miesiące temu cala pompa była wymieniana.
      Proszę o pomoc!!!
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez markus18645
      Witam. Mam pytanie odnośnie składania zwolnicy w C330. Nie wiem czy temat był poruszany ale nic nie znalazłem. Dostępny katalog też opisuje ten temat w sposób lakoniczny. Chodzi mi o kolejność zakładania poszczególnych elementów na półosi. Patrząc od strony korpusu na wałku znajduje się bęben hamulcowy, a następnie... i tu problem bo logika wskazuje że pierścień uszczelniający (oring w rowku półosi) na to tulejka dystansowa która ma również odpowiedni rowek, następnie uszczelniacz (simering w którym znajduje się tulejka dystansowa) i odrzutnik oleju. Do tej pory było tak: bęben, oring, otrzutnik simerung w nim tulejka dystansowa. Wg. katalogu to nawet nie będę pisał bo to się kupy nie trzyma. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Kicu
      Witam was ponownie otóż mam taką sprawę do was byliśmy w sklepie pytać sie o rozdzielacz do pompy hydraulicznej w c-330 ten kolo siedzenie nie na błotniku. Okazało sie że sa 2 typy owej części czyli po regeneracji i nowy cena po regeneracji 300 zł a nowego 489 zł. I mam do was pytanie czy jest sens brania używanego ale po regeneracji czy nowego nie wiem jak jest z tymi po regeneracji ale słyszałem że długo nie pociągnie. Miał z was ktoś taki problem ?
×