Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niedługo do sprzedaży mają trafić nowe dwa modele będące uzupełnieniem oferty ciągników serii 5E. Produkowane prawdopodobnie będą w MONTERREY - Meksyk

 

P16161.gif

 

Silniki: PowerTechM Tier 3 turbodoładowane, pompa wtryskowa rozdzielaczowa

4045HP058 82 KM 315Nm

4045HP059 92 KM 353Nm według normy 97/68/EC

Przekładnia 12/12 PowrReverser™ rewers EH, 4 biegi, 3 zakresy

WOM niezależny 540/540E

Hamulce tarczowe mokre sterowane hydraulicznie

 

Układ hydrauliczny otwarty w położeniu neutralnym, pompa zębata typu tandem, mechaniczny podnośnik, cięgła dolne stałe z wymiennymi kulami

układ kierowniczy 24,9 l/min

układ zewnętrzny 62,2 l/min

udźwig podnośnika 1530 kg przy 610 mm za kulami zaczepowymi

 

Zbiornik paliwa 126 l

Masa własna (wysyłkowa) 5083E 3044 kg, 5093E 3234 kg

Opony standardowe 12.4 X 24 ,16.9 X 30

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Mi osobiście się nie podobają. :)

Opublikowano (edytowane)

Mi także a zresztą to już nie jest JD :(. I więcej niestety nie mam nic do powiedzenia na temat tych pseudo Jeleni tu każdy podzespół będzie z Chin(czyli do bani)

Edytowane przez hodowca94
Opublikowano

To nie jest już jeleń? hymm, te 5m i 5e od dawne juz były dostepne w ameryce, a teraz wprowadzaja także do Polski, sa różne filmiki na YT z takimi jankami, jakieś janki bez napędu na przednią oś 30-50km i takie różne B)

Opublikowano (edytowane)

Cena to bodajże 124tys. zł netto (taka była w Bednarach). Ciągnik całkiem przyjemny w środku (wykonanie na poziomie 6D-czyli tandeta jak na budżetówkę przystało ;) ), jednak mały gabarytem i trochę mały udźwig ma (i nie ma możliwości jego zwiększenia :unsure: ). W tej cenie mogli by dać coś lepszego, no ale za znaczek też trzeba bulić :( Dodatkowo 12.4 to najszersze opony jakie można mu dołożyć na przód :( Maszyna dobra na główny ciągnik dla małych i średnich gospodarstw, tylko szkoda że tych średnich gospodarzy nie stać na zakup chociaż takiego jelenia... Obstawiam, że w Polsce przyjmie się jak 6D :lol: czyli bez poparcia ze strony rolników i tylko nieliczne egzemplarze będą pracować w naszym kraju ;)

Edytowane przez Hubert8245
Opublikowano

Kolejna tandeta ze stajni jd. Widziałem to coś w bednarach. W środku tak jak ktoś pisał wyżej tandeta totalna. Tanie to może to jest ale czy aż takie tanie jak na to co oferuje to nie powiedział bym. Jak dla mnie wypuszczanie na rynek takich wynalazków mało ma wspólnego z budowaniem prestiżowego wizerunku marki.

Opublikowano

Tutaj nie ma wyposażenia dodatkowego ponieważ ma to ułatwić dostep do nich, bo będą składane w jednej opcji.

Te biegi troche dziwne, jak włozyłem bieg z lewej strony do dołu(nie pamiętam jaki to był) to wyłączając go dźwignia na luzie sama odbijała w prawo :D

Opublikowano

Witam.

Przeglądając tematy w poszukiwaniu informacji odnośnie serii 5E, lub konkretnie 5075E nie znalazłem zbyt wielu informacji, wszystko co jest to bardziej takie ogólniki i w dodatku bardzo porozrzucane.

Mam niewielkie gospodarstwo, około 15ha, o zróznicowanej specyfice produkcji(wszystkiego po troszku).

Dostałem trochę dofinansowań i zdecydowałem się na zakup własnie takiego ciągniczka.

Chiałbym uzyskać trochę więcej szczegułowych informacji od znawców tematu i użytkowników tego ciągnika na temat silnika, skrzyni, mostów, występujących usterek, cen i dostępu części zamiennych.

Nie chodzi mi o krytykę, wiem że tam nie ma niewiadomo jakiego wypasu bo mi on jest niepotrzebny, chciałem kupić ciągnik prosty, łatwy w obsłudze, zwrotny do ładowacza czołowego, może do odśnieżania, co by niewiele palił i niewiele kosztował. Czy to dobry wybór???

Chciałbym aby tu kazdy mógł znaleźć max profesjonalnych informacji zarówno o serii E jak i przedewszystkim o modelu 5075.

Tematy połączone

Opublikowano

Ten jak na moje gospodarstwo to już za dużo, nie wykożystam jego mocy, a pozostały park maszynowy jaki mam to maszyny kupowane lata temu do c 330.

Opublikowano

No spoko tylko że decyzja już podjęta, faktura wystawiona, ciągnik ma być na dniach.

A myślałem kiedyś o nim ale jakos tak wyszło że wziąłem tamten.

Wiesz jak tu dodać zdjęcie????/

Opublikowano (edytowane)

Ciągnik + przedni TUZ+belki hakowe+pług do odśnieżania 2.5M sterowany hydraulicznie 95000

TUR + dodatki+paleciak+krokodyl 2.1M jakieś 20000

Koni ma 75

Edytowane przez mrup

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v