adikpl1

John Deere 5E - nowe modele

Polecane posty

Maciej1278    1

Posiadam model z 5075E z 2015 r. Posiadam go od nowości i podczas odpalania zimnego silnika zanim wejdzie na poprawne obroty trwa to od 20 s. do 1 minuty przy ciągłym podgrzewaniu świecy żarowej,  przy tym kopci jak "smok" a na wyświetlaczu wyświetlają się czasami kontrolki informacji silnika, ładowania oraz ostrzeżenie żeby najlepiej wyłączyć silnik. Po kilku kontaktach i wizyt serwisu JD, twierdzili za każdym razem że to standardowa praca silnika i taka jest kultura pracy tego modelu. O próbie zmiany parametrów pracy silnika nie chcą słyszeć ponieważ tak ustawiła fabryka i nie będą nic zmieniać.  Jeśli ktoś będzie kupował ten traktor to proszę zwrócić szczególną uwagę jak odpala na zimnym silniku np. podczas mrozów bo można się rozczarować techniką z XXI wieku. Proszę o kontakt jeśli któryś z forumowiczów również ma taki problem podobny jak na filmie z You Tuba:

https://www.youtube.com/watch?v=NO9nDlaF4bg

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody111    23

Kolego te ciągniki na prawdę tak mają. Też jestem posiadaczem tego modelu też z tego roku i jest to samo. Jest na to sposób żeby mocno to ograniczyć. Trzeba pompę paliwa o milimetr podnieść do góry. Zmieni się kąt wtrysku i jest lepiej. U mnie było to samo i ta operacja sporo pomogła. Choć prawda, że tak samo nie spodziewałem czegoś takiego w nowym ciągniki. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Te nowe po lifcie maski od bodajże jesieni 2017 są już na commonrailu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
kolego przyspiesz kąt wtrysku będzie miekcej pracował i mniej palił a lepiej się zbieral, tak jak.masz ustawiony to jest na ekologie, przywieź mechanika i tak jak wyżej odegnij pompę paliwowa troszkę albo sam się pobaw to parę minut roboty jest a masz spokój, tam nie ma się co zesrać zwykła pompa paliwowa rotscyjna, pytanie moje masz w nim jakiś wyświetlacz ? bo ja takich bajerów w 5055 nie mam wcale , dwa nierówna praca to na mrozie normalne masz bo nie łapie od razu na wszystkie garnki u mnie też twardo chodzi ale to tak góra 10s ale od razu równo daje i pracuje, przed odpaleniem podgrzej go podgrzewaczem mocniej około 40 sekund i odpal, ale tak jak kolega mówił zmień kat wtrysku i będzie znaczna poprawa, to nie wina traktora tylko powalonych ekologów aby silnik mniej smrodzil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafftti    32

Witam posypała mi się pompa paliwa a dokładnie to rozsypała się w pompie głowica. Awaria z mojej winy zapchał się filterek w baku i pompa musiała ciągnąć na siłe paliwo aż się przewód paliwowy zassał. Wie ktoś gdzie dostanę ten cały wałek mój pompiarz nie może tego dostać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafftti    32

Nikt nie odpisuję ale opiszę jak to się skończyło może komuś się przyda. Pompę wysłałem do wachowiaka wzioł 5,5 tyś i ciągnik chodzi. Żeby ta sytuacja już się nie powtórzyła wywaliłem filterek z baku a na przewodzie założyłem plastikowy filterek i teraz już wiem kiedy jest zanieczyszczony. A teraz najlpepsze!!!!!!!! Ciagnik od poczatku nie pobieral płynu chłodzącego no ale ok pilnowałem w chłodnicy i było ok. Przy rozbieraniu dopatrzyłem że zbiorniczek ma niedrożne wyjście, Po prosu jakiś hindus nie obcioł na końcu odlewu zbiorniczka. Niezła kontrola jakości

Cytat

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrup    0

Witam.

Mam problem z opadającym podnośnikiem TUZ w 5075E z 2012roku.

Może ktoś się spotkał z tym w tym modelu. Do tej pory wszystko było ok, tej jesieni już ciężko było skończyć orkę. Mam do niego pług obrotowy akpil 3 korpusowych, waży ok 1T. Zauważyłem też że trochę słabo podnosi, na wolnych obrotach też blokuje się kierownicą tak jak by brakowało mu oleju lub słabe ciśnienie.

Wymieniłem cały olej i filtr hydrauliki ale problem jest nadal.

Proszę o jakieś wskazówki lub od czego zacząć diagnostykę aby niepotrzebnie nie wymienić pół ciągnika???

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

bez przedniego napędu i kabiny to i za 55-60 netto. Z taką najniższą ja się spotkałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrup    0

Witam.

Czy może ktoś wie jakie powinno być ciśnienie robocze na wtryskach w 5075E??

Mam obecnie problem ze swoim z 2011 roku,  bardzo kopci na małych obrotach do 1500, a później idzie ale jak by trochę słaby, ciężko pali.

Podejrzewam wtryski  lub zawory bo nie były chyba jeszcze regulowane, ciągnik mapka 2000mth.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrup    0
Dnia 28.12.2018 o 15:01, ariss napisał:

a podnośnik słabo podnosi czy podniesie i np podskakuje o kilka cm?

Po prostu opadał, długo szukałem, przerobiłem uszczelnienia na tłoku, nic to nie dało, okazało się że to rozdzielacz, koszt ok 1400zł, wymieniłem i teraz wreszcie trzyma jak trzeba.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrup    0
Dnia 23.09.2019 o 21:28, mrup napisał:

Witam.

Czy może ktoś wie jakie powinno być ciśnienie robocze na wtryskach w 5075E??

Mam obecnie problem ze swoim z 2011 roku,  bardzo kopci na małych obrotach do 1500, a później idzie ale jak by trochę słaby, ciężko pali.

Podejrzewam wtryski  lub zawory bo nie były chyba jeszcze regulowane, ciągnik mapka 2000mth.

Witam.

Widzę że zainteresowanie średnie...

Problem rozwiązany, wtryski padły (rozpylacze), w serwisie dostępne tylko całe wtryski koszt ok 600zł/szt, rozebrałem je i znalazłem oryginalne mam nadzieję rozpylacze, cena 150 zł/ szt.

Rozpylacze Stanadyne 39472

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamienna3105    18

Witam, mam problem ze swoim 5075E z 2018 r. Mianowicie z dnia na dzień ograniczyło mi maksymalną prędkość jazdy z 40 do 28km/h. Obroty silnika są adekwatne do prędkości jazdy przed usterką, moc ciągnik normalnie ma, jedynie nie mogę osiągnąć 40km/h. W komputerze nikt nic nie grzebał. Gdzie szukać przyczyny? Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
larysto    2

Witam. Czy ktoś zakładał obciążniki na tylne koła  do tej serii ? Cena oryginalnych to kosmos, może ktoś wie i podzieli się wiedza czy od innych marek pasują ? Z góry dziekuje za pomoc. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
potok    0

Jak podciągnąć hamulec ręczny w ciągniku jd 5055e ,na lince jest skręcony do oporu a hamuje minimalnie

Edytowano przez potok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj