mrup

Members
  • Ilość treści

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O mrup

  • Ranga
    Użytkownik
  • Urodziny 09/16/1984

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Mielec
  • Zainteresowania
    Wędkarstwo

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam, zapytaj przez dealera JD, ja już kupiłem 3 szt do naglaka i taniej kupuję przez dealera niż bezpośrednio, koszt koło 500/szt brutto
  2. Witam. Widzę że zainteresowanie średnie... Problem rozwiązany, wtryski padły (rozpylacze), w serwisie dostępne tylko całe wtryski koszt ok 600zł/szt, rozebrałem je i znalazłem oryginalne mam nadzieję rozpylacze, cena 150 zł/ szt. Rozpylacze Stanadyne 39472
  3. Po prostu opadał, długo szukałem, przerobiłem uszczelnienia na tłoku, nic to nie dało, okazało się że to rozdzielacz, koszt ok 1400zł, wymieniłem i teraz wreszcie trzyma jak trzeba.
  4. Witam. Czy może ktoś wie jakie powinno być ciśnienie robocze na wtryskach w 5075E?? Mam obecnie problem ze swoim z 2011 roku, bardzo kopci na małych obrotach do 1500, a później idzie ale jak by trochę słaby, ciężko pali. Podejrzewam wtryski lub zawory bo nie były chyba jeszcze regulowane, ciągnik mapka 2000mth.
  5. Witam. Mam problem z opadającym podnośnikiem TUZ w 5075E z 2012roku. Może ktoś się spotkał z tym w tym modelu. Do tej pory wszystko było ok, tej jesieni już ciężko było skończyć orkę. Mam do niego pług obrotowy akpil 3 korpusowych, waży ok 1T. Zauważyłem też że trochę słabo podnosi, na wolnych obrotach też blokuje się kierownicą tak jak by brakowało mu oleju lub słabe ciśnienie. Wymieniłem cały olej i filtr hydrauliki ale problem jest nadal. Proszę o jakieś wskazówki lub od czego zacząć diagnostykę aby niepotrzebnie nie wymienić pół ciągnika???
  6. Witam. A co chcesz nim dźwigać? Ja mam trochę zwiększony ale nie za dużo, dołożyłem dodatkowe uchwyty, przesuwając środek ciężkości. Udźwig się zwiększył o 300-600kg Za bardzo nie możesz bo korpus wyrwiesz, widziałem takie przypadki na forum.
  7. Oj,to nie dobrze. Myślałem że wystarczy jakaś drobna przeróbka a tu widzę koszt prawie połowy 30stki.... No ja zmieniłem gniazdo w trzydziestce, ale nic ni pomogło. Ma to jakiś znaczenie???
  8. Witam. Wie Ktoś może czy da się podłączyć przyczepę z dwuobwodową instalacją di 30stki z oryginalną instalacją jednoobwodową? Jeżeli tak, to jak? Jeżeli trzeba coś przerobić to co? W samej przyczepie nie chcę za dużo kombinować bo jest nowa a i też mam drugi ciągnik z dwuobwodową instalacją.
  9. Witam. Zaciągnę i pustą i pełną, nie ma to znaczenia. Chodzi mi o bezpieczeństwo, rzadko ale czasem potrzebuję zaciągnąć 30stką gdzieś przyczepę. Ze względu że 30stka swoje hamulce ma jakie ma, zastanawiałem się nad tym rozwiązaniem. Jeżeli wiesz jak to proszę napisz?
  10. Witam. Wyremontowałem-uruchomiłem hamulce w c330, uruchomiłem również pneumatykę i chciałabym podpiąć czasami nową przyczepę PRONAR T653/2, a tam jest instalacja dwuobwodowa. Czy jest możliwość podpięcia przyczepy do tradycyjnej instalacji jedno obwodowej w c330? Jeżeli trzeba coś przerobić to co i jak? Mam drugi nowy ciągnik z instalacją dwuobwodową wiec nie chciał bym za bardzo ingerować w przyczepy. Bardzo proszę o pomoc???
  11. Witam. Ja mam 5075E od 3 lat. Czytam to forum od dłuzszego czasu, aż czasami przykro czytać takie głupoty jak niektórzy piszą. Najwięcej do powiedzenia mają Ci którzy tego ciągnika nie użytkują, na zasadzi widziałem na targach , czy mój znajomy ma. Wiem że są modele droższe od tej serii, lepsze, ale są i dużo gorsze. Chciałbym aby tu pisały osoby które mają z tymi modelami doczynienia na codzień. Wówczas nawet jak ktoś szuka opini o danym modelu może znaleźć informacje Go interesujące. Każdy model ma swoje plusy i minusy, piszmy tu o plusach i minusach tych konkretnie modeli serii E. Z moim Poprzednikiem muszę się zgodzić z usterkami pompy, u mnie to samo, też ciekła, raz była wymieniana a za drugim razem uszczelniana w serwisie STANADYNE w okolicach Poznania. To było w zeszłym roku, od tamtej pory spokuj, fakt iż po tym uszczelnieniu turbina załancza się trochę późno,- stąd moje pytanie, - czy można i w jaki sposób przyśpieszyć załanczanie turbiny(tak aby wcześniej się załanczała) Z podnośnikiem tylnym też miałem taki problem że troszkę opuszczał, ale to tylko przy bardzo dużym obciążeniu ok 1,5T. Właśnie zakończyłem mały remoncik w tym temacie, na razie jeszcze nic cięższego nie dźwigałem więc nie wiem jak to wyszło, grunt że podnosi... Zaznaczam że mechanikiem nie jestem, co najwyżej samoukiem. Może ktoś miał podobną usterkę którą z powodzeniem usuną i może się pochwalić jak to zrobił?? Jezeli chodzi o TUR, ja mam z METALFACHU, sporo go używam i muszę powiedzieć że jest bez zarzutu. Zapraszam wszystkich aby pisali o swoich małych sukcesach i porażkach w naprawach tych modeli, przecież 90% osób czytających to forum szuka właśnie pomocy w usówaniu usterek przeróżnego typu. Chciałbym też zaprosić mechaników, którzy naprawiają te modele i mogą się podzielić swoją wiedzą. Bardzo często rozwiązania niektórych usterek są banalne, można zaoszczędzić sporo kasy dzięki normalnej życzliwości.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj