Skocz do zawartości

ciagniki rodziny Farmtrac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Farmtrac 680 z 2021 roku. Czy ta szczelina na zdjęciu pokazana czerwoną strzałką tak powinna być? czy cała tulej wskazana strzałką zieloną powinna minimalnie pracować osiowo. To jest górne mocowanie łącznika centralnego i po zapięciu pługa zauważyłem jak dołem cały wspornik odchyla się dość mocno od korpusu podnośnika. Wcześniej tego nie widziałem jakoś. Tam jest śruba centralnie wkręcona, czyżby  coś poluzowało?

img_20240409_141225.jpg

img_20240409_141433.jpg

Opublikowano (edytowane)

U mnie znowu w silniku oleju dużo się zrobiło :/ 

W zeszłym roku robiłem pompę hydrauliczną bo przez nią leciało.  Ale znowu to by było?  Jest z 6 cm ponad max. Zauważyłem bo zaczęła się pocić ta obudowa gdzie miarkę się wkłada. 

Ale jakiś taki rzadki ten olej... paliwo by leciało? Ładnie odpala i pracuje...

Nic się nie stanie aż roboty porobię i jak skończę się tym zajmę?

Co jeszcze to może być innego? 

Edytowane przez maroko
Opublikowano
Dnia 10.04.2024 o 09:04, Ursusc385 napisał:

 Mam sposób na odmulenie Perkinsa z dolnych obrotów, teraz rakieta mam zrobione u siebie i będę robił u 2 znajomych jeszcze to ;)

Musowo zaprosić Cię do Wielkiej Polski 

Opublikowano
39 minut temu, maroko napisał:

U mnie znowu w silniku oleju dużo się zrobiło :/ 

W zeszłym roku robiłem pompę hydrauliczną bo przez nią leciało.  Ale znowu to by było?  Jest z 6 cm ponad max. Zauważyłem bo zaczęła się pocić ta obudowa gdzie miarkę się wkłada. 

Ale jakiś taki rzadki ten olej... paliwo by leciało? Ładnie odpala i pracuje...

Nic się nie stanie aż roboty porobię i jak skończę się tym zajmę?

Co jeszcze to może być innego? 

Ty tak serio ? Jak przybywa oleju w silniku to trzeba się zabierać za naprawę a nie pracować 

Opublikowano
4 godziny temu, soltys48 napisał:

Musowo zaprosić Cię do Wielkiej Polski 

Prosta robota ale lata zajęło mi dojść do tego 🫣 dziś sąsiad uruchomił ursusa po mojej modyfikacji i o wiele lepiej wchodzi na obr. Zobaczymy jak potestuje go bardziej w polu. Ogólnie co silnik to inaczej reaguje, ustawiłem go jak swojego ft bo oprócz mula z dołu kręciłem mu dawkę żeby mocniejszy był to jednak mniej dyma puszcza niż mój 

Opublikowano
4 godziny temu, krzychu121 napisał:

Ty tak serio ? Jak przybywa oleju w silniku to trzeba się zabierać za naprawę a nie pracować 

Okres jest jaki jest a jeżeli to głupia nieszczelność pompy hydraulicznej to myślę, że nie zrobi to jakiegoś bałaganu. Zwłaszcza że w skrzyni ten sam olej co w silniku. Upuszczę na razie do górnego poziomy i po majówce się za to wezmę.

Opublikowano

Tuleja smarowana? Jak nie to założyć smarowanie 

Jak jest smarowana to przedłóż delikatnie dźwignie wychodząca z obudowy sprzęgła tak jak robilo się to w c-360 tyle że tu minimalnie a różnica już będzie odczuwalna i linka dłużej wytrzyma. 

No i linka z kalamitka 

Opublikowano (edytowane)
21 godzin temu, Ursusc385 napisał:

Tuleja smarowana? Jak nie to założyć smarowanie 

Jak jest smarowana to przedłóż delikatnie dźwignie wychodząca z obudowy sprzęgła tak jak robilo się to w c-360 tyle że tu minimalnie a różnica już będzie odczuwalna i linka dłużej wytrzyma. 

No i linka z kalamitka 

U mnie nie jest smarowana żeby założyć smarowanie trzeba rozjeżdżać ciągnik?

Edytowane przez Henryk69
Opublikowano

Tak trzeba rozjeżdżac. Może też już tuleja się porostu przycierac bo nie jest smarowana częsta bolaczka, a przyciera się dlatego bo że sprzęgła dużo pyłu strasznie idzie a nie ma okienka żadnego żeby to wylatywało. Skąd jesteś? 

Opublikowano

Czy zmieniał ktoś oryginalne stabilizatory boczne , na te z zawleczkami, 

Zerwało mi gwint a te oryginalne są niepraktyczne , może ktoś przypasował od innego ciągnika 

Zdjęcie poglądowe 

Screenshot_2024-04-23-09-03-56-887_com.android.chrome.jpg

Opublikowano
2 godziny temu, Henryk69 napisał:

Jak nie jest smarowana to mogę zrobić przedłużenie dźwigni? Czy nie obciąży to bardziej linki.lubelskie

Odepnij cięgno od dźwigni sprzęgła co wychodzi ze skrzyni i złap za tą dźwignie i poruszaj ręką, jak sie rusza swobodnie to tuleja jest ok. jak będziesz miał duży opór przesunąć ją do tyłu i spowrotem do przodu to znaczy że tuleja się przyciera

Daleko, bo bym Ci to ogarnął bez problemu

 

7 minut temu, Mateusz320 napisał:

Czy zmieniał ktoś oryginalne stabilizatory boczne , na te z zawleczkami, 

Zerwało mi gwint a te oryginalne są niepraktyczne , może ktoś przypasował od innego ciągnika 

Zdjęcie poglądowe 

Screenshot_2024-04-23-09-03-56-887_com.android.chrome.jpg

Jak dopasujesz długość to po lekkich przeróbkach dopasujesz. Mam taki jeden w 675

Opublikowano
56 minut temu, Mateusz320 napisał:

Czy zmieniał ktoś oryginalne stabilizatory boczne , na te z zawleczkami, 

Zerwało mi gwint a te oryginalne są niepraktyczne , może ktoś przypasował od innego ciągnika 

Zdjęcie poglądowe 

Screenshot_2024-04-23-09-03-56-887_com.android.chrome.jpg

Regenerowalem w swoim stare bo też gwinty poszły 

Opublikowano
1 godzinę temu, Ursusc385 napisał:

Odepnij cięgno od dźwigni sprzęgła co wychodzi ze skrzyni i złap za tą dźwignie i poruszaj ręką, jak sie rusza swobodnie to tuleja jest ok. jak będziesz miał duży opór przesunąć ją do tyłu i spowrotem do przodu to znaczy że tuleja się przyciera

Daleko, bo bym Ci to ogarnął bez problemu

 

Jak dopasujesz długość to po lekkich przeróbkach dopasujesz. Mam taki jeden w 675

A wiesz dokładnie co trzeba było przerobić bo z moich obliczeń wynika że sworzeń przy listwie jest do przetoczenia o 1-2mm ,a kula (gałka) ma  41 mm szerokości a mocowanie przy ciągniku ma rozstaw 33mm da się tyle przyszlifować kule z szerokości?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś jak ustawić rozrząd/kąt wtrysku w farmtrac 555?
    • Przez olwenboniface
      Cześć wszystkim!
      Od kilku dni zauważyłem, że w moim Farmtrac 675 DT układ hydrauliczny reaguje z opóźnieniem – szczególnie przy podnoszeniu i opuszczaniu osprzętu. Olej był wymieniany miesiąc temu, filtr wygląda w porządku. Ciśnienie też w normie.
      Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zachowaniem? Zastanawiam się, czy problem może leżeć w zaworze sterującym lub pompie. Każda wskazówka mile widziana – zanim oddam ciągnik do serwisu, chciałbym poznać Wasze opinie.
      Z góry dzięki za pomoc i dobre rady!
      among us online
    • Przez Bartek1994
      Chcę kupić Farmtraca 675 DT.Chciałbym aby właściciele tego ciągnika podzielili się swoją opinia o nim.Z góry dziekuję.
    • Przez Gazpacho
      Mam problem z podnośnikiem, a konkretnie podnosi za nisko. Pytanie: czy jest możliwość wyższego podnoszenia bez demontażu ramion?



    • Przez goldnick
      Witam jak naprawic silnik po spaleniu elektroniki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v