Skocz do zawartości
maly2000

Problem z odpalaniem Case 845

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
maly2000    0

W mroźny poranek przy zapalaniu Case 845 podgrzewałem go na świecy i gdy przekręciłem już kluczyk dalej zginął cały prąd. znalazłem przypalone styki i po wyczyszczeniu prąd jest, lecz ciągnik nie odpala przez kluczyk. przy przekręceniu na zapłon prąd ginie. rozbierałem stacyjkę i tez była trochę przydymiona. nie wiem czy źle złożyłem stacyjkę czy gdzieś indziej jest przyczyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

benio1967    24

Weż kogoś do pomocy i niech on przekręci kluczyk do grzania a ty zdejmij rurę i popatrz co się będzie działo-w jakim czasie świeca się nagrzeje i zobaczysz przyczynę.Ja w ihc 1055 grzeję ok 20 sek i jest nagrzany,paliłem tak w duże mrozy tamtej zimy aż mi ropę łapało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    42

Ja tu czegoś nie rozumiem nie odpala bo rozrusznik nie kręci czy co?- bo strasznie niejasno napisałeś

Ten ciągnik to i bez grzania świecy w -5* zapali. Więc sprawdź/wymień końcówki wtrysków i czy paliwo nie schodzi z pompy wtryskowej (objawy to po dłuższym postoju układ się zapowietrza- łatwe do sprawdzenia więc nie będę pisał co i jak, drugi objaw to brak dymienia przy rozruchu zimnego silnika, ale reszki paliwa jednak zostają w pompie wtryskowej i przewodach za pompką więc musiał by być dobrze nieszczelny układ żeby ten objaw wystąpił

Jeżeli jednak wszystko napisane powyżej jest ok. to może być pompa wtryskowa. Po "zaskoczeniu" silnika zgaś go a następnie po minucie odpal jeżeli będą problemy wina leży po stronie pompy wtr.

No i do rozruchu wg. instrukcji w temp. poniżej 0* mamy świecę (a raczej grzałkę w kolektorze dolotowym) oraz taki bajer występujący w tym modelu za pomocą pompy wtryskowej "rozgrzewanie cylindrów" (z tłumaczenia instrukcji po francusku w google :lol: ).Jak to zrobić? a no tak: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/1c1923bbba4c79fc.html (zdjęcie 16 dzwignia od gaszenia ma 3 pozycje, pozycja B (moment przejścia z pierwszego do drugiego wyczuwalnego oporu- łatwo sprawdzić na pompie jak to działa) służy do rozruchu zimnego silnika)

 

Mam nadziej że pomogłem B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

przy przekręceniu na zapłon prąd ginie. .

 

Kolego @macin87 napisał kolega, że prąd ginie więc rozrusznik najprawdopodobniej nie kręci.

Gdzieś jest zwarcie, poproś elektryka i najlepiej znajdź schemat instalacji elektrycznej Twojego ciągnika i będzie dobrze :] Nikt tu wróżką nie jest i zgadywać nie będzie ;]

 

Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly2000    0

macin87 zgadza si, że zapali, ale ja go niedawno kupiłem i z czystej ciekawości chciałem go podgrzać, że tak zapytam posiadasz do niego instrukcję?

Michufarmer zgadza się prąd ginie, najprawdopodobniej przepaliła się stacyjka, a z tym schematem właśnie ból, bo nie posiadam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczupak26    0

Witam

 

Czy mógłbys mi odpowiedzic czy tzw. "rozgrzewanie cylindrów występuje także w modelu 856 xl któy posiadam?

 

Niestety zimą w moim Case 856 najlepszym sposobem na odpalenie w duży mróz to zdjęcie gumowej odmy w której znajduje sie spirala podgrzewająca i włożenia tam opalarki na 30 sekun a potem 3 obrioty wału i ciagnik musi zapalić.

 

Oryginalne rozwiązanie jest niestety mało wydajne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bevery9    0

Witam jetem nowym użytkownikiem i nie wiem gdzie napisać tego posta Mam problem z ciągnikiem case international 685 xl. Nie pali na zimnie kręci 4 razy i do piero po 7 razem zapala załapie na 3 kręceniu i od nowa kręci może ktoś ma schemat instalacji elektrycznej.

Jestem nowym użytkownikiem i proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bevery9    0

Koło kolektora ssącego masz świece płomieniową i do niej jest doprowadzona rurka z ropą oraz napięcie zasilające po ustawieniu jak wyżej kolega napisał pozycji <<x>> jest podany płomień i on leci sobie do kolektora. Jak coś pisz na gg 1947747 a na pewno pomogę mam ten sam model. http://nokautimg2.pl/p-a4-07-a40780078847b930cd93638f64d0dc18500x500/swieca-zarowa-deutz-d-4506-5206-5506-6006-6206-6207-6207c-6507-6507c-6807-6807c-6907-6907c-7006-7007-7007c-7206-7207-7207c-7807-7807c-dx-80-85-86-90-92-110-120-140-145-160-3-10-3-90-4-10-4-30-4-50-4-70.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luker    1

Jak nie kręci to sprawdź przekaźnik. Mi ostatnio też wyzionął ducha, więc konieczna była wymiana, teraz śmiga aż miło, Przy -15 udawało się odpalić za 1 zakręceniem po podgrzaniu przez ok 40 s i dodaniu startera w filtr :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    52

Kolego ma szklana kula mowi ze jesli kreci a nie zapala to najprawdopodobniej problem lezy po stronie układu paliwowego wiec filtry przewody elastyczne do sprawdzenia i odpowietrzenie na poczatek a tak serio to napisz cos wiecej czy dymi jak dymi to na jaki kolor kiedy wymieniane filtry itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OlaSochal    0

witam ja mam problem z internationalem pali i chodzi tylko na ssaniu gdy podnosze dzwigienke do gory to gasnie ,a wymienilem filtr i przewody paliwowe do pompy bo sparcialo i w paliwie bylo powietrze a teraz tak jest co z tym poradzic jak odpowietrzyc bo czuje ze powietrze jest pilni prosze o odp i dzieki z gory 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez BENNY82
      Witam. Tak jak w tytule mam pytanie odnośnie wskazań wyświetlacza temperatury co on właściwie wskazuje temp, wody czy oleju hydr.? I ile kresek wskazuje po rozgrzaniu bo u mnie latem maks 3 a teraz przy. Takich temperaturach maks 2 kreski. Nosze sie z zamiarem wymiany termostatu ale nie chce tego robic na darmo bo może jest ok. Przy talerzowaniu rzepaczyska zapchala sie chlodnica i uroslo do polowy i sam nie wiem jak to ocenić. Prosze uzytkownikow z takimi samymi wyświetlaczami o podpowiedzi
       
    • Przez TheBociek1996
      Jak wiadomo grupa CNH na targach SIMA w Paryżu (22-26.02.2015 r.) ma zaprezentować nowe modele ciągników:
      Case IH Maxxum i Puma
      Steyr Profi i CVT
      New Holland T6 i T7

      Oto co udało mi się znaleźć w sieci.

      Case IH:

      Maxxum


      Puma



      oraz zapowiedź
      https://www.youtube.com/watch?v=XvZ8-4e1sbM

      New Holland:

      T6


      T7



      Niestety nic na temat Steyera nie udało mi się znaleźć.


      Jeśli będziecie mieć nowe informacje co się zmieniło wizualnie, technicznie, co będzie a czego nie, jak będą oznaczone nowe modele i jak będą odpowiadać w stosunku do siebie zachęcam to podzielenia się tym info tutaj.

      Oprócz Case IH do tematu postanowiłem wrzucić jeszcze Steyera i NH bo to ten sam koncern i po co robić zamieszanie, także jeśli będzie w złym dziale proszę o przeniesienie.
    • Przez ursusc360turbo123
      Witam. Czy wie ktoś z jakim momentem dokręcić Głowice i panewki w silniku D-239 ?(case 856 XL) 
    • Przez Tty318_PL
      Witam, czy wie ktoś może co to jest?? Proszę o szybką odpowiedź.(International 844sb)

×