Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

fordtw15 U mnie ciepła woda idzie na nagrzewnice dopiero jak się ciągnik rozgrzeje. Jak masz za mało wody w układzie to bedziesz miał problemy z ogrzewaniem musi byc na full. Generalnie ogrzewanie jest super. W zimie można sobie prawie w podkoszulce jeździć tak grzeje :)

Opublikowano (edytowane)

zawór jest otwarty, co prawda muszę go wymienić bo zacząłem nim kręcić i lekko przeciekał ale otworzyłem go i po czasie się zamulił.

ciągnik jest cały czas na płynie, spróbuje go dolać na maxa tak jak podpowiadacie i zobaczymy

Edytowane przez fordtw15
Opublikowano

a ja mam takie pytanie bo u mnie jak włączę ogrzewanie w zetorze 7211 to po jakieś godzinie pracy pali się bezpiecznik. a jak jest w was?

U mnie bezpieczniki lubią się palić przy przełączaniu z wolnych obrotów wentylatorów na szybkie i odwrotnie.

Opublikowano

Witam mam prośbę do autora i nie tylko o opisanie krok po kroku co trzeba wykonać żeby wymienić ten zaworek pod dachem mój zaczyna kapać, głownie chodzi mi o spuszczenie płynu czy z bloku silnika wystarczy, a swoją drogą jest to bardzo dziwne że nagrzewnice są wyżej niż silnik a płyn nie wraca samoistnie na dół do chłodnicy nawet po otwarciu korka :o

Opublikowano

Ciapnij śrubokrętem w nagrzewnicę, to będzie wracał :ph34r: .

Aby chciał płynąc na dół, to musisz czymś wypełnić przestrzeń po płynie, zazwyczaj powietrzem. W tej nagrzewnicy mieści się niewiele płynu i spuszczenie 2 litrów powinno wystarczyć z zapasem. Jeśli z spuścisz ten płyn, to w nagrzewnicy będzie nadal i dopiero poluzowanie przewodu lub zaworka przy nagrzewnicy spowoduje dostanie się powietrza do układu i umożliwi spłyniecie płynu na dół. Jeśli płyn był dawno nie wymieniany to spuściłbym cały i go wymienił albo przynajmniej pozwolił na wytracenie się szlamu i brudu na dnie naczynia.

Opublikowano

Witam wszystkich w dalszym ciągu mam problemy z ogrzewaniem w 7211. Wymontowałem nagrzewnice przepłukałem ja następnie zaworek i wszystkie węże czyli możliwość zapchania wykluczyłem, poziom płynu max a w kabinie dalej zimno. Zastanawiam się jeszcze nad termostatem chociaż ciągnik szybko się nagrzewa do osiemdziesięciu kilku stopni.

Nie mam bladego pojęcia o co chodzi może ktoś pomoże

 

pozdrawiam

Opublikowano

W jakim stanie jest pompa wodna? Jak wirnik jest niedokładnie spasowany to może nie dawać odpowiedniego ciśnienia na układ.Było gdzieś o tym na forum kiedyś ktoś napisał.Ja osobiście nie spodkałem sie z takim przypadkiem ale wszystko możliwe. Jeżeli węże dobrze podłączone(zasilanie górą ,powrót dołem) termostat sprawny ,zawór otwarty przepływ jest to nic innego nie przychodzi mi do głowy.

Opublikowano (edytowane)

zawór cały rozebrałem i ustawiłem na otwarty, o pompie to nie wiem, ogólnie ciągnik uzyskuje temp. ale nie grzeje się, obieg jest. Możliwe że pompa za słabo daje albo ten termostat spróbuje dać nowy na początek

 

A kolego powiedz zasilanie górą czyli zasilanie dostaje od pompy wodnej a powrót do kolektora wodnego czy odwrotnie?

 

już wiem pompa zasysa wode z nagrzewnicy a gorąca idzie z kolektora chyba że się myle.

Edytowane przez fordtw15
Opublikowano

Zasilanie idzie z kolanka kolektora wodnego, do rurki następnie ta rurka jest podłączona u góry do zaworu nagrzewnic a zawór do górnych wejsć w nagrzewnicach.Powrót idzie od dolnych wyjść z nagrzewnicy, rurką podłączoną do króćca przy pompie wodnej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomn95
      Według Was w zetorze 5211 można podpiąć lampy led przód tył pod istniejące przewody?
    • Przez Majjdann
      Witam mam taki problem z nadmuchem w zetorze 5211 włącze go i po jakis 5 minutach sie wyłącza bezpiecznik sie topi już po paru sekundach kiedy włącze nadmuch bezpiecznik zaczyna sie grzać. Dodam że jeden wiatrak kręci sie wolniej a drugi szybciej. Będe wdzięczny za pomoc Pozdrawiam.
    • Przez PiotrNaw
      WITAM. ZAKUPIŁEM CIĄGNIK ZETOR 5211. MAM PROBLEM Z NAGRZEWNICĄ. BRAK CIŚNIENIA - PŁYN NIE PODNOSI SIĘ DO NAGRZEWNICY. SPRAWDZAŁEM PRZEWODY - WSZYSTKIE DROŻNE. CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ ? PIOTR
    • Przez rolnicyzmazowszateam
      Witam Mam następujący problem z lewą pozycją w zetorze 5211 z przodu i z tyłu. Ostatnio jechałem i zobaczyłem że świeci się tylko jedna strona zobaczyłem do bezpieczników wszystko OK masa jest, aż kupiłem bezpieczniki i wymieniłem nic to nie dało, żarówki nie spalone nie wiem co może być. Może ktoś podpowie co to może być
    • Przez emtecc
      witam nagle przestały mi działać zegary i kontrolki w 7745. Po odpaleniu obrotościomierz i paliwo działa o świeci się kontrolka ładowania. Po zgaszeniu silnika paliwo nie działa. Prąd do stacyjki dochodzi bo można odpalić z przycisku. Zegary mają jakieś zasilanie, przekaźnik? Bezpieczniki sprawdzone - są ok. Jak to ugryźć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v