Skocz do zawartości
raf21

Koszt przeglądu

Polecane posty

raf21    0

hej powiedzcie koledzy ile płaciliscie za przeglad po 30 mth w belarusach lub i po 125 i 250 mth i w modelu 820 . lub czy mieliscie to robione za darmo w czasie gwarancji

Edytowano przez raf21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nemesis    0

U mnie za pierwszy przegląd skasowali 1000zł + koszt dojazdu 120zł. Na kolejny czekam, ale się nie palą by przyjechać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    377

U mnie w 952.2 po 30h - 1450zł,mówili że następny 400zł ;)


Powered by BELARUS 952///FIAT 880 DT /// ZETOR 7211/// URSUC C-330/// WŁADYMIREC T-25///
Wiceprezes KPK Kumurun Team

Księga życzeń i zażaleń na PW/GG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

raf21    0

ja jak kupowałem w wysokiej lelowskiej to mówili za pierwszy przegląd belarusa 820 400zł a gdy przyjechali i zrobili wszystko no wymiana oleju i regulacja zaworów po 30h tyle zrobili i walna mi fakturę przed oczy a tam 1500zł z tym ze nie spieszyło im się przyjechać do mnie dzwoniłem przez 3 tygodnie był mi traktor potrzebny do prasy i stał on na podwórku a mordowałem c 360 . a najlepsze jak dzwoniłem raz do serwis i chciałem żeby przyjechali bo leje waz od wspomagania to musiałem za to płacić ja nic nie tykałem to była wada fabryczna szok normalnie a gwarancje niby mam a za wszystko muszę płacić . brał ktoś stamtąd traktor???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamis    0

Po 30h w 820 zapłaciłem prawie 400zł.

 

za 820 płaciłem pierwszy raz ok 2000 zł a potem za każdy dojazd 850 zł (z mazur na pomorze) plus ich robocizna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biebrzak    1

Ja za 820.1 po 30h płaciłem 2000 zł, serwis pronaru był. W tym koszt dojazdu 260 zł. Reszta to oleje i robocizna.


"KPK Kumurun Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hendryk21    2

piotrb14 lepiej przeczytaj dokładnie instrukcje to będziesz wiedział co się robi i po ilu godzinach, a później dopiero udzielaj rad na temat tych ciągników bo się mądrzysz jak nie wiadomo kto, jak będziesz miał wymieniany tylko olej i filtry, a nic poza tym nie będzie robione to życzę powodzenia, nauczysz się jak się ciągnik rozwali

Edytowano przez hendryk21

KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niudizajn    11

1450zł , 1500zł , 2000zł??? :blink: To co oni robią na tych przeglądach , że tyle biorą? Jak kupowałem swojego Sowieta (820 na stożku) to za gwarancję kolo chciał 3000PLN. Więc podziękowałem i nie żałuję. W pierwszym roku wymieniłem tłumik , uszczelniacz w podporze wałów napędowych i dokręcałem głowice + regulacja luzów zaworowych. Osobiście tylko wymieniałem tłumik , resztę robił kolo co pracuje u tego sprzedawcy wiec czy prywatnie czy na "gwarancji" to i tak ten sam mechanik by to robił. A takie rzeczy jak wymiana olejów , filtrów i sprawdzenie połączeń śrubowych itp to bez przesady można we własnym zakresie bez studiów wykonać. Pozdro


Kupię bronę wirnikową 2,5m z hydropackiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nemesis    0

Po części masz rację, ale to dlatego, że miałeś szczęście. Znajomy kupił niedawno Belarusa 820 i zaniechał przegląd. Teraz mu przy przełączaniu biegów skrzynia zgrzyta jak by w ogóle sprzęgła nie miał. Regulacja sprzęgła nic nie daje. Byłaby gwarancja, ciągnik byłby zrobiony, a tak lipa. Wiadomo, jednemu się nic nie zepsuje, ale innym od czasu do czasu coś padnie i gwarancja się przydaje. Ja wolę dmuchać na zimne :)

 

btw. Koszt przeglądu przy 120h około 500zł + dojazd. Teraz czekam na serwis, bo już ponad 250 nabite.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

zapłaciłem 680 zł za przegląd po 125 mtg w belarusie 1025/.. mam dojazd gratis

 

 

hendryk.... jak nie wiesz to nie mów po 125 jest wymiana oleju w silniku, wymiana filtru paliwa, wymiana filtra w hydraulice i wymiana filrtu oleju silnikowego... jak byś chciał wiedzieć....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiktor27    1

mi to nieposzło ;[ na 30mh przeglądu dowalili mi 3200 .pytanko olej jaki wam lali do skrzyni bo mi posrance dali przekładniowo-hydrauliczny za sam olej ponad 1700 :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jedrus    58

3200 chyba ich pogrzało ja płaciłem 1200zł za wszystko do silnika turdus, w tylni most i przód hipol a do hydrauliki agrol. Kolejny pr5zegląd miałem za darmo tzn zostawili mi olej do silnika i kazali samemu sobie wymienić bez obaw o utratę gwarancji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    101

ja jak już pisałem miałem wszystkie przeglądy do 250 godzin wliczone w cenę ciągnika czyli dałem więcej za ciągnik ale później '0'.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

to chyba jak wzięli 3200 to może połowe wzięli dla siebie, albo za trase im naleciało bo liczą 1zł z kilometra ale wątpie w to. zrobili cię w bambuko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    11

przeglądy w każdej marce są płatne kolega za zetora 85 płacił 900 zł tak mówił 500 oleje i robota 400 ,ja z pierwszego przeglądu oczywiście firmowego zrezygnowałem jak i z następnych w tej firmie , 1 przegląd 952 kosztował by 1800 zł + dojazd , zrobiłem we własnym zakresie to oleje z 650 zł kosztowały filtry 30 zł dociągnięcie śrub regulacje to kosztu nie ma ,a gdyby się coś działo to mam te 1000 zł ewentualnie ,na razie tylko zbiorniczek od świecy płomieniowej pękł ,gwarancji to 12 mies obiecują to i tak już by się skończyła a na piśmie gościu żadnej rękojmi nie dał to i przeglądów nie robił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiktor27    1

w kiłe machneli zalali olejem przekładniowo-hydraulicznym skrzynie i przedni napęd i zaczeły się przecieki aż miło ciągnik nowy a wygląda jak by 30lat chodził,tata w szał wpad i kazał wymianiać olej jaki powinien być na ich koszt :D a nie jaki oni chcą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    11

do skrzyni olej GL-4 80 W 90 powinni zalać ,u mnie ten co puściłem po 30 mtg jak postał w pojemniku 2 miesiące na spodzie odstał się kożuch z opiłkami i takim szlamem tak z 5 litrów zostało , zlałem do baniek 10 l w sumie czysty olej po 30 mtg nie jest jeszcze przepracowany , myślę powtórnie wykorzystać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoodFarmer    27

Tylko ciekawi mnie że tu w polsce tylko zalecają do skrzyni olej gl-4 80w90? W orginalnej instrukcji do białoruskich ciągników olej w skrzyni przekładniowej i tylnym moście zalecany jest ten sam co do silnika. Jedynie do przednich zwolnic i przedniego mostu 80w90. Dziwią mnie podawane przez niektórych ceny przeglądów bo łatwo oszacować koszta olejow więc skąd te ceny? Ładnie zdzierają kase dilerzy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin1987
      Mam pytanie skierowane do właścicieli Mtz-ów i nie tylko czy przy ujemnej temperaturze macie problemy z uruchomieniem silnika bo podobno ruskie ciężko odpalają zimą chyba że ktoś ma rozrusznik ''planetarny'' to jest dużo łatwiej ja swojego mam na tym fabrycznym i mam go dopiero od lutego czekam na wasze wypowiedzi Pozdrawiam
    • Przez rbit
      Wczoraj po powrocie z pracy zauważyłem na feldze prawego przedniego koła olej. Nie było go dużo a ten wyciek z tej szczeliny pomiędzy piastą a korpusem zwolnicy. Co może być przyczyną i czy to poważne? Ciągnik jest nowy ledwo co dotarty. Pytam bo jeszcze do maja następnego roku ma gwarancję tak że jakby co to na drugi przegląd podam usterki i niech robią serwisanci. A nie działający wskaźnik paliwa to może być skopany sam czujnik?
    • Przez Karwan91tdi
      Witam kupiłem ostatnio mtz 82 z 1984 r usterki w nim to nie działający przekaźnik wom oraz z hydraulika gdyż siłownik podnosi tylnie cięgła do góry a po powrocie dźwigni w pozycje 0 cięgła samoczynnie opadają . Czy ktoś może mi poradzić jakie mogą być przyczyny podanych usterek?
    • Przez BeniaminGrodek
      Panowie mam problem mam MTZ 50 z silnikiem d-50 i chciałbym się zapytać czy ktoś może już wstawiał silnik do takiego  Z MTZ 80-d240 czy podejdzie pod korpus sprzęgła. Skrzynie ??? Wiem ze sprzęgło by trzeba było wymienić. Ale czy ktoś coś takiego ogóle robił i co trzeba zmienić ???
    • Przez Lukasz9696x
      Witam kupiłem ciągnik jumz ktory poprzednio był koparko spycharką przerobiłem go na ciągnik rolniczy i mam problem ktory dotyczy przeglądu mianowicie jest napisane ze to pojazd specjalny i nie moge nigdzie w okolicy zrobić przeglądu czy mozna coś z tym zrobić ?
×