Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

witam morze ktos wie jak podlaczyc obrotomierz do silnika deutz ktory nie ma w orginale obrotomierza myslalem nad czujnikiem polozenia walu z samochodu ale czy da sie zgrac z obrotomierzem z samochodu i czy nie bedzie oszukiwal i nie wiem czy czujnik polozenia .sie nadaje moze ma ktos pomysl na to jak to zrobic ps. nie jestem za dobry z eletkryki pozdrawiam wszystkich uzytkownikow forum dodam u mnie jest pradnica myslalem o tym zeby podloczyc alternator i od niego wziac sygnal na obrotomierz ale co z przeozeniami z kola zamachowego i alternatora jak to zgrac w kombajnie jest wieksze kolo zamachowe niz w samochodach i jak dobrac kola zeby nie oszukiwalo jak to wyliczyc

Edytowane przez robert983
Opublikowano

Przepraszam, że się wtrącę, ale czy da radę w ten sposób podłączyć licznik motogodzin?

Opublikowano (edytowane)

Witam! tez sie przyglądam temu tematowi, bo mam podobny problem. Ja myslałem nad czujnikiem magnesowym (dokładnie to nie wiem jak sie to nazywa) i magnesy na koło na wale korbowym, do tego obrotomierz od zwykłego benzyniaka.

 

I wtedy: 3 magnesy, to ustawienie licznika na 6 cylindrów (tak u mnie)

2 magnesy, to 4 cylindry "benzyniaka"

Edytowane przez zbyszekbrzuze
Opublikowano

a mógłby mi ktoś dać namiary na jakiś licznik, żeby można by go podpiąć w ten sposób??

:rolleyes:

Opublikowano

A co ma do tego liczba cylindrów. Obrót wału jest bez różnicy ile tłoków go obrca. Najprościej będzie mimo wszystko podpiąć się do alternatora.

 

Chyba nie zrozumiałeś posta... chodziło mi o ustawienia licznika według ilości magnesów(mój ma przełącznik),a nie o liczbe cylindrów silnika, w którym ma być zamontowany!

Opublikowano

witam kolege a ten obrotomierz z mozliaoscia ustawienia tych magnesuw to gdzie mozna kupic lub od czego zastosowac myslalem nad tymi magnesami ale gdzie to mozna dostac myslalem terz nad alternatorem ale trzeba by bylo dorobic kulko na alternator zeby bylo takie samo przelozenie w kombajnie jak i w samochodzie z kturego ten alternator byl wyjety tak mi sie wydaje mozwe sie myle. dzieki za odpowiedzi pozdrawiam `

Opublikowano

odświeżam ten temat znalazłem na allegro obrotomierz do silnika wysokoprężnego za 150zł pisze tam że można podłączyć go do alternatora i czyta z niego lub istnieje możliwość podłączenia do zapalniczki i moje pytanie czy to jest możliwe żeby czytał z zapalniczki tzn prosto z instalacji elektrycznej to było by najlepsze rozwiązanie pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fliegl
      Jaki jest kod RAL lub nazwa tego koloru?
       



    • Przez aniszek1
      Witam,
      Ponieważ po przeczytaniu tu na forum kilku obszernych tematów o malowaniu w tej chwili więcej nie wiem niż wiem, dlatego pozwoliłem sobie założyć ten wątek aby dowiedzieć się co jak i czym malować aby było dobrze
       
      Mam kilka sprzętów do pomalowania mianowicie:
      1: stare pługi -stan: farba oryginalna z odpryskami zadrapaniami i rdzą.
      2: sanki do bel, kulek,  - stan: sama stal bez żadnego podkładu ani farby w tej chwili cała pokryta rdzą.
      3: nowa dwukółka dopiero co pospawana - stan: stal nowa hutnicza ze składu więc gdzie nie gdzie trochę nalotu rdzy - zwłaszcza na belkach stalowych.
       
      Jakie efekty chce osiągnąć:
      - zabezpieczyć i odnowić maszyny aby nie rdzewiały,
      - farba na maszynach nie wyblakła za 2 lata. Maszyny będą pracowały w różnych warunkach deszcz, słońce, mróz
      - nie dało się tak łatwo sprzętów uszkodzić, zadrapać, porysować etc.. Wiadomo są to sprzęty rolnicze nie samochód wiec nikt nie będzie na nie dmuchał i chuchał.
       
      No i teraz od początku:
      To że trzeba oczyścić materiał ze rdzy i starych odprysków farby (czy cała farbę zdzierać?), potem odpylić i odtłuścić benzyną ekstrakcyjną to to wiem. Dalej nie wiem jaki podkład użyć? PROTECT 360 - PODKŁAD EPOKSYDOWY ANTYKOROZYJNY, Unikor C, Urekor S Podkład Antykorozyjny śnieżki?  coś innego? - w żadnym ze sprzętów nie uda mi się w 100 % pozbyć rdzy czy to w zakamarkach czy innych miejscach trudno dostępnych. Piaskowanie odpada. Więc z tego co się orientuje inne podkłady odpadają.
      Dalej czy jak już podkład wyschnie to go mam zmatowić papierem? nakładać jeszcze inny podkład? chciałbym użyć farby poliuretanowej, bo z tego co się orientuje jest  najlepsza do maszyn, ciężko ją uszkodzić i takie tam . Tylko że jest jedno ale, na stronach producentów unikor-u urekor-u (swoją drogą to czym się te dwa podkłady różnią?)  nigdzie nie jest wyszczególnione że można na nie kłaść farbę poliuretanową. więc jak to jest?

      Więc podsumowawszy gdyby ktoś mądry mógł napisać co i jak zrobić aby było dobrze i dlaczego akurat tą farbę czy podkład użyć a nie inny  to był bym ogromnie wdzięczny.
    • Przez patrykrolnik11
      Witam,mam problem .Rozcieńczam farbę chlorokauczukową podczas malowania, i gdy dużo dodam farbę to farba spływa. Jeśli doleję mało  robi się pajęczynka. Proszę o pomoc !
    • Przez sandrii
      Witam czy da się jakoś przerobić ten siewnik konny na siewnik do kukurydzy czytałam stare wpisy ale żeby dopytać co i jak stworze nowy wpis 
      i dokładnie co to jest ten górny wysiew?
    • Przez ursucolo1214
      Witam, ja zapytaniem czy da się przerobić Tur 1 na 3A z siłownikiem od cyklopa.

      Tur ten będzie pracował przy Ursusie c330. chcę już zlikwidować linkę z tego tura na rzecz właśnie tego siłownika 

      i też mam tutaj drugie zapytanie jaki by był najlepszy rozdzielacz dwusekcyjny do tego 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v