Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jesli chodzi o smarowanie to trzeba pomyslec zaprojektowac jestem jz w trkcie mozliwe ze bedzie potrzebny jakis dodatkowy zbiornik wystarczy troche checi i gotowe dzis kupilem turbosprezarke

Opublikowano

no tak ale widze ze do konca sie nie rozumiemy a zreszta to juz jest zbedne wymyslilem cos lepszego wymontuje sprezarke orginalna a tam jest juz wyprowadzony przewód cisnieniowy a z tego co mi sie wydaje superol nada sie do smarowania

Opublikowano

Jak sie nie mylę to gdzieś na forum już ktoś opisywał taką przeróbkę.Turbo chyba od VW LT 2,5TD,silnik podobno był mocniejszy ale po dłuższym czasie w polu zaczął wydobywać się olej spod głowicy.Ale pomysł niezły, ciekawe czy dojdziesz z nim do finału?

Opublikowano

skrzynia w 3p napewno wytrzyma nie zapominajcie ze ten silnik jest o 5 koni mniejszy jak u zwyklej 60 a problemy z olejem nie bedzie bo wiem ze w niektorych mf z silnikiem perkins byly torbosprezarki

Opublikowano

to chyba zle słyszałeś bo co maja wtryski do turbo turbo pompuje tylko powietrze pod cisnieniem ja wlasnie u siebie zakladam turbo mam maly problem ale myślę ze sobie poradze za jakis tydzien bedzie gotowe

Opublikowano

Licz się z tym, że jeżeli nie zmienisz dawki paliwa to założenie tej turbiny da efekt przeciwny do zamierzonego. I jeszcze jedno silnik zwykły i z turbiną pracuje przy innym kącie wtrysku - przykład sam zakładałem turbinę do zwykłego SW 400 i zostawiłem ustawienie konta wtrysku ,efekt zamiast 20kM więcej , było chyba o te 20 kM mniej, ale dowiedziałem się o tym i zmieniłem teraz jest ok. A i pompę wtryskową też musiałem zmienić . Jeśli jednak Ci się to uda zrobić to silnik będzie sie szybciej zużywał , większe obciążenia a i korbowód do silnika z turbiną jest grubszy niż przy tym samym silniku bez turbo.

Opublikowano

a kto ustawial ci kat wtrysku? bo ja wlasnie zalozylem i niestety tez czyje ze jest mniej koni ale jak wyjade i ludzie slysza gwizd turbiny to naprawde patrza sie i podziwiaja ten zabieg oplacil sie chociarz pod tum wzgledem a jak ustawie ten kat i zmienie dawke to na sile bede mogl sie mierzyc z 7211 co??

Opublikowano

nie chce nikogo obrażać, ale według mnie to głupi pomysł. Aby to zrobić pożądanie trzeba by było wymienić tłoki na kute, zastosować mocniejsze korbowody, tuleje, nawet wał korbowy trzeba by było zastosować wzmacniany, bo oryginalny też jest delikatny, kombinować z pompą wtryskowa, dawką paliwa, zapłonem itp. Kumpel wpadł też na taki genialny pomysł tyle tylko ze za zwykłym silnikiem, zapłacił 500 złoty za używaną turbinę od jakiegoś Volvo, kupił nową chłodnice oleju, zaciskał nowe węże do magistrali oleju aby móc włączyć tam chłodnicę, i nic mu to nie dało. Ja wychodzę z założenia że jakby miło być montowane turbo to byłoby fabryczne, a że silnik nie jest do tego przystosowany to inna bajka. JA bym wolał włożyć ten 1000 złoty na remont głowicy i pompy wtryskowej i gwarantuje że efekt byłby lepszy, niż "wiejski tuning". A teraz kumpel ma c 360 z chłodnicą oleju która nic w sumie nie daje, po za spadkiem ciśnienia. A jak ktoś też by chciał skutecznie obniżyć temperature pracy silnika (co jest w tym wypadku nie korzystne, bo fabrycznie ma sie nagrzewać do 80 stopni) to proponuje zmienić chłodnice wody starą niezamienioną na nową. Efekt murowany

Opublikowano
a kto ustawial ci kat wtrysku? bo ja wlasnie zalozylem i niestety tez czyje ze jest mniej koni ale jak wyjade i ludzie slysza gwizd turbiny to naprawde patrza sie i podziwiaja ten zabieg oplacil sie chociarz pod tum wzgledem a jak ustawie ten kat i zmienie dawke to na sile bede mogl sie mierzyc z 7211 co??

 

Ja robiłem to sam. Miałem po prostu instrukcje serwisowe od silnika od SW 400 zwykłego i doładowanego. Pompę ustawiał mi fachowiec z okolic Brzezin. Z tego co pamiętam to zwykły silnik na wtrysk 21 - 23 stopni od GP, a z turbiną 27 - 29 stopni od GP. Ale w przypadku silnika 3P mogą być to inne wartości, nie wiem jakie więc nie będę Cię wprowadzał w błąd. A co do tego czy dorównasz Zetorowi 7211 nie wiem> Wiem jedno, że w przypadku zwykłego 360 , można roztoczyć otwory na tuleje w bloku i wstawić tuleje o średnicy wewnętrznej 102 mm,( właśnie od Zetora 7211) oryginalnie 360 ma tłok o średnicy 95mm. Wtedy do dopiero 360 ma kopa.

Opublikowano

acha dzieki ja juz znalazlem fachowca jutro mi ustawi a jesli chodzi o te roztaczanie bloku to nie warto silnik szybko pada i trzeba wziac pod uwage ze wieksze tloki to silnik wytwarza wiecej ciepla a wiec trzeba zadbac o lepsze chlodzenie a ponad to szybciej pada korbowod rozrzad mysle ze to nie oplacalne

Opublikowano

Może i by sie dało ale po co to robić nie lepiej te pieniądze zainwestować w jakis nowszy i mocniejszy ciągnik tylko bawić sie w turbo w C360

Załóżcie mu jeszcze INTERCOOLER i bedzie TDI <_< ;):)

Opublikowano

za kilka tyś nie kupisz nowego ciągnika.Żeby kupić jakiś mocniejszy np c-385 (bo 7211 są droższe) musisz wydać z 15-20 tyś a za tyle to morzy byś załorzył turbo lub jakoś wzmocnił 60ke <_<

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majorfarm
      Witam szukam kogoś ponieważ planuje przerobić swojego Kosika rozsiewacz kos aby wchodził big bag 500kg używamy tego kosa do wapna a znudziło się sypać wiadrem obrabiamy 40ha i nie opłaca mi się kupić rcw tak że proszę nie pisać aby kupić coś lepszego do nawozu mam rozsiewacz 800kg ale wapno granulowane nim nie idzie dlatego kos 
    • Przez Hubert21
      Witam Koledzy mam takie pytanie odnośnie świecy płomieniowej chciałbym  się dowiedziećjakiej wielkości jest mufka którą wspawóje się w kolektor i czy jest możliwość dokupienia samej takiej mufki bo chodzi mi o to że  mam aktualnie zdjęty kolektor ale nie chce narazie kupować świecy ale chciałbym już wspawać mufke na przyszłość żeby było już gotowe i żebym mógł założyć tylko świece
    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v