Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

W linku, który podałem na poprzedniej stronie znajdzecie zdjęcia z testów miedzy innymi mf 5425 i jd 5090r. Tam widać, że mf bije jd na głowę. To z czym ma z nim konkurować seria 5m chyba faktycznie tylko ceną jeśli faktycznie wprowadzą tańszy model. Wiem, że niektórym użytkownikom tych ciągników ciężko się z tym pogodzić ale cóz takie życie.

Co do tańszych modeli seri 54xx myslę, że to poprost chwyt marketingowy. Nie zapominajmy,że fundusze z budrzetu 2007 - 20013 juz się prawie skończyły. Następne wsparcie będzie dostępne myślę pod koniec 2014 roku. Głównym czynnikiem przy doborze maszyn będzie teraz cena. To jest poprostu zwrot w stronę tych, którym cena obecnego 54xx jest zawysoka. Parametry urzytkowe się nie zmienią skrzynia dyna pozostaje, silnik tak samo niektóre parametry się poprawiają. Za to nie każdy musi miec koniecznie klimę, kompresor, siedzenie dla pasażera itd.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Hmmm, a nie przypadkiem 6400 do 6030? huh.gif

Opublikowano

Ja serię 5400 (do 5445) umieściłbym pomiędzy 6030 a 5R. 6400 to można raczej porównać do 6030 premium.

 

 

Swoją drogą jest już chyba temat o porównaniu MF serii 5400 do JD.

 

 

@cysiu133 co ty tak się czepiasz tych Chińczyków? Na prawdę tak źle wszystko produkują? Rzecz wyprodukowana w chinach nie równa się rzeczy, którą chinczycy sami zaprojektowali lub jak kto woli skopiowali. Ja do jakości rzeczy wyprodukowanych w chinach nic nie mam, no chyba, że tylko to, że dla europejskiej gospodarki byłoby lepiej produkować w Europie. Zgodzę się z tobą jedynie w tym, że MF jest solidną firmą, bo nie mam powodów do narzekania na ciągnik tej marki. :)

 

Mam w planach zakup 100 konnego ciągnika, i jeżeli miałbym wybierać między "starą" serią 5400 a nową, to ze względu na to, że nowe podzespoły będą lżejsze (co za tym idzie słabsze) i podobno tańsze wybrałbym jednak sprawdzoną starą serię.

Ostatnio rozmawiałem z przedstawicielem, stwierdził, że MF może trochę stracić na tym liftingu, podobno Korbanek też nie chce zbyt szybko wycofywać 5425 i 5435.

Opublikowano

To, że John Deere przenosi produkcje do Chin to oznacza że chce tanio wszystko zrobić ale nie zawsze dobrze :). Na pewno niechcielibyscie mieć ciągnika który ma na moscie napis made in china. A i jeszcze Massey ferguson ten nowy jest lzejszy ale to nie znaczy że będzie słabszy. No wiadomo jak ktos bedzie chciał mieć go na 150ha jak głowny ciagnik to nie bedzie spełniał zadania ale do robotu takiej jak opryskiwacz, rozsiewacz to ma ten ciagnik jako plus ze jest lekki.

Opublikowano

Ale kto chce mieć ciągnik o mocy do 100 KM na takim areale jako główny? Bo przecież o takich ciągnikach jest tu mowa.

W Polsce te ciągniki są kupowane najczęściej jako główne, ale na kilkadziesiąt ha i wtedy te kilkaset kG robi już różnicę, mniejszy udźwig podnośnika też ma znaczenie, chociaż i tak jest duży.

Kwestia tego napisu Made in China to już raczej zależy od mentalności, jeden nie może na to patrzeć, innemu to nie przeszkadza. Proponuję zostawić to w spokoju.

W moim przypadku ten ciągnik ma być właśnie do rozsiewacza, prasy i niedużego rozrzutnika, ale musi sobie również poradzić z zawieszaną talerzówką, czy nawet z zestawem uprawowo-siewnym, głównie w czasie kiedy jeden nie może się wyrobić, dlatego dla mnie lepszym rozwiązaniem jest "stary" 5400.

Opublikowano (edytowane)

Fakt mf 54xx w większości przypadków kupowany jest jako główny w gospodarstwie. Model ze zwykłą maską ma większy rozstaw osi i większą chłodnicę. Być może dlatego niechęć Korbanka do nowej wersji jeśli taka jest. Z drugiej strony mf 36xx jest mały i nie było w ofercie nic pomiędzy nim a 54xx. Dlatego może próbuja pomniejszyć ta serię. Byc może produkowac będą modele z nowymi symbolami ze zwykłą maską i większym rozstawem osi.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

Te masseye seri 36xx to takie złomy że niewiem. Przedstawiciel Korbanka mówił ze mozemy go na własna odpowiedzialność. Czemu myslicie ze Korbanek tych ciagników ze ścieta niechce? Tej seri co teraz jest to ludzie nie biora ze scieta maska bo trzeba dopłacic.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Poziom Twoich postów mnie poraża. biggrin.gif

 

Co konkretnie mówił o 3600? Jeżeli sprzedawca mówi źle o swoim produkcie, to albo chce nam sprzedać produkt droższy, albo nie ma pojęcia o handlu. Także zmień dostawcę. ;)

Opublikowano

Czemu tak myślimy? Od przedstawicieli i dyrektora działu sprzedaży wiemy że nie chce.

3600 są ciągnikami lekkimi, prostymi, do bardzo lekkich prac. Jak chcesz brać go do agregatu uprawowo siewnego czy pługa obracanego to pewnie że odradza.

Złom to na złomowisku leży a nie u dilera nowych maszyn.

Opublikowano (edytowane)

Zgadza się seria 36xx to lekki traktor do lekkich prac. Pozatym róznica cenowa do więkzej i lepiej wyposażonej serii 54xx nie jest aż taka wielka. Jednak myślę, że zmniejszając i odchudzając nowa serie 54xx z silnikami o niższej mocy chcą troszkę zmniejszyć różnice i wypełnić tą nisze rynku. Jak ktos chce 36xx jako główny normalne, że odradzą. Ale wątpie aby mówili, że to złom.

Edytowane przez hubertuss
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Też tak uważam. :) Teraz zapełnianie luk i nakładanie się oferty to powszechny zabiegi, zwłaszcza, że coraz częściej nowe serie buduje się jak pojazdy z klocków Lego. wink.gif

Opublikowano

Przedstawiciel odradzał go ponieważ jak sprzedał jednemu gościowi go to cały czas u niego serwis siedzi. Mówił że coś tam dymi i jeszcze coś ale już zapomniałem. Może one takie wadliwe że produkowane nie we Francji tylko w turcji tego to ja niewiem, a w ogóle ta seria jest niska i nadaje sie dobrze do sadu :rolleyes:

Opublikowano

Miałem okazje pracować MF z serii 5400 w nowej budzie 100km bez CR z ładowaczem czołowym oraz przednim tuzem pracował z agregatem pożniwnym o szerokości 2,60 m nawet dawał rade ogólnie wrażenie pozytywne sterowanie przekładnią dyna 4 proste i przyjemne do 9,5 km /h udawało się go rozpędzać później nie reagował na pedał gazu.

Opublikowano

Jak się dzisiaj dowiedziałem ceny nowej serii zaczynają się od 40 tys euro netto. 5440 kosztuje około 46 tys e. Co do cen wyposażenia dodatkowego przedstawiciele na stoisku nie wiele mówili zasłaniając się koniecznością dokładnego sprawdzenia. Za to usłyszałem ciekawą bajkę jaką sprzedawca człowiekowi usiłował sprzedać.

Polskich turów do tej serii nie monujemy bo one mają wydajność hydrauliki 100 l/min i te tury rozwalają. Tylko stoll daje radę. Śmiać mi się chciało.

Opublikowano

U korbanków nigdy nic nie wiadomo. Zresztą odnosze takie wrażenie, że oni pytani na targach strzelają trochę tymi cenami. Zresztą słyszałem jak gość klientowi mówił "dokładnie panu nie powiem, bo podam za niską i kolega przedstawiciel handlowy bedzie miał problem" W sumie ludziom mówili za fendta 309 vario 68 tys euro netto. Napewno netto bo ludzie się dopytywali czy aby napewno netto.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Cassius
      Witam. Po odpalniu z rury wydechowej wydobywaja sie ogromne ilosci bialego dymu, gdy silnik troche sie nagrzeje to na wolnych obrotach dym znika jednak gdy dodam gazu to znowu bialy dym leci cala rura jak z parowozu. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny? Dodam ze płynu chlodniczego nie ubywa i oleju nie bierze. Ciagnik to MF 8270 z silnikiem Valmet 280km. Dodaje link do filmiku z pracy silnika. 
       
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez włodek
      Witam Państwa
      Chciałbym zasięgnąć od Was opinii na temat wspomnianych w tytule modeli ciągnika Massey ferguson. Nie mam to jakichś konkretnych predyspozycji że musi być to model 6120 albo 6130. Oba te modele będą w pełni wystarczające mocowo dla mnie a o decyzji czy będzie to 6120 czy 6130, zadecyduje stan konkretnego egzemplarza. Czy są na forum użytkownicy któregoś z tych modeli i mogą wypowiedzieć się w kilku słowach na ich temat? O silnik się nie obawiam bo to raczej dobre jednostki jak się o nie odpowiednio dba. Bardziej martwię się skrzynią i mostem. Jak to z Waszej perspektywy wygląda? Na co warto zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tego ciągnika? A może któryś z tych modeli będzie mniej awaryjny? Z tego co patrzyłem to 6130 ma 4 półbiegi na każdym biegu a 6120 ma ich 2. Chyba najbezpieczniej jakby ich nie było w ogóle tak jak np w starszych modelach 3050/3060 gdzie były dostępne skrzynie 16/16 w pełni mechaniczne. No niestety w nowszych modelach chyba już takiej opcji nie ma. Czy te półbiegi pod obciążeniem sprawiają dużo kłopotu? Ciągnik nie będzie pracował na wielkim areale. Około 20ha i zastąpi wysłużonego już ursusa 912. Oczywiście MF będzie miał napęd na przód czego w 912 nie mam. Tu bardziej chodzi o poprawę komfortu na stare lata. Czekam zatem na Wasze komentarze i zapraszam do dyskusji. 
    • Przez tomaho
      Witam? warto kupić ten model za około 70 tys. Przebieg na zegarze około 5 tys. Trzyma się kupy. Revers i półbiwg nie szarpie.
    • Przez szymi4512
      Witam, mam problem z MF 5435 ze skrzynią Dynashift, otóż coś trzyma(wyhamowuje) ciągnik. Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło czy też ustawie rewers w pozycji neutralnej ciągnik zwalnia i czuć, że coś go trzyma po zatrzymaniu się. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi. W czym może być problem?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v