Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

​Ja to jakiś czas temu przerabiałem w 330 wtryskiwacz się zaciął i ropa była w oleju i mieszanką ropy z olejem pluł przez tłumik poza tym przerywał i chodził na jednym tłoku i stan oleju się podnosił

istniej również prosty sposób sprawdzenia tego czy ci ciągnik dobrze pali na wszystkich końcówkach uruchom silnik weź klucz 17 i wtryskiwacz po wtryskiwaczu zacznij odkręcać króciec doprowadzający paliwo do wtryskiwacza jeśli silnik zmieni odgłosy to znaczy ze dany wtryskiwacz jest sprawny a jeśli nie zmieni głosu to znaczy ze jest nie sprawny

Edytowane przez 2xandrzej360
Opublikowano

Wuj miał taki przypadek i przyczyną takiej dolegliwości była zatkana rurka przelewowa ( ta co idzie nad wtryskami) tylko dobrze nie pamiętam jak silnik pracował w tamtym przypadku, pompę, wtryski robił i bez zmian a okazał się przelew niedrożny.

Opublikowano

Jakby lał wtryskiwacz to kobcił by na biało

Zatkana rurka to nie przyczyna , puszcza ropę prawdopodobnie pompka paliwowa

pyzatym na pewno wypchało uszczelniacz na wałku pompy

Opublikowano

Po mojemu to jest zimno...mrozy uszczelniacz na wałku w pompie nie trzyma a co za tym idzie......nieszczelna pompka paliwa albo sekcje puszczają paliwo idzie do pompy a z pompy do silnika.

Sprawdz jaki kolor ma olej w pompie o ile jest bo pewnie nic nie ma bo ropa idzie do silnika przez pompe.

Opublikowano

Jeśli ropa w dużej ilości idzie do silnika to do wymiany jest pompka ręczna, tylko nie sam tłoczek lecz całość przykręcana na trzy śrubki (koszt ponad 100zł) u jednego dościa w 3p padła pompka (jest na obudowie silnika) to zamykał kranik od baku bo przez noc cały silnik pełny, po odkręceniu miarki lała się ropa.

Opublikowano

co ty za głupoty piszesz, jak by musiały wtryski lać aby ropa szła do oleju, ten ciągnik by nie odpalał. Też przerabiałem ten temat dzwonię do pompiarza (bardzo dobry) a on mówi żebym zmienił samą pompke i bedzie git - powiedział że innej opcji nie ma bo gdyby sekcje lały to ciężko by miał odpalić. Gdy rurka odprowadzająca się zatka to ropa musi gdzieś iść więc idzie do silnika

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie, mam problem z moim 3P, mianowicei w oleju pojawiła się ropa, bardzo dużo ropy, spuściłem z silnika tą mieszaninę w sobotę,ciągnika nawet nie dotykałem, dziś odkręcam korek, żeby spuścić ewentualne pozostałości i wypłynęło ok 0,5l ropy,  rozebrałem pompkę zasilającą, membrana jest cała, ale może się swobodnie kręcić, tzn. sama membrana (gumowy element) może kręcić się względem taleryków, trzpienia, i w ogóle wszystko może się kręcić bardzo luźno, jak myślicie, to kwalifikuje membranę do wymiany, czy zaglądać do pompy wtrsykowej ?

Edytowane przez Marmur911
Opublikowano

Membrama kwalifikuje się do wymiany. Nie może się to ruszać membrama i ten metalowy element musi być sztywno. Przerabiałem to parę razy w swoim MF nowej membramy raczej nie dopasujesz mi nigdy sie nie udało zawszę przeciekało trzeba kupować za każdym razem nowe pompki zasilające.

Opublikowano

adamc330 ma rację. Na 100% w pompie zasilającej siadła membrana i przepuszcza ropę przez krzywkę napędową do silnika. Przerabiałem to w 3P.

Opublikowano

Nową pompe ale jakiegoś dobrego producenta bo z tym też może być różnie raz u mnie wytrzymała zaledwie trzy miesiące była pojedyncza membrana a u starej mialem potrójną no i założyłem starą i pracuje już parę lat .

Opublikowano (edytowane)

Na pompie wtryskowej są dwie "małe" śrubki na klucz 8mm (jedna wyżej, druga niżej).

Którą trzeba odkręcić, aby przy pompowaniu pompką ręczną "sikało" z tej śrubki.

Bagnet od oleju silnikowego ponad "full".

Ciągnik nie rozpala\nie daje na wtryski.

Pompka ręczna\zasilająca - z tą membraną na 90% OK.

Pompa paliwowa - ta co daje na wtryski - (i w tym pierdolniku nie daje na wtryski) ona się rozpierdoliła?.

3p.jpg

Edytowane przez 4pakplus

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v