Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam taki dylemat, otóż w tym roku może będę kupował Johna 6105R-6125R. Miałby on głównie chodzić w rozsiewaczu i opryskiwaczy i o ile w zbożu nie ma problemu bo ścieżki idzie dowolnie ustawić to w kukurydzy już tak łatwo nie będzie :) Teraz pytanie do użytkowników podobnych maszyn jak u was to wygląda? Gniecie wam rządki czy może idzie go tak ustawić że będzie pasował w międzyrzędzia? Jaki rozmiar opon polecacie do niego?

Opublikowano

Czy ktoś miał styczność z błędem czujnika ciśnienia wtrysku paliwa w serii 6R? Moje 6105R ten błąd trapi od początku zjeżdżając z góry bez gazu na biegu wywala czujnik ciśnienia czy na pełnym zbiorniku czy mniej bez różnicy przedstawiciel JD mówi że ten typ tak ma? 

Opublikowano

To jest teraz tak modny na egzaminach "eco driving" czyli np. tak jak u Ciebie hamowanie silnikiem. W momencie gdy jedziesz z górki na biegu ciągnik pod wpływem ciężaru sam wkręca się na obroty przy czym paliwa prawie wogóle nie pali bo wszystko wraca nadmiarem. Może wyświetla się błąd dlatego że według systemu na te obroty ciągnik powinien więcej palić albo coś w tym stylu. Ja raczej bym się tym nie przejmował :)

PS. Jeśli to nie problem mógłbyś zajrzeć do dowodu 6105R i napisać mi ile teoretycznie możesz nim ciągnąć? 

Opublikowano

Tu trochę o tym pisali http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/nowe-ciagniki-john-deere-6m-i-6r-nie-tylko-nowe-silniki,58421.html

Wiadomo tylko, że zwiększy się ekologia, bo do filtra dołożyli jeszcze Adblue. Ciekawe czy w 4 cyl będzie dostępna skrzynia DD.

Opublikowano

Nie tylko adblue. 4 cylindrowe silniki będą biturbo. Skończy się hasło reklamowe only ON. Teraz w jd będzie wszystko do kupy. Inne marki może zużywają ciut więcej adblue ale nie ma dpf. Silnik może więc pracować na uboższej mieszance i spala mniej ON. A ten jest droższy niż adblue.

Opublikowano

Panowie mam taki dylemat, otóż w tym roku może będę kupował Johna 6105R-6125R. Miałby on głównie chodzić w rozsiewaczu i opryskiwaczy i o ile w zbożu nie ma problemu bo ścieżki idzie dowolnie ustawić to w kukurydzy już tak łatwo nie będzie :) Teraz pytanie do użytkowników podobnych maszyn jak u was to wygląda? Gniecie wam rządki czy może idzie go tak ustawić że będzie pasował w międzyrzędzia? Jaki rozmiar opon polecacie do niego?

troche pozno ale jest 

w zaszlym ruku kupiłem 6125r własnie dorozsiewacza i opryskiwacza i głownie do kukurydzy i mam w nim założone dystanse i rozstaw 2,25 m idealnie pasuje do kukurydzy lecz musisz dodatkowo dystanse zamowic ale bez dystansy jak masz felge regulowana to tez go ustawisz tylko na wązszy rozstaw 

Opublikowano

troche pozno ale jest 

w zaszlym ruku kupiłem 6125r własnie dorozsiewacza i opryskiwacza i głownie do kukurydzy i mam w nim założone dystanse i rozstaw 2,25 m idealnie pasuje do kukurydzy lecz musisz dodatkowo dystanse zamowic ale bez dystansy jak masz felge regulowana to tez go ustawisz tylko na wązszy rozstaw 

 

Mógłbyś powiedzieć ile cię takie dystane kosztowały, jaką maja szerokość przód, tył i czy można je dorobić samemu u jakiegoś tokarza???

Opublikowano (edytowane)

Zależy od wyposażenia
Mi za moim zdaniem jak to na forum często sie mowi "Full opcje" powiedzieli westepnie cenę wgranicach 500

Mógłbyś powiedzieć ile cię takie dystane kosztowały, jaką maja szerokość przód, tył i czy można je dorobić samemu u jakiegoś tokarza???

Zamawiałem to od razu fabryczne wszystko jeżeli sie nie mylę to kosztowało to koło 9 tys
Dokładna szerokość to musiałbym zmierzyć około 2,21
Ale po testach w kukurydzy śmiało moge powiedzieć ze nie żałuje ze wziąłem te dystanse rozstaw taki ze miedzy kołami mam 3 rzędy kukurydzy i idealnie pasuje i nie przygniata a rozstaw chciałem szeroki dla bezpieczeństwa opryskiwacza (tez ustawiony na 2,25m) bałem sie żeby go nie wywrócić
Wiesz wszystko mozna sobie zrobić dorobić ale nie wiem czy warto ryzykować
Znalazłem jeszcze w ofercie szerokości
Tył dwa po 22 cm
Przód dwa po 6 cm
Przód jest nieco węższy ale mimo tego bez problemu idzie w kukurydzy Edytowane przez 1cris1
Opublikowano

kolego to chyba  przepustnica spalin ona siedzi zaraz za turbosprężarka, podobny błąd miałem w 6090MC  to na gwarancji wymieniali serwisant mówił że to dziadostwo kosztuje 12 koła

Opublikowano

 

KOLEGO 

JohnDeere6105R miałem podobny problem z oponami w kombajnie i moge potwierdzic ze firma rol mech jest w 100% niekompetentna i nie ma zadnego sewisu ,prezes zwyczajnie kłamie nie polecam same problemy z nimi 

 

 

A czy udało Ci się rozwiązać problem samemu? Albo chociaż jakoś go ugryźć? Ja mam podobnie tylko już po 1k mth wewnątrz od wibracji wszystko brzęczy i się luzuje. Próbowałem walczyć ciśnieniem w oponach od 0.6 bara do 1.6 zero wpływu na jazdę. 

Opublikowano

kolego nic mi dealer nie pomógł z tym problemem. ja próbowałem na każdym ciśnieniu nic to nie pomogło. mam nowy ciągnik a chodzi jak wóz drabiniasty na metalowych kołach. kompromitacja marki i delera

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v