Skocz do zawartości
sound

Udżwig ursusów???

Polecane posty

sound    0

Witam,chciałbym się dowiedziec ile właściwie mają udżwigu na TUZ ursusy serii 912,914,1014

bo spotkałem sie z wieloma opiniami jedi mówią ze 3 tony drudzy że nicale 4,chciałbym więc

zapytać sie innych użytkowników co na ten temat wiedzie?????? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    8

po co dwa temty??

max udzwig powinien wynosic 4125 kg ale to w nowym wiec pewnie malo ktora podniesie 4 tony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nominalny udzwig na cięgłach dolnych winosi 3000kg a max 4120kg, ale to jest teoria a praktyka to zupełnie co innego. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Nikita_Bennet    118

pytanie czy ma siłownik wspomagający czy nie a jeżeli już ma to czy ma jeden siłownik czy dwa, ważne jest też ciśnienie.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    41

Ja mam 914, jeden siłownik. Zaczepiliśmy agregat 1300 kg i do tego z tyłu siewnik +-200kg i ledwie podniósł, pompa jest w stanie dobrym, jednak podnośnik nie jest tutaj + ursusów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek    8

902 opryskiwacz 850kg+ 1000l wody i bez problemu podnosi tylko przód podrywa przy górkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    8
Napisano (edytowany)

bartek co to za siewnik ze wazy tylko 200kg?? 200kg to sie zboza sypie do siewnika

siewnik 3m ze zbozem wazy ok 700kg a te nowe nawet wiecej, wiec taki zestawik jak twoj wazy spokojnie 2t

Edytowano przez wojtas972

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    673

1224/1614 z dwoma silownikami powinny miec udzwig ponad 5 ton, a z jednym 4 tony. ja mam w 1224 1 silownik (planuje dorobic drugi), ale mam wlozona ta najwieksza pompe 24 albo 25 nie pamietam dokladnie, a oryginalnie 1224 ma 19, wiec przez to udzwig tez jest wiekszy. nie mam zadnej ciezkiej maszyny zeby sprawdzic udzwig. znajomy chcial pozyczyc agragat uprawowo siewny UG z packerem to bym zobaczyl jaki ma udzwig.



Valtra - Your Working Machine

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Udzwig który ja podałem z instrukcji obsługi to jest udzwig na cięgłach dolnych z jednym siłownikiem wspomagającym, wiadomo że maszyny o takim ciężarze nie uniesie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    131

W zetorze 12145 mam dwa siłowniki wspomagające oraz wzmocnioną pompę i czteroskibowego ibisa xxl ważącego coś koło 1,5t podnosi bez problemu. Nie wiem jak po kilku godzinach pracy na rozgrzanym oleju ale po półgodzinie nie było żadnego problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bart3k    0
Napisano (edytowany)

Witam ja swoim C-385 podnosze ponad 2 tony bez zadnego silownika wspomagajacego na wolnych obrotach, a mianowicie rozsiewacz do nawozu AMAZONE ZA-M 1000l + ok 1000L nadstawka rozsiewacz wazy ok 300/400 kg + 1800kg nawozu ale 2tony powinny wejsc :) fakt faktem ze z przodu laduje co sie da zeby byl ciezszy i go nie gdzwigalo ale teraz robie obciaznik betonowy ok 300/500 kg zobaczymy ile bedzie wazyl po zalaniu i 2tony bede sypal :) pozdrawiam

Edytowano przez bart3k

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    230

Rozsiewacz to bez problemów podnosi., bo jest blisko ciągnika.

Gorzej z agregatami i pługami. U teścia w 1634 do pługa Lemken opal 5 założył 4 siłowniki i daję rady. Na 2 podnosił ale jak założył przedpłużki to przestał.A on podobno waży 1400 kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bart3k    0

I co najważniejsze przy zaladowanym nie opada na zgaszonym :) no wiadomo na dlugim ramieniu jest calkiem inaczej rozlozony ciezar. Ja mam agregat uprawowy 4.2m AGRO-MASZ wazy 1300kg i tez bez problemu podnosi, fakt faktem ze jak nie zaloze dodatkowych obciaznikow to dziga c-385 ale przy ruszaniu tylko, ale za to jak fajnie sie na uwrociach zawija rogala :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    131

Zetor 12145 na dwóch siłownikach wspomagających podnosi pług IBIX XXL 4x50 ważący ok 1,5t, nie wiem jak z obrotem ale podnieść podnosi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez PawelmanLS
      Witam, jestem tu nowy. Jak by było coś źle to proszę o poprawienie przez moderatorów.
      A mam takie pytanie jak : Czy każdy ciężki model Ursusa posiada wzmiacniacz momentu?  Słyszałem o takim czymś w Ursusach wiem że są w 1614,1224,ale czy każdy ciężki model go posiada ?  Z góry dzięki za odp.
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam, stoję przed zakupem kolejnego ciągnika do firmy, wywóz nieczystości płynnych, w zimie odśnieżanie, koszenie nieużytków. Do teraz raczej stawialiśmy na zetora ale potrzeba czegoś mocniejszego niż 7745. Na co zwracać uwagę w ciężkiej serii.
    • Przez LUKAS9513
      Witam, mam problem z ciagnikiem ursus 1014 otóż nierowno pracuje tak jakby mu ktos odcinal pelen doplyw paliwa. Pompa po sprawdzeniu filtry nowe rurki paliwowe wężyki zasilajace tez i mam takie pytanie do uzytkownikow ile w odstojniku ma byc paliwa podczas pracy i czy ten wezyk ktory idzie od dolnego zbiornika do odstojnika moze podskakiwac w momecie podawania paliwa a moze ktos miał podobny problem z tego typu ciagnikiem?  z gory dziekuje za odpowiedzi.
    • Przez szymon1995
      Witam, mam pytanie odnośnie kapitalnego remontu silnika w Ursusie 1614, a mianowicie ile mechanik sobie może życzyć za robociznę tzn. rozpołowienie ciągnika, rozebranie silnika na części pierwsze i ponowne zmontowanie maszyny? Z góry wielkie dzieki
    • Przez KrzysztofZabro
      Witam znacie sie na przełączniku 12/24 przy ursusie 1224, jak idą te kable od przełącznika do rozrusznika jakie i tak dalej,30,50,51,50a i 31 bo mam zrobione ale coś jest nie tak wiec jak wie ktoś  i pomoże to szczerze dziekuję.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.