Skocz do zawartości
link91

Inteligentne zarządzanie mocą

Polecane posty

link91    8

Witam mam taki problem pytałem na przeglądzie a tą dodatkową moc i nie umieli mi odpowiedzięć

na jakiej zasadzie działa dodatkowa moc zapytam was tutaj czy tak zwane inteligentne zarządzanie mocą

działa np. jak wykonuję orkę gruberuję w ciężkiej robocie dodam że jest w ciągniku opcja wyłączenia tej

mocy dla przykładu dodam filmik z pracy

 

http://www.youtube.com/watch?v=u68pn2fcq7c

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeśli mnie pamięć nie myli to IMP działa w warunkach:

-transport ale chyba od D bo C to nie jestem pewny

-praca z WOM

-nie wiem czy z hydrauliką to nie ma wspólnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    8

Dodatkowa moc działa powyżej prędkości 21km/h czyli w transporcie i przy pracy z WOM powyżej 2.5km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

link91    8

Aha dzięki już rozumiem to działa jak opisaliście, czyli dopatrywać się ciemnego paska i różnicy w spalaniu, to jednak serwis mnie zmylił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danield28    35
(edytowany)

Znowu ja usłyszałem od sprzedawcy MF, że dodatkowa moc się włącza po przekroczeniu 6 km/h więc w orce też to daje dodatkowa moc... Wydało się to dla mnie dziwne ale tak mówił... Pozdrawiam

Edytowano przez danield28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

W Claasie Axionie dodatkowa moc uaktywnia się po przekroczeniu 7km/h (dla skrzyni CMATIC).


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    8

U każdego producenta przy innej prędkości się włącza dodatkowa moc akurat w JD musi być duża prędkość 21km/h a w Classie przy tym samym silniku przy ok 7km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SPFH    0

Dodatkowa moc załącza się przy pracy z WOM i w transporcie - w orce się nie załączy.

A jaki serwis cię obsługuje?? - powinni to wiedziec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W JD IPM załącza się przy ponad 15km/h i pozostaje aktywny jeżeli prędkość nie spadnie poniżej 10 km/h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danield28    35
(edytowany)
Dodatkowa moc załącza się przy pracy z WOM i w transporcie - w orce się nie załączy.

 

Kolego jakbyś trochę pomyśla to nie boli... Transport polega na tym, że coś jest ciągnione przez coś a jakby nie patrząc pług jest ciągniony... Chyba, że posiadasz inną definicję transportu... Wiele firm pisze tylko, że Power Boost załączy się w WOM i Transporcie dlatego, że załączy się przy prędkości kilkudziesięciu km/h więc jest oczywiste, że nie będziesz orał z prędkością 20-30 km/h, ale w momencie kiedy załącza się po przekroczeniu prędkości 6 km/h na zakresie 3 i 4 jak ma to miejsce w MF również to daje zwiększenie mocy przy pługu...

 

No tak pewnie nie pomyślałem przecież Power Boost wychodzi sobie z silnika patrzy zza maski co masz z tyłu podczepione i zobaczy pług i stwierdzi a pier**le nie włączę się...

Edytowano przez danield28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

wystarczy że czujnik TUZ wykryje obciążenie i już może nie chodzić, wszystko zależy jak został ustawiony komp sterowania silnikiem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stolarczyk    1
(edytowany)

To znaczy, że jak będę zapierdzielał pod stromą górkę z pługiem na tylnym tuzie to też się nie włączy ? :lol:

Edytowano przez stolarczyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limusine    8

Kolego jakbyś trochę pomyśla to nie boli... Transport polega na tym, że coś jest ciągnione przez coś a jakby nie patrząc pług jest ciągniony... Chyba, że posiadasz inną definicję transportu... Wiele firm pisze tylko, że Power Boost załączy się w WOM i Transporcie dlatego, że załączy się przy prędkości kilkudziesięciu km/h więc jest oczywiste, że nie będziesz orał z prędkością 20-30 km/h, ale w momencie kiedy załącza się po przekroczeniu prędkości 6 km/h na zakresie 3 i 4 jak ma to miejsce w MF również to daje zwiększenie mocy przy pługu...

 

No tak pewnie nie pomyślałem przecież Power Boost wychodzi sobie z silnika patrzy zza maski co masz z tyłu podczepione i zobaczy pług i stwierdzi a pier**le nie włączę się...

 

O człowieku jesteś moim bogiem :D ahahahah "Power boost wychodzi sobie z silnika patrzy zza maski i mowi pier**ole nie włącze sie.. " o nie wierze :D! pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

stolarczyk tak trudno zrozumieć mój post że musisz pisać jakieś durnoty? :blink: jak masz za mały uciąg to i boost nie pomoże ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A u mnie na CC pokazuje na kazdym biegu kiedy kozysta z Power Bosta

JD 6830

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stolarczyk    1

stolarczyk tak trudno zrozumieć mój post że musisz pisać jakieś durnoty? :blink: jak masz za mały uciąg to i boost nie pomoże ;)

A jak masz za maly uciąg i nie masz bosta to masz przerąbane. Który z ciągników o małum uciągu ma bost?, A mały uciąg to ile wynosi u Ciebie i jak go zmierzyc aby przy zakupie ciągnika wiedziec czy brac z bostem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
(edytowany)

ty to widzę nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz laugh.gif

Jak uciąg jest za mały to się kupuje większy ciągnik lub mniejszą maszynę

najmniejszy mi znany to JD 6230.

Jak masz mały uciąg i nie masz boosta to się biegi zmienia na niższe jeśli jest sens lub nie jedzie w pole. wink.gif

Mały uciąg to jest wtedy jak ciągnik ma moc na silniku a koła mają poślizg, że ja pierdziele, lub gdy ciągnik stoi na twardo na ziemi a silnik nie ma możliwości aby ruszyć skład.

A naukowo jest to maksymalna siła, z jaką może działać holownik w sposób ciągły

A tak ciężko policzyć sobie teoretyczny uciąg z mocy i masy?

Ja wyliczam ze wzoru:

R= D*T/(9,81*T)-D

 

R- max uciąg haka

D- wartość z tabliczki

T- dmc pojazdu w tonach

 

Co da ci boost? wiesz w ogóle co to jest? chwilowe zwiększenie mocy a nie stałe, że jak

będę zapierdzielał pod stromą górkę z pługiem na tylnym tuzie to też się nie włączy ? laugh.gif

to masz bardzo duże szanse że się wyłączy. o ile się włączy tongue.gif bo w JD boost nie chodzi z tuzem nie wiem dlaczego nie możesz tego zrozumieć laugh.gif

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Janek@ po raz kolejny widzę, że lubisz wdawać się w dyskusję z ..... hmm? w głupie dyskusje które zniżają Cie do poziomu pytających :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

dobra obiecuję że już nie będę :unsure:

cześć :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stolarczyk    1

Wydaje mi się JankuJelonku, że jelonka to widziałeś tylko w lesie,a jeżdziłeś na nim długo ale tylko w cyrku. Twoje wywody są bezsensowne, a wypowiedzi nie mają większego sensu. Sam gubisz się i plączesz w tym co podpatrzyleś pewnie na youtube, a póżniej tlumaczysz, wyjaśniasz, z czego niewiele wiadomo i zniżasz się do poziomu pytających - kończ te dywagacje!.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
(edytowany)

Skończcie chłopaki temat, bo się nudno robi. tongue.gif

 

W których seriach da się wyłączyć doładowanie? W Premium na pewno taka możliwość istnieje.

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57
(edytowany)

to kończ bo nic nie wnosisz :lol: kiedyś ludzie bez boostu i półbiegów jeździli ciągnikami niskich klas a teraz chobota przyszła na traktory i się pyta czy mu się boost pod górę wyłączy bo się boi że nie wyjedzie :lol:

Bobek masz AP? tam ciągnie od prędkości boost? czy cały czas transport i WOM

Edytowano przez Lukasz1987

Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

AQ+, ale IPM działa tak jak każde IPM: prędkość jak wyżej pisałem, obciążenie na WOM i hydraulice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer20    119

Napisze Ci tak jak jest w JD.

Przekładnia PowrQuad Transmission - Prędkość transportowa powyżej 15km/h (9.3mph), przy pełnej mocy i prędkości 20km/h (12.5mph)

Przekładnia AutoPowr - Prędkość transportowa powyżej 21km/h (13mph) przy pełnej mocy o prędkości 28km/h (17.5mph)

Tylny WOM - włączony i obciążony przy ciągniku poruszającym się z minimalną prędkością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
wyjaśniasz, z czego niewiele wiadomo i zniżasz się do poziomu pytających

no właśnie starałem zniżyć się do twojego poziomu ale koledzy mi nie dali :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mccormick2000
      witam. mam pytanie. jak sprawdzic czy traktor jest wyposazony w system naprowadzania ? dodam ze ciagnik jest bez monitora tylko ma na słupku wyswietlacz predkosci i obrow i na panelu bocznum dwa male wyswietlacze . uchwyt do anteny i wtyczka jest juz na dachu oryginalnie na traktorze. mam mozliwosc przelozenia anteny i wyswietlacza z kombajnu i podpiecia go pod gniazda na slupku po prawej stronie. wystarczyloby przelozyc te dwa elementy czy musza byc jeszcze jakies czujnikk kata skretu ? jak to w tym modelu moze wygladac ?
      z gory dzieki i pozdrawiam
    • Przez GV103
      Mam problem z układem kierowniczym w John Deere 6910 z 2001 roku.Są drgania na kierownicy i hałas w okolicy pompy hydraulicznej i rozdzielacza z tyłu ciągnika nie da się jeździć .Na zimnym oleju w ciągniku gdy się kręci kierownicą jest wszystko w porządku,dopiero jak się ciągnik rozgrzeje tak po 30 min to dopiero zaczyna kierownica drgać.Pompa hydrauliczna była u regeneracji przed regeneracją było tylko 130 bar na rozgrzanym oleju i świeciła się kontrolka STOP ale wszystko z układem kierowniczym było dobrze tylko długo podnosił narzędzie i trzeba było dodać gazu żeby podniósł czy obrócił pług  ,po regeneracji jest 200 bar z podnoszeniem niema już problemu podnosi bardzo szybko ale jest problem z kierowaniem.Jest to pompa tłoczkowa o wydajności 98 litrów na minute i ciśnieniu 200 bar.Może ktoś wie co wywołuje te drgania na kierownicy?? 
    • Przez tomiis
      Witam. Czy posiada ktoś schemat bezpieczników na odwrocie klapy gdzie one się znajdują, ponieważ nie wiem jaki bezpiecznik odpowiada za daną rzecz i nie wiem którego wymienić gdy np. zepsuje się wycieraczka. (pdf)
    • Przez tomiis
      Witam,
      Mam problem z lewym hamulcem w john deere 6400, po wymianie pękniętej rurki lewe koło nie hamuje. Lewy pedał jest miękki. Jak poprawnie odpowietrzyć ten układ? Po kilku próbach brak hamulca  A może macie inne pomysły co może być przyczyną. 
    • Przez anx
      witam
       
      stoje przed zakupem jd 6230 i zastanawiam sie na tym zeby doposazyc go w przednia os amortyzowana TLS
       
      co sadzicie warto doplacic
       
      czy nie bedzie przeszkadzala w pracy z ładowaczem , bo ponoc w tym modelu nie ma mozliwosci usztywnienia przedniej osi jak ma amortyzacje TLS
       
      pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.