Maciek90

[Ursus C-360] Obrotomierz.

Polecane posty

izydor6280    1154

tanie i łatwo dostępne części do U, normalnie podziwiam tych co produkują nowe nie pasujące do starych podzespołów  :thumbup:

okucie linki ma za małą średnicę i bez szlifowania nie idzie spiąć ze starym obrotomierzem  :szlif:


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

8 stron postów o obrotomierzu w C360... Nie lepiej kupić porządny licznik niż kupić szajs a potem się zastanawiać dlaczego nie działa lub nie pasuje?

Jesteśmy biednym narodem i nie stać nas na tanie rzeczy. 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Co nie zmienia faktu że kupując szajs wplątujesz się w problemy. Stara mądrość mówi- czemuś biedny? boś głupi. czemuś głupi? boś biedny. 

Nie kupować części od wstrętnych chińczyków ani od zdzicha zrobione w stodole i będzie dużo mniej problemów.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

w takim razie gdzie szukać tych części jak każdy klepie w szopie co chce ?

sam już się wyleczyłem z nowych i kupuję tylko to co jest konieczne, jeśli idzie dostać dobrą używkę czy regenerować stare to jak najbardziej,  przynajmniej wiem że posłuży i co najważniejsze będzie pasować


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

@volvo Po co mi to przytaczasz? Jak bym o tym nie wiedział.....   

Ja obydwa zegary sobie załatwiłem z starych zapasów i problemu nie mam,Dobre 6 lat temu kupiłem linkę do obrotomierza chyba nawet indyjską to działa do tej,przekładnie też kupiłem indyjską  jest ok ale starą naprawiłem i wróciła na swoje miejsce.Większość mam po montowane z epoki także tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

adi, pisałem to do wszystkich oprócz ciebie, dobrze o tym wiesz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artu82    5

Mówicie kupować dobre??

Tak też zrobiłem kupiłem obrotomierz Ursus kosztował coś koło 100 zł.Po wyrobieniu 65 motogodzin nagle zrobiło się 265 bo cyferki przeskoczyły podczas pracy.Natomiast w drugiej c360 mam założony jakiś najtańszy chodzi 12 lat bez zająknięcia. Takze nie zawsze drogie znaczy dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Miałem założony za 35 zł nie dość że zawyżał obroty to się zatrzymał na 440 mtg 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Wywalić to, kupić obrotomierz elektroniczny z podpięciem pod alternator i problem zniknie na wieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

w takim wypadku będzie liczył godziny pracy

jest to jakaś opcja dla posiadających alternator w swoich "parchach"


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
11 godzin temu, volvo napisał:

A motogodziny odczytać z księżyca?

Czyli żaden producent nie wynalazł jeszcze obrotomierza z licznikiem motogodzin i do tej pory wszystko opiera się na linkach xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1120

Mam taki problem z obrotomierzem ze czasem skaka mi wskazowka ciagnik rowno chodzi ale wariuje wskaznik ... czy to wina zegara czy zębatki ślimaka przy rozrzadzie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    249
2 godziny temu, mf362 napisał:

Mam taki problem z obrotomierzem ze czasem skaka mi wskazowka ciagnik rowno chodzi ale wariuje wskaznik ... czy to wina zegara czy zębatki ślimaka przy rozrzadzie ?

Wina tylko i wyłącznie linki. U mnie w ursusie była oryginalna linka od nowości i potem zaczęła skakać wskazówka i wymieniłem linkę i problem ustał. Obrotomierz mam polski oryginalny marki Mera-Poltik i do dziś dnia działa bez zarzutu 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1120
1 godzinę temu, jackob1997 napisał:

Wina tylko i wyłącznie linki. U mnie w ursusie była oryginalna linka od nowości i potem zaczęła skakać wskazówka i wymieniłem linkę i problem ustał. Obrotomierz mam polski oryginalny marki Mera-Poltik i do dziś dnia działa bez zarzutu 

 

 

Dobra linka ile kosztuje ? 

Czyli zegara nie musze wymieniac razem z linka ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    249
2 godziny temu, mf362 napisał:

Dobra linka ile kosztuje ? 

Czyli zegara nie musze wymieniac razem z linka ?

U mnie w ursusie jest linka z poniższego linku i działa gut gut jak narazie. Oczywiście bez nadwrężania czyli zagięć mocnych itp. Tak jak pisze @asharot łagodnie poprowadź linkę bez zagięć i powinno być ok

https://sklep.mizar.com.pl/linka-licznika-mtg-c-360-46657330-p-1140.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy2    0

Panowie pomocy ze wskazaniem obrotów w C-355.
Zaczęło się od tego, że wskazówka obrotomierza zaczęła latać od od 1200 do 2000 obr/min, mth się liczyły.
-wymieniłem na nową linkę - nie pomogło
-wymieniłem na nową przekładnie - nie pomogło
-wymieniłem obrotomierz na nowy (polski Mera) -  obrotomierz zaniża obroty, na oko jakieś 400-600, to chyba dużo.

Spotkał się ktoś już z takim problemem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Skąd wiesz że zaniża obroty skoro wskazówka ci skakała.Wrzuć filmik z pracy z widokiem na obrotomierz to na słuch ci powiem czy zaniża 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy2    0
13 godzin temu, Adi96 napisał:

Skąd wiesz że zaniża obroty skoro wskazówka ci skakała.Wrzuć filmik z pracy z widokiem na obrotomierz to na słuch ci powiem czy zaniża 

No właśnie ze słuchu wiem, że zaniża. Np jak obrotomierz wskazuje 500 obr/min to już powinno ładowanie świecić i chodzić nierównomiernie. Więc  na pewno wtedy ma jakieś 1000 obr/min

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Skoro zaniża o 600 obr to na wolnych obrotach powinien wskazywać 100. Albo masz od MF bodaj że 4 cylindrowego.

Edytowano przez asharot

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Celownik07
      Jak osiagnac taka wysokosc siedzenia jak na zalaczonym obrazku- to jest "fabryczna" wysokosc? Aktualnie u mnie lezy na plecaku a nie widze mozliwosci jakiejkolwiek regulacji. Dzis troche tam podlubalem : sworznie( te grube)  troche zpracowane ale nie jakos drastycznie- fabrycznie poblokowane, tulejki kompletne, sprezyny nie wyciagniete. Szukam jakiegos punktu zaczepienia od czego zaczac remont by osiagnac to co na zdjeciu. 

    • Przez tomb2
      Poszukuje w trbie pilnym sybole lakierów do C-360 Głównie chodzi mi o zółty ktorym malowane były blachy. Jakby ktoś miał jeszcze symbol siwego (blok silnika) i kremowego (felgi) Będe bardzo wdzięczny.
      Pozdrawiam
    • Przez krzys924
      Witam.. ostatnio miałem mały wypadek polegający na tym ze cofną sie wałek od pośredniego koła rozrzadu i zahaczył o przeciwwagę... rozebrałem silnik i okazało sie ze przeciwwaga jest strasznie luźna i zaczepia o blok silnika a wałek od tego koła pośredniego jest zgięty i mam w związku z tym parę pytań.. czy mogłem uszkodzić wał korbowy to znaczy czy mógł pęknąć lub zgiąć sie . czy dokupię oddzielnie jedna przeciwwagę i czemu ona sie poluzowała ???
    • Przez Marionos
      Witam
      Do pacjenta C360 z kabiną Sokółka przypasowałem Tura z prlu i o dziwo wieżyczki kolidują z kabiną.
      Po maksymalnym przespawaniu mocowań na sankach będzie oki, czy odpuścić?
      Sanki i kabina jak na zdjęciach:


    • Przez AroniowyLiść
      Witam
      Jak w temacie. Biorę się za doprowadzenie do ładu sześćdziesiątki, która nie była zbytnio szanowana przez jej użytkownika i jednym z elementów, o którym wiem jest to, że przednie podpory kabiny się notorycznie odkręcały. Wrzuciłem fotkę takiej podpory i mam pytanie czy ktoś się z czymś takim spotkał u siebie. Od zewnętrznej strony są nakrętki więc wygląda na to, że śruby miałyby łby od wewnątrz korpusu, czy są to zwykłe śruby bez łbów, a od środka też jest nakrętka, ewentualnie gwint w korpusie. Chciałbym to dokręcić raz a porządnie, bo teraz to jest poluzowane, strzałkami zaznaczyłem jak widać jak odstaje od korpusu, kabina na dołkach podskakuje i jest ogólnie lipa, a ja nie lubię dziadostwa i dla siebie mam mieć ciągnik zrobiony perfect  

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj