Skocz do zawartości

[Ursus C-360] Obrotomierz.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z tym wałkiem który napędza przekładnie obrotomierza wałek się obraca ale ta tuleja z wycięciem na przekładnie nie wygłąda to tak jak by się oderwała. Może ktoś wie jak to jest dokładnie zrobione czy da się to jakoś łatwo naprawić cz może trzeba cały ten wałek wymienić?

Opublikowano

Cały wałek jak bys chciał wymienić to za dużo roboty i kasy...

Ja osobiście to dobrze wyczyściłem, dałem tam kleju do metalu(chyba titanum czy jakoś tak)ok 15-20zł tubka i to skleiłem-działa jak powinno

Opublikowano

Witam

Co oznacza ten znaczek przy 2000 obr ?

 

licznik

 

 

Czy w c-360 jest wom zależny i niezależny wiem że się go włącza do dołu i jest wałek oraz podnośnik ale widziałem że jest chyba możliwość przesunięcia dźwigni do góry.

Opublikowano

to znaczy,że na wałku wom masz 540 obr/min.

W c-360 jest wom niezależny i zależny ten drugi włącza się przez ustawienie prawej dźwigni na środku i właczania biegów oprócz R i 5

Opublikowano

znaczek przy 2000 oznacza ze w tym momencie WOM ma 540 obr/ min, a dzwignia wom ma 4 położenia max dół włączony wom niezalerzny i pompa, dógie wyłączony trzecie wom zalerzny od prędkości jazdy, i cztery pompa zalerzna od prędkości jazdy działa tylko jak ciągnik się porusza lub ma wrzucony bieg i wyłaczony reduktor wtedy pompa działa a ciagnik nie jedzie a wom nie działa

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Owszem w c-360 jest wom i pompa podnośnika zależna od wrzuconego biegu (Dźwignię przesuwa się do góry) . A ten znaczek oznacza chyba że są to obroty by uzyskać 540 obr/min.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Niby bez różnicy ale linkę z pancerza można wyjąć tylko z jednej strony i właśnie tą stroną lepiej zakręcić do obrotomierza bo podczas np. rozpoławiania ciągnika nie wysunie się z pancerza.

Opublikowano

Mój problem polega na tym że nie chodzi mi obrotomierz w c - 360. Mam takie zegary jak w c 330 w sensie dwa okrągłe nie taki jeden jak były w starych 60 trójkątny. Jak wykręcę ten przewód co idzie od silnika to w środku ten drut sie kreci a obrotomierz nie chodzi :( Co zrobić??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PAATRYKK5
      koledzy czy ta szyba:
      http://allegro.pl/szyba-tylna-c-360-kabina-sokolka-st-34-i1440306806.html
      będzie pasowała do tej kabiny:
      http://www.bankfotek.pl/view/890742
      ta kabina wszystkie szyby ma w osobnych ramkach przykręcanych do głównych ram kabiny
    • Przez tomb2
      Poszukuje w trbie pilnym sybole lakierów do C-360 Głównie chodzi mi o zółty ktorym malowane były blachy. Jakby ktoś miał jeszcze symbol siwego (blok silnika) i kremowego (felgi) Będe bardzo wdzięczny.
      Pozdrawiam
    • Przez tomb2
      A więc szukam jakiejś nowej kabiny do mojej 60-tki teraz mam takie zerdzewiałe blaszane starocie więc czas na nowe blachy. Nie będę pakował w c-360 niewiadomo jakiej kasy ale może macie jakieś spostrzeżenia na temat rzemieślniczych kabin, na co zwrócić uwage jakich unikać ?
       
      Lekko zejde z tematu jaki kolor C-360 preferujecie ? Bo nowe blachy muszą być pomalowane oczywiście żółty czy czerwony
       
      Temat dotyczący starszych kabin:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31223-stare-kabiny-wygluszanie-starszych-kabin/
    • Przez Logan93
      Witam. Nie wiem czy dokładnie powinien się ten temat znajdować.
      Potrzebuje wymiary lub link do uszczelek do kabiny Ursusa 4011 typu ORZESZEK. Kupiłem niedawno traktorek bez kabiny i postanowiłem odbudować go do oryginalnego stanu. Zakupiłem i kabinę i drzwi lecz niestety są bez uszczelek. 
    • Przez Celownik07
      Jak osiagnac taka wysokosc siedzenia jak na zalaczonym obrazku- to jest "fabryczna" wysokosc? Aktualnie u mnie lezy na plecaku a nie widze mozliwosci jakiejkolwiek regulacji. Dzis troche tam podlubalem : sworznie( te grube)  troche zpracowane ale nie jakos drastycznie- fabrycznie poblokowane, tulejki kompletne, sprezyny nie wyciagniete. Szukam jakiegos punktu zaczepienia od czego zaczac remont by osiagnac to co na zdjeciu. 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v