Skocz do zawartości

czy ciagniki renault sa dobre


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

znajomy mechanik trudni sie naprawianiem ciagników i ostatnimi czasy czesto widuje u niego renówki z powaznymi awariami silników, a to wał pekniety a to panewka obrócona i za kazdym razem to wszystko w silniku MWM, takze ja juz przestałem wierzyc ze Fendt to mercedes wsród ciagników i wam tez radze sie wyleczyc, a jeszcze nie widziałem u niego john deera z peknietym wałem, takze ja jakbym kupował to cos z silnikiem perkinsa albo JD

 

dodam jeszcze ze w okolicy jest wiecej JD niz renówek i fendtów razem wzietych a mimo to nie widac aby JD stały na warsztacie popsute

Edytowane przez ozzborn
Opublikowano (edytowane)

tylko Polak wierzy w takie bajki  :D bo wiadomo fendt to niemiecki cud techniki  :D

 

jezeli JD zrobi 20 tys to fendt wg. ciebie zrobi 80 tys tak ?  :D

Edytowane przez ozzborn
Opublikowano

Ja posiadam renie z silnikiem MWM od 6 lat kupiłem z przebiegiem ok 7tys teraz ma 10 i przez ten okres nie włożyłem w silnik ani jednej złotówki, tylko olej wymieniam co rok i śmiga aż miło, mam też JD i nie mówię że jest zły, na liczniku ma 8 tys niestety już mi bierze olej i przy tej samej mocy spala ok 30% więcej, a Perkins tez kiedyś miałem trochę mniejszy, i według mnie fajny ciągnik do lekkich prac a jak mu się ostro w d... dało to odmą dym szedł i wydmuchnieta uszczelka pod głowicą to u niego był standard

Opublikowano

znajomy mechanik trudni sie naprawianiem ciagników i ostatnimi czasy czesto widuje u niego renówki z powaznymi awariami silników, a to wał pekniety a to panewka obrócona i za kazdym razem to wszystko w silniku MWM, takze ja juz przestałem wierzyc ze Fendt to mercedes wsród ciagników i wam tez radze sie wyleczyc, a jeszcze nie widziałem u niego john deera z peknietym wałem, takze ja jakbym kupował to cos z silnikiem perkinsa albo JD

 

dodam jeszcze ze w okolicy jest wiecej JD niz renówek i fendtów razem wzietych a mimo to nie widac aby JD stały na warsztacie popsute

jak ktoś kupuje trupa wrośniętego w ziemię z przebiegiem 30 tys. godzin j jeszcze zaleje go superolem to co się dziwić że mechanicy mają taki zarobek

Opublikowano

Ja posiadam renie z silnikiem MWM od 6 lat kupiłem z przebiegiem ok 7tys teraz ma 10 i przez ten okres nie włożyłem w silnik ani jednej złotówki, tylko olej wymieniam co rok i śmiga aż miło, mam też JD i nie mówię że jest zły, na liczniku ma 8 tys niestety już mi bierze olej i przy tej samej mocy spala ok 30% więcej, a Perkins tez kiedyś miałem trochę mniejszy, i według mnie fajny ciągnik do lekkich prac a jak mu się ostro w d... dało to odmą dym szedł i wydmuchnieta uszczelka pod głowicą to u niego był standard

 

Czyli średnio renią robisz 500 godz w roku i tylko jedna zmiana oleju?

Opublikowano

jak ktoś kupuje trupa wrośniętego w ziemię z przebiegiem 30 tys. godzin j jeszcze zaleje go superolem to co się dziwić że mechanicy mają taki zarobek

 

nie wiem ile ta renia miała przebiegu ale nie wygladała jak trup, a tymbardziej nie była wrosnieta w ziemie, fakty sa takie ze fendt to taki ciagnik jak kazdy inny, tyle tylko ze niemcy sobie wymyslili ze jest najlepszy a Polaki w to wierza, tak samo jak wierza w Audi i VW

Opublikowano

 

Ktos zna tego handlarza? Jakies opinnie o nim? Moze ktos ogladal ten ciagnik?

 

http://olx.pl/oferta...html#866d52bd4b

 

 

Handlarz z mojej okolicy mam 10 km do niego sprzęty sprowadza i naprawia co trzeba zeby działało wszystko niektóre maluje bo ma lakernie własną i mechaników ogólnie wszyscy od niego w okolicy kupują i nie narzekają. Cena jak zajedziesz i pogadasz to cię miło zaskoczy w dół delikatnie.

Opublikowano

nie wiem ile ta renia miała przebiegu ale nie wygladała jak trup, a tymbardziej nie była wrosnieta w ziemie, fakty sa takie ze fendt to taki ciagnik jak kazdy inny, tyle tylko ze niemcy sobie wymyslili ze jest najlepszy a Polaki w to wierza, tak samo jak wierza w Audi i VW

Masz coś do zarzucenia Audi lub VW?, kupa sobie opla i za  dwa lata płacz że Ci nogi z podłogi wypadają. Tak samo jest w śród ciągników ile zrobi Ursus mth do remontu silnika a ile Renault powiedzmy z tego samego roku. Więc nie dyskutuj na temat o którym nie masz pojęcia. 

Opublikowano

renówka moim skromnym zdaniem to jest kupa złomu miałem  doczynek z 133 14 może była zużyta a to sprzęgło potem skrzynia  a na koncu wał pękł i to słynny mwm porażka 10000 koła za wał zmontażem

Opublikowano

W końcu części kupujesz jak do fendta wiec cena musi być .Wielu w mojej okolicy narzeka na drogie remonty tych silników a niestety nowe ciągniki to nie są wiec zawsze trzeba się z tym liczyć ze coś może się popsuć. Cenowo najlepiej wypadają silniki perkinsa. Wiele maszyn agregatów ładowarek je ma wiec i z częściami i cenami cześć nie ma problemu.

Opublikowano

Czyli średnio renią robisz 500 godz w roku i tylko jedna zmiana oleju?

Tak raz w roku wymieniam leje fuchs, dokładnie sprawdziłem jak go kupiłem miał 7600 na liczniku a teraz ma 9700 więc robię około 350 rocznie ale ponad 40ha obrabia ale faktycznie przy wymianie jest czarny jak smoła muszę zacząć lać gorszej klasy olej a częściej wymieniać  

Opublikowano

koledzy mam cergosa 350 silnik jd przebieg 23tys mth silnik igła nie dymi oleju nie bierze skrzynia chodzi lepiej niż w niejednej nówce mam go 12 lat i prawie bez usterek także renówki są dobre

Opublikowano

znajomy w rono 80-34 z 1993 roku ma problem z dymieniem zapala normalnie ale na wolnych obrotach dymi nie milosiernie

dodam ze jak go kupowal to wlasciciel wyciagal pompe bo tez mu dymil jak przywiuzl go z holandii

czy sa jakies znaki zeby ustawic prawidlowo poczatek wtrysku

pompa juz byla sprawdzana u paru pompiarzy i wtryski tez wszystko sprawne

Opublikowano (edytowane)

Jeśli dymi opóźniony wtrysk. Są znaki, było o tym pisane. Na kole pośrednim jest "0 0", zaś na kole od pompy wtryskowej "3/6" oraz "2/4" zależnie od liczby cylindrów. Ząbek na kole zębatym pompy z wybitym oznaczeniem "2/4" ma trafić pomiędzy znaki "0 0" na kole pośrednim. To jest podstawowe ustawienie. Teraz pozostaje dynamiczne na fasolkach (poszerzanych otworach) i tu trzeba mieć dobre ucho i pojęcie, albo wiedzieć jakie jest wyprzedzenie w stopniach.

 

Zdjęcia poniżej przedstawiają prawidłowe ustawienie rozrządu dla silnika MWM 6 cylindrowego:

post-81345-0-59080400-1457035980_thumb.jpg

post-81345-0-17623500-1457035999_thumb.jpg

Edytowane przez AlaCapone

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v