Skocz do zawartości
MoveR

Ciśnienie w oponach

Polecane posty

MoveR    2

Witacje! Mam belarusa 820 z turem Hydrametu bez obciążników i podczas przyśpieszania traktor okropnie zaczyna się bujać do czy to zależy od ciśnienia w kołach? Jeżeli tak to jakie powinno ono być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MoveR    2

Opony są raczej równe:) Traktor ma dopiero 4 lata, jutro muszę zobaczyć, jak jest tur obciążony to koła lekko przysiadają, ale sie zobaczy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MoveR    2

tak.

jest to tylko denerwujące w jeżdzie po drodze, jak traktor przyśpiesza to zaczyan skakać, a potem nie może się usatkować;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    111

podnieś przodek do góry i przekręć kołami, zobaczysz czy równo się kręcą...a jak nie to amorki do wymiany :lol: oczywiście żart z tymi amorkami :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

witam nie chcę zakładać nowego tematu i do tego dołączam chodzi konkretnie o to że przednie koła są jakoś zszagowane i nie wiem za bardzo jak zrobić aby były w normalnej prostej pozycji, regulowałem drązkiem ale to nic za bardzo nie zmieniało, dodatkowo zamieszam zdjęcie ilustrujące problem, może ktoś pomoże ;)

 

http://imageshack.us/f/190/dsc01062mp.jpg/


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    111

tu nie chodzi o zbieżność tylko o kąt pochylenia koła

 

tego się nie da regulować w żaden sposób, tak zrobiła fabryka i tak ma być. Drążkiem reguluje się zbieżność czyli różnicę wymiarów z przodu i z tyłu między kołami przednimi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoodFarmer    27

Pochylenie koła względem osi zwrotnicy jest po to aby przy skręcie występowały możliwie najmniejsze siły oporu i koło skręcało wokół własnej osi. Im bliżej oś koła i oś zwrotnicy spotykają się przy gruncie tym lepiej. Dzięki temu np w c-360 lżej się kręci kierownicą a nierównomierne zużycie opon to już inna sprawa. Czy u was też przednia prawa opona zużywa się szybciej? 1000h i wyraźnie coś jest nie tak bo lewa jak nówka a tej zostało 60%.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    783

No trochę też. Ale prawdopodobnie temu że lewa strona jest sztywna bo od razu trzyma ją siłownik. Prawa jest sterowana przez dwa drążki i cztery gałki. Na każdej trochę luzu i koło lata.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

ale jakoś więcej ludzi tak jeździ i nie spotkałem się z takim problemem?? jak rozwiążesz go to daj znać co było nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1830

widzialem wiele mtz i w kazdym kolo jest tak pochylone moim zdaniem tak powinno byc


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

ok chciałem się upewnić i to zrobiłem po waszych postach, pytałem się gdyż trochę mnie denerwuje, że zewnętrza strona opony bardziej się zdziera niż wewnętrzna ;)


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

No i mamy powód czemu w T25 kręci sie ciężko. Tam są koła prosto a powinny być pochylone.


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoodFarmer    27

Co do bujania to jakie macie ciśnienie w przednich i tylnych kołach w Belarusach na szerokich kapciach? Problem bujania jest naprawdę irytujący czasami nie buja na pełnej prędkości a czasami pow 30km/h nie da się jechać. Z przodu mam 1,2 bara a z tyłu nie pamiętam już 1,4 chyba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nemesis    0

U mnie Belarus 1025 też się buja jak się szybko jedzie po szosie. Ciągnik ma dopiero 75h przepracowane. Stwierdziłem, że jest to wina opon radialnych, które niemal zawsze będą się trochę uginać i po jednym "bujnięciu" na np. nierównej drodze przez chwilę się buja. Po odjęciu gazu jest ok. Jest to faktycznie irytujące, bo dość często się ciągnik buja, ale wydaje mi się, że jest to normalne, ponieważ osie nie są amotryzowane. W Ursusie 1002 nie było tego problemu, ale przód był miękki, więc swobodnie sam pracował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DrJoint    0

ja mam z przodu 2,2 z tyłu 1,8 ( mniej niz z przodu ) i przy max jeździe 37km/h nawet nie podskakuje z turem bez amortyzacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

przód 0,9 tył 1,1 most stożkowy


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr820    42

@MoveR Wiesz czym to może być spowodowane- nie równą drogą. U mnie jak jadę przez wieś ( jest droga asfaltowa ale lipna) to trochę podskakuje, a jak wyjadę na główną dobrą drogę to ten problem znika. U ciebie może być to spowodowane tym, że masz TUR-a i jest bardziej obciążony i bardziej podskakuje, ja mam na przodzie 200kg. a ty masz około 600kg. więc ja myślę, że musisz upuścić trochę powietrza, żeby te drgania przechodziły nie na ciągnik tylko na opony, tak mi się wydaje. A jakie masz opony radialne czy zwykłe???


KPK Kumurun Team


Zanim komuś pomożesz, zastanów się czy on by ci pomógł!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoodFarmer    27

U mnie na równej jest gorzej niż na lekko pofałdowanej. I czym to jest spowodowane może lepiej większe ciśnienie? Te Belshiny to koło radialek leżały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr820    42

A może to wina tego, że most resorowany.


KPK Kumurun Team


Zanim komuś pomożesz, zastanów się czy on by ci pomógł!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Alchemik
      Nie mam pod ręką ciągnika, tylko to wyjazdowa " akcja".
      Kiedyś próbowałem ruszyć położenie tylnych kół w Jumzie, ale bez "dużej przemocy" i zakończyło się to niepowodzeniem.
      Teraz pytania:
      -czy materiał tylnej piasty ( część zewnętrzna i dwie stożkowe połówki) są z materiału wytrzymującego silne uderzenia młotkiem (1.5kg) na kowadełku? Czy raczej szybko pęknie? ( To bardziej żeliwo, staliwo czy stal?)
      - używał ktoś innego ściągacza, klinów, czy czegoś podobnego oprócz/zamiast śrub oryginalnie danych do wkręcenia i rozdzielenia części piasty?
      -Pewnie w ruch pójdzie i palnik, ale ma ktoś dobry sprawdzony patent na ruszenie tego?
       
       
    • Przez ursusek94
      witam, podpiąłem do mtz pług 4x35 w celu sprawdzenia czy podnośnik trzyma, podniosłem i tak z pół godziny trzymał i zaczął powoli opadać, ale tym sie nie martwię, po jakimś czasie zauważyłem olej pod siłownikiem, co znaczy że cieknie pewnie na uszczelniaczu, co znaczy że musze wymieniać uszczelniacz? no i jeszcze olej cieknie dużo mocniej z pompy hydraulicznejz lewej strony, co sie dzieje, czy to jest normalne w mtz? jakiego oleju używacie do hydrauliki w swoich MTZ? zakładam nowy temat o hydraulice bo nie znalazłem nigdzie odpowiedzi. proszę o szubką pomoc, bo zaraz w pole trzeba ruszać.
    • Przez Kris94
      Witam,
      Czy posiada ktoś albo miał styczność z którymś z mniejszych Belarusów wymienionych w tytule ? Wszystkie informacje, opinie itp. opisywane jest o dużych 820, 920, 952, 1025 a nigdzie nie ma nic o tych mniejszych. Modele 320, 422 wydają się fajną opcją do pracy przy lżejszych pracach czy sadwonictwie, warzywnictwie, szczególnie jakby ceny części, koszty utrzymania były tak samo małe ja w porównaniu do większych modeli. Sama cena też wygląda całkiem nieźle w porównaniu do innych marek a i tak nigdzie tych ciągników nie widać. Wiecie może dlaczego nie są tak popularne jak większe modele, są bardzo awaryjne czy coś innego ?
    • Przez ziomekq
      Witam jako,że mój stary rozdzielacz juz mocno przecieka, hałasuje, i puszcza mam zamiar zmienić go na taki:http://allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-40l-3-z-sekcja-plywajaca-i4076419476.html teraz takie pytanie: czy będzie pasował?,jak nie to jaki inny z sekcja plywajaca. W hydrauliczne nic nie zmieniane, Wywalony tylko ten regulator z pod siedzenia. Pozdrawiam
    • Przez TadzikC360
      Witam czy jest jakieś pokrętło do regulacji wysokości podnoszenia tylnich ramion w MTZ 82. z góry dzięki
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.