Skocz do zawartości
rival1120

Regulator siły MTZ 82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Regulator
rival1120    0

Witam, od dłuższego czasu mam zamiar zabrać się za swój regulator, ale najpierw musze wiedzieć co do czego służy, oto fotki:

Zdjęcie 1

Zdjęcie 2

Z tego co wiem 1 to cięgno od pozycyjnego regulatora siły , ale jak widzicie na kolejnym zdjęciu, nie ma do niego dźwigni, chciałbym wiedzieć do czego ją zamontować, na prawym błotniku nie ma miejsca aby ją przykręcić. Drut zakręcony wokół gazu ręcznego podtrzymuje właśnie to cięgno od regulatora, ale gdy go zdejmę to podnośnik z doczepionym pługiem powoli podnosi i gdy puszczę dzwignię podnoszenia przy kierownicy to gwałtownie opada, dlaczego tak się dzieje, czy możliwe, że cały regulator będzie do wymiany, czy to kwestia jakichś ustawień? dodam jeszcze, że to rocznik 1993 i przy kierownicy ma 3 dzwignie, jeśli to ma jakieś znaczenie.

2 to chyba regulator szybkości podnoszenia i opuszczania, ale mogę się mylić.

3,4,5 nie wiem do czego służą, jeżeli ktoś wie to będę wdzięczny.

Z góry dzięki za odpowiedz!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a4tech    0

Witam, od dłuższego czasu mam zamiar zabrać się za swój regulator, ale najpierw musze wiedzieć co do czego służy, oto fotki:

Zdjęcie 1

Zdjęcie 2

Z tego co wiem 1 to cięgno od pozycyjnego regulatora siły , ale jak widzicie na kolejnym zdjęciu, nie ma do niego dźwigni, chciałbym wiedzieć do czego ją zamontować, na prawym błotniku nie ma miejsca aby ją przykręcić. Drut zakręcony wokół gazu ręcznego podtrzymuje właśnie to cięgno od regulatora, ale gdy go zdejmę to podnośnik z doczepionym pługiem powoli podnosi i gdy puszczę dzwignię podnoszenia przy kierownicy to gwałtownie opada, dlaczego tak się dzieje, czy możliwe, że cały regulator będzie do wymiany, czy to kwestia jakichś ustawień? dodam jeszcze, że to rocznik 1993 i przy kierownicy ma 3 dzwignie, jeśli to ma jakieś znaczenie.

2 to chyba regulator szybkości podnoszenia i opuszczania, ale mogę się mylić.

3,4,5 nie wiem do czego służą, jeżeli ktoś wie to będę wdzięczny.

Z góry dzięki za odpowiedz!

 

podaj mejla to wyśle ci zdjęcia z opisem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mani51    141

3 i 4 to cięgna od siłowej i pozycyjnej regulacji ale nie wiem czy w tej kolejności a 5 to zapadka służąca do przełączania między regulacją siłową lub pozycyjną.

 

1 to dźwignia do sterowania regulatorem i powinna być za pośrednictwem tego krzyżakowego przegubu połączona dalej z tą dźwignią obok gazu ręcznego

 

to że Ci opada podnośnik i słabo podnosi bez tego drutu to normalne ponieważ regulator samoczynnie ustawia się w pozycję opuszczanie ale jak połączysz to z dźwignią obok gazu to ustawisz go w pozycji neutralnej i wtedy sterujesz podnośnikiem za pomocą dźwigni przy kierownicy.

 

jaki problem jest wstawić tu zdjęcia z opisem zamiast wysyłać na maila :unsure:

 

wtedy wszyscy skorzystają ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a4tech    0
(edytowany)

problem - bo jak pomiejsze to nie można odczytać opisu

Edytowano przez a4tech

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    141

spróbuj przez zewnętrzny serwer np ifotos. Ja z niego korzystam i jest ok.

Wchodzisz na ten serwer, wrzucasz tam zdjęcie i kopjujesz link na forum

nie trzeba pomniejszać ale też bez przesady z rozmiarem bo długo się zdjęcie ładuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TTjarek    1

A te cięgna 3 i 4 gdzie one mają być podłączone tam z tyłu, bo u mnie nie są podłączone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    199
(edytowany)

gałką 5 łączysz wałek regulatora z cięgłem 4 lub 3 w zależnie czy jeździsz z regulacją siłową cy pozycyjną.

 

 

Polecam odnaleźć instrukcję...

 

Jak znajdę czas, to opiszę trochę lepiej, bo teraz mam dużo pracy ze swoim mtz <_<

Edytowano przez zbyszekbrzuze

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Novo181818    1

Połączone:

Mój MTZ nie ma regulatora siłowego (tego pod siedzeniem). Zostało to zdemontowane przez poprzedniego właściciela. Ogólnie to mam taki problem, że przy pługu lub agregacie podnośnik ,,pyka" i opada. Jest to dość uciążliwe. Opuszcza też dość szybko i trzeba uważać, ale wiem ze zawór dławiący wystarczy.
Moje pytanie brzmi
1. Dlaczego podnośnik opada i czy to rozdzielacz czy coś innego? Wymiana uszczelniaczy, czy lepiej zainwestować w nowy, tylko czy oryginalny czy jakiś inny.
2. Na którym wężu od siłownika założyć dławik(najlepiej zdjecie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    786

W starych podnośnik opuszcza i ciężko z tym coś zrobić. Najszybciej wyrabiają się uszczelniacze  siłownika. Zrób je i zobaczysz co będzie. Jeśli nie pomoże to kup jednosekcyjny rozdzielacz z pozycję pływającą i pod niego podłącz podnośnik. starego ruskiego nie warto wymieniać na nowy ruski. Dławik zakładasz na wąż od podnoszenia. musisz kupić jednostronnego działania.

Szukaj podobnych tematów i się podłączaj a nie produkuj jeden za drugim nowy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Novo181818    1

Uszczelniacze siłownika robilem na wiosne, ale znow delikatnie sie zaczyna pocic. Z siłownika ten taki bolczyk obok tłoczyska polecono mi wyciągnąć bo to głownie przez to ciekło. Po wymianie uszczelniaczy jest tak samo, rzuca w dół maszynami. Ile taki rozdzielacz może kosztować? Mógłbyś mi coś polecic? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Alchemik
      W czasie pracy ładowarką, gdy pociągniemy za dźwignię, żeby podnieść  ramię, lub ładowarkę na "łapach" w pierwszym momencie zamiast unoszenia to mamy gwałtowne opadanie kilka cm w dół  ( z 1000kg w łyżce podejrzewam że obecnie mogłaby się ładowarka przewrócić przy maksymalnym wysięgu, a przy ładowaniu normalnych ładunków przedni lemiesz odrywa się na moment od ziemi.... )
      ładowarka jak kolegi zwc18 z forum:

      schemat hydrauliki na 95% jak tu:
      schemat
      Problem się nasila z biegiem czasu, mimo, że pracuje sporadycznie.  Ramiona same nie opadają - 500kg można za zgaszonym silniku zostawić na kilka godzin, minimalnie opadnie, ruchy ramion przy pracy są dosyć szybkie, czasami silnik nawet pracuje na za niskich obrotach ze względu na szybkie ruchy ramion.
      Gdzie szukać przyczyny?
      - zatrzaski hydrauliczne przy siłownikach?
      - rozdzielacz (który?)
      - zawory przelewowe, bezpieczeństwa w rozdzielaczach?
      - zawór łączący pompy zasilające przy rozdzielaczu?
       
    • Przez ziomekq
      Witam jako,że mój stary rozdzielacz juz mocno przecieka, hałasuje, i puszcza mam zamiar zmienić go na taki:http://allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-40l-3-z-sekcja-plywajaca-i4076419476.html teraz takie pytanie: czy będzie pasował?,jak nie to jaki inny z sekcja plywajaca. W hydrauliczne nic nie zmieniane, Wywalony tylko ten regulator z pod siedzenia. Pozdrawiam
    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez audi80b4
      zaczeło mi ostatnio spadać ciśnienie oleju w belarusie 952 na czerwone pole wiem gdzie się zwiększa trzeba wykręcić ten korek przy filtrze i jest tam taka śruba na śrubokręt ale nie wiem w którą strone się zwiększa w którą strone mam kręcić zeby zwiększyć ciśnienie oleju i ile ma być na rozgrzanym?
    • Przez KubAE86
      Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.