Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

jeżeli ma oś carraro to ona ma blokadę i bedzie ciagnęła na dwa koła, także jak się kopie to jak włączysz tylną blokade to ciagnie na 4 koła

Opublikowano

jak masz 7745 to one wychodziły mostem z blokadą typu nospin czy jakoś tak, mało ich wyszło ale takowe były

Opublikowano

jak w lutym woziłem wywoziłem przyczepą obornik i tak jakoś zabuksował w miejscu że dwa tylnie koła i jedno przednie stało na orce zawarźniętej więc myślałem że jak zapnę blodadę na przód to pójdzie i stało się tak że prawe koło stało w miejscu a lewe przednie 2 razy szybciej się kręciło... jeszcze ani razu tak z nim nie miałem... musiałem odpinać przyczepę i ustawić się tak by oba koła stały na orce i poszedł...

Opublikowano

przednia oś carraro sama załącza sobie blokade, nie ma możliwości jej włączenia, jak ci sie tak stało napisz ile masz mtg i czy olej wymieniałeś

Opublikowano

jeśli pytanie było skierowane do mnie to nie jest jakaś awaria po prostu jedno koło nie miało żadnego oporu bo stało na lodzie a drugie na orce i miało obciążenie całego zestawu... teraz jak robiłem agregatem to nic takiego nie zaobserwowałem...

Opublikowano

W 5340 w moście carraro jest mechanizm różnicowy o zwiększonym oporze. Nie jest to stóprocentowa blokada a jej skuteczność zależy od oporu jaki działa na ślizgające się koło. Jeśli opór jest duży skuteczność blokady jest większa, gdy mały to mniejsza a nawet zerowa.

Opublikowano

nie wiem ale ja jak jechałem podwozówką to mam droge polną pod góre a zaraz pole i lekko po deszczu było jałączyłem napęd to obydwa koła przednie widać było jak ślizneły przy ruszaniu i oba równo ciągły

Opublikowano

Witam ja mam zetora 7245 i jak ma ciezko i wdusze blokade to ciagnie tyl a gdy lewe kolo sie kopie to prawe sie zalancza samoczynie i dostaje. Takiego pawera . I nawet jak sie orze to gdy ma ciezko to sie zalonczy bo przewaznie musi stac ptosto zeby ciagly 4 naraz a ja mam stary most przy nim . Pozdrawiam ;-)

Opublikowano

@lukas9203 niektóre modele wychodziły z taki osiami, tak jak pisał wcześniej @zetorlublin7341, które chyba nazywały się nospin - mam taką oś u siebie w 6245 z 91r. Trochę utrudnia to skręcanie przy włączonym napędzie ale umożliwia przejazd w trudnych warunkach.

Opublikowano

Sprawdź czy masz dobrze dobrany rozmiar opon. Normalnie przód ma być szybszy od tyłu właśnie po to by ciągnik z włączonym między innymi napędem skręcał.

Gdyby z jakiegoś powodu był zablokowany dyferencjal koła ciągły bi i bez napędu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ARTI2019
      Zetor 7745 rozłącza przedni napęd pod obciążeniem, i słychać pykanie jakby ktoś trytytką się bawił dodatkowo drży dźwignia załączania napędu, ktoś borykał sie z takim problemem ? dzieje się to losowo, czasami pod większym obciążeniem czasami pod mniejszym, czasami 2 hektary zrobi i nic a czasami nie da się pracować bo co chwilę pyka i rozłącza .... szukam rozwiązania
    • Przez mf390
      Witam,
      Stoję przed zakupem Zetora 7245 lub 7745, z tego co zauważyłem w 7745 jest blokada przedniego mostu a w 7245 nie ma, z zewnątrz obie osie wyglądają identycznie. Czy jest możliwość "dołożenia" takiej blokady w 7245?
    • Przez noid
      Witam.
      Jak odkręcić wał przedniego napędu od skrzyni biegów zetor 7245?
      Wyciekł cały olej. Potrzebuje szybkiej pomocy.
      Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez Erdien94
      Cześć wszystkim.Jak w temacie jaki olej wlać do tłumnika drgań 7245 ?Prosze o pomoc:)
    • Przez torq1906
      Witam, posiadam Zetora 7211 i zastanawiam się nad dołożeniem mu przedniego napędu, to że się da to zrobić za mniejsze czy większe pieniądze to jasne tylko nurtuje mnie kwestie formalno-prawne a mianowicie jak to zrobić w taki sposób, żeby wszystko było zgodnie z literą prawa, żeby bez stresu można było się przemieszczać po drogach publicznych?
      Na chłopski rozum wydaje mi się, że żeby dało się tak zrobić to trzeba zastosować most i części z modelu 7245, czy mam rację?
      Czy może przejdzie też na częściach od innych ciągników czy np. samochodów jak Robur czy inne wynalazki?
      Czy ktoś się orientuje ile taka przyjemność mogłaby kosztować robiona przez fachowca, z całą papierologią itp.? 
      Zaznaczam, że sprzedaż tego i kupno 7245 nie wchodzi w grę bo szansa, że znajdę go w takim stanie jak ten który posiadam jest jak trafienie w totka. 
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v