Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty
Opublikowano

To mnie zafascynowało muszę pomyśleć o montażu tego napędu gdyż by mi się niezmiernie przydał

Opublikowano

panowie nie wiecie chyba zabardzo poco w górach dorabiają tak na siłę przednie napędy w ciągnikach ... jadąc po stromą górkę napęd coś tam pomaga ale wszystko zależy o dociążenia przodka ale wszystko się wyjaśnia jak jedziesz na dół ...tył się odciąża i tylne koła w poślizg wpadają i gleba pewna jak będziesz cofał do tyłu to zjedziesz a jak obrócisz ciagnik przodem na dół po tobie ...a jak jest przedni napęd to zjedziesz na dół zupełnie bezpiecznie przodem i o to chodzi :P ..a ciapkowi siły wystarczy aby się wciągnąć pod górkę a na zboczu czym ciągnika masa mniejsza tym lepiej wiem z własnego doświadczenia...

Opublikowano
ale wszystko się wyjaśnia jak jedziesz na dół ...tył się odciąża i tylne koła w poślizg wpadają i gleba pewna jak będziesz cofał do tyłu to zjedziesz a jak obrócisz ciagnik przodem na dół po tobie ...a jak jest przedni napęd to zjedziesz na dół zupełnie bezpiecznie przodem i o to chodzi :P

Kwestia wybrania odpowiedniego przełożenia do zjazdu i nie używanie hamulców, jak ciągnik zaczyna stawiać bokiem to lekko dodajesz gazu. Zjeżdża sie bez problemu.

Opublikowano

Według mnie to napewno by była dobra sprawa 330, 4x4 ale według mnie to koszt takiej przeróbki mija się z celem i ogólnie 330 jest za letkim ciągnikiem, żeby jakieś większe maszyny jej zaczepić :P

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Powiem wam widziałem Ursusa C-360 z napędem 4x4 i C-330 i jeden wielki niewypał ;) ... zrobił to i się rozleciały po kilku miesiącach, a w pole to nawet nie warto było jechać. Już lepiej kupić Zetora :( albo coś podobnego niż zakładać napęd :( , i robić nim coś. Wiem, że przednia oś szybsza była niż tylna ^_^

Opublikowano

to ty jesteś chyba nie wypał ja już mam 6 lat 4x4 i jakoś nic mi sie nie stało a nie jeżdżę po równym tylko teren górzysty nie pisz takich głupot jak nie masz z tym do czynienia..

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Mówię co mi gościu mówił... a jak ci się nie podoba to nie to, że ty dobrze zrobiłeś to gratuluję!! brawo!! , ja nie robiłem, temu człowiekowi po po Poza tym mógłbyś czytać ze zrozumieniem?? Wyraźnie napisałem że nie ja

Powiem wam widziałem Ursusa C-360 z napędem 4x4 i C-330 i jeden wielki niewypał blink.gif ... zrobił to i się rozleciały po kilku miesiącach, a w pole to nawet nie warto było jechać
I co ja może to robiłem co?? I jeszcze może zmyslałem?? I się zastanowiłem zanim to napisałem.

A ty na przyszłość zastanów się zanim napiszesz o kimś albo o czymś jakąś głupotę.... i przeczytaj sobie dokładnie posta...

Opublikowano
T25 z przodem to T30. Były produkawane seryjnie(nie wiem w jakiej ilości)

O w dużej ilości, potem zmodernizowali i zrobili 3 garowego T45 a potem dolożyli mu turbine i wyszedł T50 z przodkiem ;) Ale wszystkie robili w jednym czasie

Opublikowano

byłem u tego gościa 4 lata temu ale trzeba było ciągnik do niego zawieść trochę za daleko ale potem już to trochę ludzi opanowało i dowiedziałem sie o innej firmie i przyjechali na miejsce do mnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PatrykDawid
      Kupiłem nowy obrotomierz do C-330M ponieważ stary nie nabijał już motogodzin a traktor przechodzi przegląd i było to potrzebne. 


      Niestety dość znacznie przekłamuje on obroty, o około 400 względem oryginalnego, pokazuje 2400 przy normalnej jeździe zamiast 2000. Efektem jest też to, że szybciej nabija też motogodziny, i w niecałą godzinę nabił 1,2. Czy coś źle zamontowałem, czy jest to wada tego licznika? Jeśli jest to wada licznika, to czy ktoś mógłby polecić jakiś inny licznik?

    • Przez bart3k1998
      Cześć,
      MAm zamiar zrobić w swoim c328 zaczep dolny. W internecie ceny dolnego zaczepu dedykowanego do tego ciągnika wychodzą około 1200 zł. 
      Przeglądałem foty i znalazłem, że można tam zaadoptować wspornik od c355 i dorobić listwę.
       
      Czy ktoś posiada taką modyfikację i mógłby się wypowiedzieć na temat opłacalności wykonania?
    • Przez GrFicner
      Witam zainspirowany pomysłem od pewnego członka grupy o nicku jendrix jeżeli przekręciłem przepraszam i serdecznie pozdrawiam ,  borykaliśmy się z problemami a mianowicie w isarii 6050 3m bolączką była oryginalna skrzynia przekładniowa która była na plastikowych trybach niestety ulegały one uszkodzeniu,  wyłamywały się zęby zmienialiśmy tryby ale nic to nie dawało więc postanowiliśmy zmienić ją na bezstopniowa przekładnie z amazonki d7 zębatka zmieniona na 20 zębów z amazone przy piaście łancuch i super pracuje dalsze testy w polu pozdrowionka dla grupy trzymajcie się 😃


    • Przez torq1906
      Witam, 
      Jako że obecnie jestem na etapie generalnego remontu Ursusa C330 to zastanawiam się czy nie wprowadzić do niego odrobinę "luksusu" w postaci takiego zestawu wspomagania tylko zastanawiam się jak to wygląda od strony prawnej, czy mogą być jakieś problemy podczas badania technicznego? bo jednak jest to dość istotna ingerencja w układ kierowniczy.
      Czy takie zestawy mają jakąś homologację czy coś w tym rodzaju i nie ma się czym przejmować? 
    • Przez Mateusz2006
      Witam, mam pytanie mianowicie posiadam rozsiewacz amazone ZA-V 2200 z 2018 r. Do tego pory rozsiewacz chodził z nowej generacji ciągnikiem z systemem isobus, a teraz mam potrzebę zapięcia go do zetora 12245, ale z rozsiewacza wychodzi tylko kabel z wtyką do isobusa i nie wiem jak to zespolić z zetorem, dodam że oprócz komputera do isobusa, posiadam też komputer do rozsiewacza amatron 3. Proszę o jakieś wskazówki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v