Zaloguj się, aby obserwować  
Dawid132

952.3 wyciszenie kabiny

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Michalmeer    483

mozesz zrobic fotki jak to wyglada z maską oklejoną ?


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

No ładnie wyszło ;) naprawde dobra robota ... chyba tez nad tym pomyśle ... a myślałeś zeby nagrac filmik i pokazac innym efekty ?


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzik445    6

Dzięki :)

Pomysł zaczerpnąłem od kolegi który sprowadził zetora z Holandii i właśnie był podejrzanie cichy za zewnątrz. Pod maską ma ze 7cm gąbki. Jest tak cichy, że prędzej go widać niż słychać ;)

Mój bel też po oklejeniu maski ucichł. W dalszych planach przerobie wydech na taki, który skuteczniej wycisza, najlepiej na słupku kabiny i z polerowanej kwasówki.

Nad filmikiem pomyślę ;)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

Polerowana kwasówka 74 zł metr a potrzeba 180 cm do tego dwa kolana 34 zł sztuka i dwa elementy elastyczne około 60 zł i i opaski i bedzie lala ;D


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

I nie zapomnij o wymianie szyb na grubsze,gdyż to przez nie dostaje się najwięcej hałasu.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

z szybami to przesada już .... na allegro jeden gosciu wystawił własnie ciagnik z taką przerobką wydechu


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Nie będzie lala, wiem bo zrobiłem wolny wydech tzn samą rurę (na słupku kabiny) na próbę i przy wyższych obrotach huk niesamowity.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

jeśli cały obrys rury wyjdzie poza obrys kabiny to nie moze być huku w kabinie


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Witam, żeby nie robić nowego tematu napiszę tutaj, wiecie co można zrobić aby tylna szyba podnosiła się wyżej tzn. prawie poziomo?? Napiszę jeszcze dokładniej - żeby kąt między tylnymi słupkami kabiny a otwartą tylną szybą wynosił do 90st.

 

Inne ciągniki szczególnie z tych plasticków zachodnich mają tak że szyba tylna się podnosi prawie równolegle do ziemi.

 

Na myśl przychodzi mi to żeby odciąć dolne mocowania siłowników od kabiny i przesunąć i trochę do dołu i dać dłuższe siłowniki ale jest to trochę za bardzo inwazyjne rozwiązanie wg. mnie.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Na odwrót. Górne na szybie i dolne na kabinie przesuń w górę. Możesz to łatwo zmierzyć odłączając je otwierając okno tak jak chcesz i mierząc.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Junkers trzeba te siłowniki dać pod innym kątem czyli mocować na słupku kabiny jak najwyżej zawias a na ramce okna na pełnym wysuwie siłownika też będę przerabiał bo w 60tce już jest i sprawdza się .

Seweryn a dadzą radę utrzymać jak je damy pod dużym kątem ?bo po otwarciu okna siłownik względem słupka będzie pod 90* a nacisk ramki dość duży.

Edytowano przez Tomasz78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No właśnie to jest pytanie czy utrzymają. Jak nie to szukać mocniejszych albo zrezygnować ze zmiany punktu mocowania na szybie żeby się czasem nie przełamała a założyć dłuższe, mocniejsze. Tylko trzeba by od zamkniętej do otwarcia jakie cię interesuje zmierzyć drogę jaka pokonuje mocowanie na szybie. Będziesz wiedział jaki zakres pracy ma mieć. Kupić i zamocować niżej na kabinie a tak samo na szybie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Chyba to z dłuższymi siłownikami będzie lepszym rozwiązaniem tylko jeszcze trzeba dorobić uchwyt bo będzie problem z sięgnięciem obecnego .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj