Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam taki ciągnik od 4 lat i ogólnie jestem z niego zadowolony. Przez ten okres poza wymianą olejów i filtrów wymieniałem czujnik zmiany półbiegów (koszt 700 zł z wymianą) i czujnik ciśnienia oleju ( ceny nie pamiętam ale jakoś niedrogo).

Co do mocnych stron:

- ciągnik wydajny jak na swoją moc. Ciągałem nim gruber 3 m naa sprężynach i szedł:), pługi 4 zagonowe kvernelad 4 X 40 i z nimi to bardzo swobodnie sobie leciał i prasę walcową Vicon z włączonymi nożami ( prasuję na 7 nożach bo na 14 miał jednak momentami ciężko)

- ciągnik jest bardzo zwrotny jak na gabaryty

- zużycie paliwa oceniam na w miarę niskie ( dokładnie nigdy nie mierzyłem ale kiedyś w orce wyszło mi cos koło 12 litrów)

Wady:

-wnętrze mogłoby być lepiej wyciszone

-trochę wolny w transporcie ale to chyba zależy od skrzyni u mnie prędkość max to 33 km/h

 

Ogólnie polecam ten ciągnik. Słyszałem kiedyś o awariach elektroniki w tych ciągnikach ale moim skromnym zdaniem są one trochę przesadzone.. Gdybym miąl go kupić jeszcze raz to pewnie bym to zrobił.

 

Pozdrawiam zupaBujaly

Opublikowano

co do pompy to potwierdzam - trzeba uważać, warto ,,posłuchać" przy zakupie. U mnie po zapaleniu ciągnika potrafi trochę wyć. Denerwuje też głośna praca tej pompy podczas jazdy ale chyba ten typ tak ma...

Opublikowano (edytowane)

Dzieki Tedi26ak

Wtamtym roku padl mi podnosnik i pasowalo by go teraz zrobic

ta kontrolka na bocznej konsoli nie chce zgasnac to i podnosnik nie bedzie dzialal ktos cos wie jak to ogarnac

 

Jak wyciagne przekaznik to lampka zachowuje się tak jak powinna ale podnosnik nie dziala w kabinie

Z błotników dziala z przekaznikiem lub bez .Ktos cos wie??

 

 

Czy ktoś może odpiać komputer i odpalić ciągnik i sprawdzić czy podnośnik będzie dzialal z kabiny i błotników i jak zachowuje się lampka

Edytowane przez Antekpirat
Opublikowano
Antekpirat miałem podobnie ale powód był błachy bo wine miał jeden przycisk na błotniku nie wracał do pozycji neutralnej po puszczeniu. Wyciągnąłem wszystkie i rozebrałem i wyczyściłem oraz zapryskałem WD 40 i pomogło. Można zmostkować kablem dwa styki w kostce i jak nie idzie naprawić przycisku teraz nie pamientam jakie to kolory ale możesz sprawdzić na przycisku który działa. Wystarczy zwykły miernik do sprawdzania przejścia. W dobrym przycisku między dwoma pinami jest przejście a jak naciśniesz to przerywa połączenie i łączy na dwóch kolejnych. W uszkodzonym przycisku niema przejścia. Wystarczy że w którymś przycisku nie ma przejścia i sterownik myśli że ktoś stoi z tyłu i i nie pozwala urzyć podnośnika z kabiny. Postaram się ci przesłać schemat sterowania podnośnika na pw
Opublikowano

Koledzy mam mały problem z moim case a mianowicie przybyło mi oleju w silniku tylko nie wiem z kont.Bo płyn to nie jest teraz pytanie czy może być to on czy olej z skrzyni.? :)

Opublikowano

Koledzy mam mały problem z moim case a mianowicie przybyło mi oleju w silniku tylko nie wiem z kont.Bo płyn to nie jest teraz pytanie czy może być to on czy olej z skrzyni.? :)

 

Problem leży po stronie wtryskiwaczy paliwa.

Opublikowano

Kolego lukaszojdak nie wiem w jaki sposób paliwo z wtryskiwaczy mogło by się dostawać do oleju ? nawet z powrotów :mellow:.Rozmawiałem z znajomym mechanikiem zdiagnozował że zemerlling na pompie, jak wyj mniemy to się okaże B) .

Opublikowano

witam Panowie ,kolego zgredek73 miałem podobny problem okolo 2 miesięcy temu ... na szczęście wszystko opanowane ;) po pierwsze ile Ci tego oleju przybywa ?? dużo jesli nie to po 1. sprawdz swiecę płomieniową ponieważ może przepuszczać paliwo 2. druga sprawa tak jak ty koledzymowili wtryskiwacze jeśli nie były dawno regenerowane to leją i na wolnych obrotach może nie przepalać paliwa i przybywać do oleju (sam sie temu dziwilem ,ale wielu mechanikow to potwierdza) 3. w ostatecznosci z czym oczywiście jest najwięcej problemu może sie okazać ze przecieka uszczelniaczami na pompie ( na przeciwko pompy jest dekielek taki do zdjęcia od strony rozrządu ,zdejm go pokaze Ci sie trybik na osce od pompy spróbuj poruszać tą ośką z trybikiem jeśli ma luz wyczówalny to na 100 procent tamtendy sie przedostaje ) koszt uszczelnienia wtedy w granicach 5stow zależy u jakiego fachofca.

Opublikowano

Witam znowu

Jest taka sprawa

Podnosnik nie reaguje na rruchy wajchy i pokretlo

Po zapaleniu ciagnika i przelaczeniu przełącznika do przodu a pokretlo do konca w lewo podnosnik idzie do gory mimo ze wajcha jest w pozycji gdzie powinien zostac na dole

po przekreceniu pokretla do konca w prawo podnosnik opada i dalej nie reaguje na ruchy wajcho

Elektryka dziala podnosi opuszcza prąd dochodzi

To cos pod kabino moze jest walniete ??

Ma ktos jakies pomysly bo mi sie skonczyly

Opublikowano

witam mam problem z rewersem w moim 5140 z 92r. gdy jest zimny chodzi bez problemu płynnie przód tył ale po kilku godzinach pracy zaczynają sie przeboje z rewersem do tyłu. przerzucam rewers i nic stoimy w przód jedzie. czasami po przerzuceniu w tył puszczam sprzegło i dopiero po jakimśczasie sie załacza ale szarpie tzn gwałtowna reakcja jakby raptownie puszał sprzegło. zastanawiam sie co jest tego przyczyną ? olej jest wporzadku i w stanie. cała hydraulika działa bez zarzutu. eksperymentuje i zauważyłem że wyłaczenie radia badz klimy uruchamia rewers w tył ale tez gwałtownie. napewno pomaga zgaszenie silnika i ponowne uruchomienie choc nie zawszwe. prosze o rady i pomoc.

Opublikowano

witam...kolego BENNY82 mam takie same objawy w moim 5140.....jak popracuje którąś godzinkę to warjuje rewers do tyłu, muszę wspomagać sprzęgłem przy cofaniu a jak chcę cofać bez sprzęgła to ciągnik próbuje tylko ruszać ale tak jak by tarczki były nie dociśnięte bo nawet nie słychać tego charakterystycznego uderzenia. Ostatnio to nawet nie zawsze , trzeba po przełączać przód-tył dopiero słychać załączenie . Jak trochę ciągnik odpocznie to wszystko jest OK....rozwiązałeś może w czym tkwi problem????

Opublikowano

jezeli radio albo klima steruja ci rewersem to musisz sprawdzic kable

masz gdzies zwarcie

A ja z innej beczki

drzy (faluje) mi pasek klinowy od silnika

lozysko od wiatraka zmienialem 2 lata temu

napinacz w tamtym roku alternator terz w tamtym toku byl naprawiany

zostala pompa ale nie wyczuwa sie zadnych blokad czy cos

chyba ze jak nabierze obrotow to ja blokuje gdzies.

Opublikowano

witam...kolego BENNY82 mam takie same objawy w moim 5140.....jak popracuje którąś godzinkę to warjuje rewers do tyłu, muszę wspomagać sprzęgłem przy cofaniu a jak chcę cofać bez sprzęgła to ciągnik próbuje tylko ruszać ale tak jak by tarczki były nie dociśnięte bo nawet nie słychać tego charakterystycznego uderzenia. Ostatnio to nawet nie zawsze , trzeba po przełączać przód-tył dopiero słychać załączenie . Jak trochę ciągnik odpocznie to wszystko jest OK....rozwiązałeś może w czym tkwi problem????

 

witam . Problem rozwiązany ale narazie prowizorycznie bo sezon wtrakcie. drogą prób i błędu doszedłem do wniosku że przekazniki po prawej stronie sie nagrzewały zbytnio a to z racji nieszczelnosci tej wielkiej gumowej uszczeli za silnikiem a przed kabiną. zdjełem pokrywe z prawej strony kolumny kierownicy i smiga ale właczenie radia badz wentylatora wywołuje usterke wniosek - jakies zwarcia przepiecia za dużo przekazników.

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie.

Ostatnio mam problem z rozdzielaczem z case 5120 powershift, prawdopodobnie uszkodzeniu uległ suwak w rozdzielaczu.

Problem jest taki że słabo działa wspomaganie, EHR nie podnosi gdy ma obciążenie (na pusto idzie ładnie do góry) a na wywrocie jest 30bar.

Pompa świeżo po regeneracji, nowe filtry i olej w skrzyni (oryginał case Hi Tran czy coś takiego ;P)

 

Teraz pytanie co z tym robić? Nigdzie nie mogę dostać drugiego rozdzielacza .

Jeżeli miał by ktoś taki rozdzielacz to proszę o kontakt na PW (sprawny, uszkodzony itp.) o ile nie jest to wina czego innego.

 

Może ma ktoś jakiś pomysł?

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Maras43
Opublikowano

jezeli radio albo klima steruja ci rewersem to musisz sprawdzic kable

masz gdzies zwarcie

A ja z innej beczki

drzy (faluje) mi pasek klinowy od silnika

lozysko od wiatraka zmienialem 2 lata temu

napinacz w tamtym roku alternator terz w tamtym toku byl naprawiany

zostala pompa ale nie wyczuwa sie zadnych blokad czy cos

chyba ze jak nabierze obrotow to ja blokuje gdzies.

 

pompa do wymiany. bo pozostałe czesci wymieniłes. na zużytm łożysku na postoju nie wyczujesz zużycia przy pracy silnika na obrotach mikroluzy wywołoją opór i stąd zapewne te drgania bo wytwarzją sie opory

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v