loniek79

Problem z Pumą 125 Standard

Polecane posty

loniek79    0

posiadam pumę 125 od roku z tego 3 miesiące w serwisie i 15 wizyt tego serwisu, 8 związanych ze skrzynią, zmiana oprogramowania, cewek sterownika instalacji itp.:czekam na porady co z tym fantem zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MASZLAND    0

Hej!

Jak piszesz to rozumiem, że ciągnik albo jest po gwarancji albo na gwarancji. Jak po gwarancji no to masz problem. Pytanie mam takie czy masz wszystkie naprawy i zgłoszenia udokumentowane w książce serwisowej lub w inny sposób bo to podstawa do ewentualnych roszczeń.

Ekspertem nie jestem. Moim zdaniem jeżeli nie wykonałeś kroków w celu np. wymiany skrzyni bo ona jak rozumiem jest pasmem problemów to im dłużej zwlekasz tym gorzej. Ja bym się poradził prawnika co zrobić i rzeczoznawcy więcej na tą chwilę raczej nie da się doradzić.

Nie wiem jakie masz relacje z dealerem no i jak wyglądało podejście do sprawy no bo skoro walczą i próbują rozwiązać problem to ok ale w tym przypadku tak jak powiedziałem wyżej. Przynajmniej ja bym tak zrobił.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Mój kolega pracował u dobrze znanego przedstawiciela case , opowiadał ze do niektórych modeli nie mieli nawet instrukcji napraw, czy danych serwisowych, wszystko robili tak na widzi mi się na żywca aby do przodu. Ja też pracowałem w serwisie lecz innej firmy i wiem dobitnie że "serwis ma zawsze racje" z nimi się nie wygra, w takich przypadkach pomaga nagłośnienie sprawy i dealera, nie chcą mieć antyreklamy, wątpie aby wymienili traktor, ale domagaj się choć rekompensaty. Jak coś to pisz o rozwoju sytuacji. I napisz gdzie i u kogo kupiłeś case


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
loniek79    0

Dostałem sygnały, że sciągneli serwisanta z Anglii wstępnie doszli "błąd w fabryce czekają na części" ma się rzekomo niedługo wyjaśnić.

Kupiłem go w płoskini "Mirtrans", niby się starają ale jak na staraniach się kończy

 

1.Nie cytuj poprzedniego posta

2.Wyłącz Caps Lock zanim zaczniesz pisać swojego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
loniek79    0

chciałbym poinformowac was koledzy że w czwartek odebrałem ciągnik i na razie chodzi.Puma była źle złożona fabrycznie podobno zawór lornetkowy, chodzi dobrze ciekawe jak długo. Zrobiłem pumą 30 godzin i jest dobrze mirtrans przedłużył mi gwarancję, chyba w końcu będę z niej zadowolony.

Edytowano przez loniek79

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartini1    0

Witam. W sprawie tej pumy to wiem sporo. Ale szczegóły u dealera:)

Edytowano przez bartini1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
loniek79    0

Wcale nie mówię że straszny dealer. Nie zostawili mnie z tym problemem, w końcu ja uszykowali. Z gwarancją i maszynami zastępczymi to też prawda. Dopiero teraz jak puma jest sprawna uważam że dealer jest dobry i nie zostawi rolnika w trudnej sytuacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
loniek79    0

Witam. W sprawie tej pumy to wiem sporo. Ale szczegóły u dealera:)

A jakie szczegóły bo kolega to chyba z claasa, czy mi się wydaje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartini1    0

To bardziej zagmatwana sprawa, niby konto i login mój i tu trafiłeś.

Ale wpis nie jest mojej autoryzacji, czyste wykorzystanie praw autorskich.

Dlatego nie usuwałem wpisu tylko go zmieniłem, nie chcę się wypowiadać na ten temat bo mnie on nie dotyczy. Ale wiesz jakie jest moje zdanie i nie muszę ogłaszać go publicznie, dlatego grzecznie napisałem żeby dowiadywać się u dealera. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
loniek79    0

Dzięki za informacje teraz wiem kto to pisał ale czemu pod czyimś loginem to nie rozumiem, a tak apropo PUMA w końcu działa jestem narazie zadowolony. Pozdrawiam mam nadzieje że jak się spotkamy to pogadamy o tym fakcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawro    0

witam jak się sprawuje dziś Twoja Puma ja również kupiłem w mirtransie Pume 125 MC w 2009 i do tej pory nie miałem z nią najmniejszych problemów aż wczoraj podczas jazdy skończyło się wspomaganie kierownicy nie wiadomo dlaczego. Wezwałem serwis choć już gwarancja nie obowiązuje, mirtrans przyjechał ale skończyło sie tylko na oględzinach i stwierdzeniu ze to chyba pompa wspomagania. Powiem że wcześniej odkryłem że pompa wspomagania jest luźna jedna śruba całkiem się odkręciła a druga była prawie wykręcona pompa trzymała się praktycznia na rurkach doprowadzających olej. Trochę zdziwiło mnie to że pompa się odkreciła po nie spełna 800 Mth dziwne prawda ? Niestety ponowne przykręcenie pompy nic nie dało i prawdopodobnie muszę nową pompę kupić i kilka tysiączków pójdzie a czy ty nie miałeś moze podobne problemy u mnie niestety serwis nie był pomocny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

przyjechali stwierdzili że pompa i co nie chcieli wymienić czy jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasko    17

Na ile jest gwarancja na te Pumy?

 

Na pumy moze być gwarancji na rok, dwa lub trzy w zależności jak sobie zadecydujesz przed kupnem i oczywiście dopłacisz.

Ja mam na trzy lata i sobie bradzo chwalę bo nic mnie nie bochodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Powiem że wcześniej odkryłem że pompa wspomagania jest luźna jedna śruba całkiem się odkręciła a druga była prawie wykręcona pompa trzymała się praktycznia na rurkach doprowadzających olej. Trochę zdziwiło mnie to że pompa się odkreciła po nie spełna 800 Mth dziwne prawda?

 

Czy dziwne raczej nie. Odkręcają się śruby przy nowych jak i starych ciągnikach. W instrukcjach pisze żeby kontrolować i dokręcać śruby.

Ciągnik wytwarza wibracje które niestety powoduje luzowanie się elementów skręcanych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawro    0

Przykro mi mtracz ale nie masz racji śruby nie mają prawa się odkręcać jeśli połączenia są wykonane we właściwy sposób tzn. są odpowiednio zabezpieczone (podkładka sprężysta bądż klej np. locktite) oraz są skręcone na odpowiedni moment- poza tym to nie jest c-360 gdzie wszystko się telepie. Poza tym tak jak w moim przypadku pompa wspomagania się rozkreciła i żeby to zobaczyć musisz nieźle się nieźle pogimnastykować by sprawdzić czy jest przykręcona bo wszystko jest zabudowane, ponadto wyobraź sobie sytuację że wspomaganie kierownicy przestało działać natychmiastowo w czasie gdy jedziesz po drodze z prędkością 40 km/h i ładunkiem na przyczepie 18 ton na zakręcie efekt jest taki że lądujesz w najlepszym razie w rowie albo co gorsza na drzewie przywalony całą masą żelastwa- wiec takie sytuacje zapewniam cię że nie mogą się wydarzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez agromichu
      Case 4220 podnośnik nie opada pod obciążeniem. Dodatkowo dźwignia od wysokości opadania podnośnika (ta do pługa) tylko podnośniła i opuszczała. Ostatnio tata jej używał i zaczął cały ciągnik drżeć i koniec końców coś się zrobiło tak, że teraz nawet podnośnik nie chce opaść pod obciążeniem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale przy uchwycie cięgna centralnego od podnośnika wychodzi jakiś bolec i jest na wierzchu. Gdzie szukać przyczyny? Co to może być? Proszę o pomoc.
    • Przez johny
      Witam czy miał ktoś z was styczność z ciągnikami tej serii JX a szczególnie chodzi mi o JX 90 a jak wiał to jakaś opinia jak wygląda itd >??
    • Przez messot
      Witam
      Pacjent bliźniaczo podobny do case mx 
      Przy zmianie z 3 na 4 połbiegu delikatnie przydusza silnik i tak samo z 2 na 1
      z 1na 2 ok 
      Z 2 na 3 ok
      Z 3 na 2 ok
      Ciśnienia posprawdzane po 19 na każdym połbiegu
      Cewki podmienione z innego ciągnika 
      Obserwacje przy zmianie z 2 na 1 na drugim koszu ciśnienie spada do ok 15b na ułamek sekundy i dopiero spada liniowo
      Na pierwszym koszu narasta liniowo 
    • Przez ProstyRolnikZPodlasia
      witam objaśni mi ktoś od czego są wszystkie pokrętła ehr w case mx 135? z góry dziękuję
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj