loniek79

Problem z Pumą 125 Standard

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Puma
loniek79    0

posiadam pumę 125 od roku z tego 3 miesiące w serwisie i 15 wizyt tego serwisu, 8 związanych ze skrzynią, zmiana oprogramowania, cewek sterownika instalacji itp.:czekam na porady co z tym fantem zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MASZLAND    0

Hej!

Jak piszesz to rozumiem, że ciągnik albo jest po gwarancji albo na gwarancji. Jak po gwarancji no to masz problem. Pytanie mam takie czy masz wszystkie naprawy i zgłoszenia udokumentowane w książce serwisowej lub w inny sposób bo to podstawa do ewentualnych roszczeń.

Ekspertem nie jestem. Moim zdaniem jeżeli nie wykonałeś kroków w celu np. wymiany skrzyni bo ona jak rozumiem jest pasmem problemów to im dłużej zwlekasz tym gorzej. Ja bym się poradził prawnika co zrobić i rzeczoznawcy więcej na tą chwilę raczej nie da się doradzić.

Nie wiem jakie masz relacje z dealerem no i jak wyglądało podejście do sprawy no bo skoro walczą i próbują rozwiązać problem to ok ale w tym przypadku tak jak powiedziałem wyżej. Przynajmniej ja bym tak zrobił.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bobytempelton    160

Mój kolega pracował u dobrze znanego przedstawiciela case , opowiadał ze do niektórych modeli nie mieli nawet instrukcji napraw, czy danych serwisowych, wszystko robili tak na widzi mi się na żywca aby do przodu. Ja też pracowałem w serwisie lecz innej firmy i wiem dobitnie że "serwis ma zawsze racje" z nimi się nie wygra, w takich przypadkach pomaga nagłośnienie sprawy i dealera, nie chcą mieć antyreklamy, wątpie aby wymienili traktor, ale domagaj się choć rekompensaty. Jak coś to pisz o rozwoju sytuacji. I napisz gdzie i u kogo kupiłeś case


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
loniek79    0

Dostałem sygnały, że sciągneli serwisanta z Anglii wstępnie doszli "błąd w fabryce czekają na części" ma się rzekomo niedługo wyjaśnić.

Kupiłem go w płoskini "Mirtrans", niby się starają ale jak na staraniach się kończy

 

1.Nie cytuj poprzedniego posta

2.Wyłącz Caps Lock zanim zaczniesz pisać swojego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
loniek79    0

chciałbym poinformowac was koledzy że w czwartek odebrałem ciągnik i na razie chodzi.Puma była źle złożona fabrycznie podobno zawór lornetkowy, chodzi dobrze ciekawe jak długo. Zrobiłem pumą 30 godzin i jest dobrze mirtrans przedłużył mi gwarancję, chyba w końcu będę z niej zadowolony.

Edytowano przez loniek79

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartini1    0

Witam. W sprawie tej pumy to wiem sporo. Ale szczegóły u dealera:)

Edytowano przez bartini1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
loniek79    0

Wcale nie mówię że straszny dealer. Nie zostawili mnie z tym problemem, w końcu ja uszykowali. Z gwarancją i maszynami zastępczymi to też prawda. Dopiero teraz jak puma jest sprawna uważam że dealer jest dobry i nie zostawi rolnika w trudnej sytuacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
loniek79    0

Witam. W sprawie tej pumy to wiem sporo. Ale szczegóły u dealera:)

A jakie szczegóły bo kolega to chyba z claasa, czy mi się wydaje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartini1    0

To bardziej zagmatwana sprawa, niby konto i login mój i tu trafiłeś.

Ale wpis nie jest mojej autoryzacji, czyste wykorzystanie praw autorskich.

Dlatego nie usuwałem wpisu tylko go zmieniłem, nie chcę się wypowiadać na ten temat bo mnie on nie dotyczy. Ale wiesz jakie jest moje zdanie i nie muszę ogłaszać go publicznie, dlatego grzecznie napisałem żeby dowiadywać się u dealera. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
loniek79    0

Dzięki za informacje teraz wiem kto to pisał ale czemu pod czyimś loginem to nie rozumiem, a tak apropo PUMA w końcu działa jestem narazie zadowolony. Pozdrawiam mam nadzieje że jak się spotkamy to pogadamy o tym fakcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawro    0

witam jak się sprawuje dziś Twoja Puma ja również kupiłem w mirtransie Pume 125 MC w 2009 i do tej pory nie miałem z nią najmniejszych problemów aż wczoraj podczas jazdy skończyło się wspomaganie kierownicy nie wiadomo dlaczego. Wezwałem serwis choć już gwarancja nie obowiązuje, mirtrans przyjechał ale skończyło sie tylko na oględzinach i stwierdzeniu ze to chyba pompa wspomagania. Powiem że wcześniej odkryłem że pompa wspomagania jest luźna jedna śruba całkiem się odkręciła a druga była prawie wykręcona pompa trzymała się praktycznia na rurkach doprowadzających olej. Trochę zdziwiło mnie to że pompa się odkreciła po nie spełna 800 Mth dziwne prawda ? Niestety ponowne przykręcenie pompy nic nie dało i prawdopodobnie muszę nową pompę kupić i kilka tysiączków pójdzie a czy ty nie miałeś moze podobne problemy u mnie niestety serwis nie był pomocny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

przyjechali stwierdzili że pompa i co nie chcieli wymienić czy jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasko    15

Na ile jest gwarancja na te Pumy?

 

Na pumy moze być gwarancji na rok, dwa lub trzy w zależności jak sobie zadecydujesz przed kupnem i oczywiście dopłacisz.

Ja mam na trzy lata i sobie bradzo chwalę bo nic mnie nie bochodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Powiem że wcześniej odkryłem że pompa wspomagania jest luźna jedna śruba całkiem się odkręciła a druga była prawie wykręcona pompa trzymała się praktycznia na rurkach doprowadzających olej. Trochę zdziwiło mnie to że pompa się odkreciła po nie spełna 800 Mth dziwne prawda?

 

Czy dziwne raczej nie. Odkręcają się śruby przy nowych jak i starych ciągnikach. W instrukcjach pisze żeby kontrolować i dokręcać śruby.

Ciągnik wytwarza wibracje które niestety powoduje luzowanie się elementów skręcanych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawro    0

Przykro mi mtracz ale nie masz racji śruby nie mają prawa się odkręcać jeśli połączenia są wykonane we właściwy sposób tzn. są odpowiednio zabezpieczone (podkładka sprężysta bądż klej np. locktite) oraz są skręcone na odpowiedni moment- poza tym to nie jest c-360 gdzie wszystko się telepie. Poza tym tak jak w moim przypadku pompa wspomagania się rozkreciła i żeby to zobaczyć musisz nieźle się nieźle pogimnastykować by sprawdzić czy jest przykręcona bo wszystko jest zabudowane, ponadto wyobraź sobie sytuację że wspomaganie kierownicy przestało działać natychmiastowo w czasie gdy jedziesz po drodze z prędkością 40 km/h i ładunkiem na przyczepie 18 ton na zakręcie efekt jest taki że lądujesz w najlepszym razie w rowie albo co gorsza na drzewie przywalony całą masą żelastwa- wiec takie sytuacje zapewniam cię że nie mogą się wydarzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez luki1987
      Witam. Jak wygląda w case 4230 remont silnika? Ktoś mi powiedział że można samemu przełożyć tuleje tak jak przy c-360, czy to prawda? 
    • Przez manieks120
      Witam. Zaczynam poważne poszukiwania ciągnika Case: 844XL 845XL 856XL 885XL 895XL 985XL 995XL ( te modele wchodzą w grę), chciałbym dowiedzieć się o nich jak najwięcej żeby nie wpakować się na jakąś minę. Zaczynając od początku chciałbym się dowiedzieć czy warto kupić model z turbo czyli np 856XL , czy jest dużo mocniejszy, czy dużo więcej pali czy np nie ma problemów z tymi turbinami. Potem skrzynie , jakie występowały, czy były jakieś szybkie, jak to rozpoznać, której lepiej nie kupować, czy różnią się czymś te z biegami z lewej strony z tym które posiadają je z prawej, na które zwrócić szczególną uwagę przy kupnie bo posiadają jakieś bolączki. Czy były np: inne przednie mosty przednie , podnośniki, kabiny itp. Czy klima to naprawdę rzadkość w nich ? Czy któreś modele były delikatniejsze? Gdzieś czytałem że były wersje z przednim napędem manualnym i na przycisk , za i przeciw. Ogólnie bolączki tych modeli , z jaką usterką nie kupić żeby nie poszło to w tysiące. Docenię też opinię użytkowników tego modelu, wszystkie spostrzeżenia czy w kabinie jest dobra widoczność itp. Ogólnie zależy mi żebym dowiedział się o nich jak najwięcej, docenię każdy link w którym będę mógł o nich więcej poczytać i poszerzyć wiedzę. Dodam tylko że uparłem się akurat na ten konkretny ciągnik ze względu na opinię że są bardzo wytrzymałe. Za każdą odpowiedź z góry dziękuję i myślę że przybliży mnie bardziej do tej maszyny
    • Przez janek68
      Przy ruszaniu z miejsca ciągnikiem case maxum 110mx  przy obrotach silnika poniżej 1200 ob/min słychać metaliczne  uderzenie z okolicy skrzyni biegów, natomiast przy ruszaniu powyżej 1200 obr/min jest ok. Czy ktoś miał taki przypadek proszę o pomoc.
    • Przez Kawasaki
      zamiast czujnika orginalnego predkosci w case 5140 czy jest zamiennik oczywiscie dużo tanszy?
    • Przez tomaszek_135
      Co myślicie o ciągniku International 644. Zamierzam kupić taki egzemplarz. Warto? Jak jest z dostępem części? Czy te ciągniki są awaryjne?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.