Grzesio07

Podłaczenie ładowacza

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Grzesio07    1

Witam serdecznie

Potrzebuję pomocy w podłączeniu ładowacza Faucheux F100 do ciągnika.

Nabyłem takie oto cudo i przyszedł czas na podłączenie go do ciągnika.

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Z tego co widzę potrzebuję joysticka do niego z czterema sekcjami.

Gdzie coś takiego mogę zakupić? Cewki sprawdzone wszystkie działają.

Czy oprócz joya brakuje czegoś jeszcze? Na moje oko żadnych dodatkowych rozdzielaczy nie potrzebuję. Z tura wychodzą tylko 2 przewody hydrauliczne i kabel do sterowania zaworami.

Czy ktoś z Was miał do czynienia z takim ładowaczem?

Będę wdzięczny za wszystkie sugestie.

Edytowano przez Grzesio07

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na moje oko wszystko to są dzielniki, więc brakuje jakiegoś zaworu. Przynajmniej to co sfotografowałeś. A dzielnik jak sama nazwa wskazuje dzieli, nie zamyka. Mogę się mylić - przydało by się zdjęcie z dalsza, by rozkminić jak te węże są poprowadzone.

 

Ale na moje oko, ładowacz był podpięty do jednego z tylnych wyjść hydraulicznych (dzięki temu było sterowanie olejem tam/z powrotem - np: podnoszenie/docisk) natomiast, to która sekcja aktualnie działała było wybierane przyciskami, stąd te dzielniki.

 

Raczej na bank nie jest to oryginalne rozwiązanie, choć kto wie. Dodaj kilka zdjęć więcej i się wymyśli jak to podpiąć by hulało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesio07    1

Na jakieś garażowe grzebanie mi to nie wygląda. Całość dosyć profesjonalnie zrobione ale kto to może wiedzieć :)

Na dziś mam jeszcze takie foto:

Nowe Foto

Jutro spróbuje podłączyć go pod tylną hydraulikę w C-360 i pobawię się tymi dzielnikami może faktycznie to będzie działało.

Pozdrawiam i jutro zdam relację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie spotkałem jeszcze takiego ładowacza z takim rozwiązaniem hydrauliki. Wszystkie łączenia są wykonane na kolankach, które kupimy w sklepie - myślę że jest to porządna garażowa robota.

 

Niemniej jeśli się nie mylę, to podpinając do wyjścia hydrauliki tego tura bez podłączania dzielników powinno chodzić podnoszenie i opuszczanie, natomiast pierwszy dzielnik (ten blisko kabiny) będzie odpowiedzialny za to by przestawić strumień na pozostałe 2 dzielniki. Podejrzewam, że wystarczy podpiąć tylko ten pierwszy dzielnik pod 12v by działało otwieranie i zamykanie szufli. Pozostałe dzielniki, gdy są nie podpięte przepuszczają olej właśnie na tą sekcje (przynajmniej tak mi się wydaje) dopiero jak je podepniemy realizowane są dodatkowe 2 sekcje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesio07    1

Witam

Wbrew pozorom jest to bardzo proste rozwiązanie.

Potrzebuję do tego jeszcze rodzielacz 1-sekcyjny lub podpięcia do gniazd hydrauliki z tyłu ciągnika (rozdzialacz 2 sekcyjny z joyem dostałem w zestawie od innego ładowacza więc go wykorzystam).

Sprawa sterowanai wygląda nastepująco:

1. Wszystkie dzielniki zasilanie na 0 więc wtedy Joyem podnosimy i opuszczamy ładowacz

2. Pierwszy dzielnik zasielanie na 1 wtedy Joyem sterujemy łyżką

3. Pierwszy i Drugi dzielnik zasilanie na 1 wtedy Joyem sterujemy 3 sekcją

4. Pierwszy, Drugi i Trzeci dzielnik zasilanie na 1 wtedy Joyem sterujemy 4 sekcją

 

Bardzo dziękuję za pomoc.

Za parę dni będe potrzebował jeszcze pomocy przy wpięciu rodzielacza w instalację hydrauliczną ciągnika ale do tego załaożę nowy temat.

Pozdrawiam i raz jeszcze dziękuję!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to jak masz rozdzielacz dwu-sekcyjny to wywal ten pierwszy dzielnik i po sprawie. Tura podłączysz 4 wężami do rozdzielacza a pozostałe 2 dzielniki będziesz miał do 3 i 4 sekcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesio07    1

Jednak pozostanę przy 3 dzielnikach ponieważ mam joysticka z 3 przyciskami i nie chcę już grzebać w hydraulice od ładowacza.

Pozdrawiam i dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    30

Witam!

 

Też nabyłem podobny ładowacz. Podłączam go pod gniazda hydrauliczne. Aczkolwiek chciałem zapytać o następującą rzecz. Czy jest możliwość przy takim podłączeniu, że będę podnosił ładowacz i jednocześnie sterował łyżką góra lub dół. Bądź opuszczanie ładowacza i sterowanie łyżką góra lub dół? Czy przy takim podłączeniu najpierw należy podnieść lub opuścić ładowacz, a dopiero sterować łyżką. Chodzi mi o to czy można dwie czynności na raz wykonywać.

 

Joystick mam na 4 guziki i 3 elektrozawory przy ładowaczu.

Proszę o radę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesio07    1

Witam!

 

Też nabyłem podobny ładowacz. Podłączam go pod gniazda hydrauliczne. Aczkolwiek chciałem zapytać o następującą rzecz. Czy jest możliwość przy takim podłączeniu, że będę podnosił ładowacz i jednocześnie sterował łyżką góra lub dół. Bądź opuszczanie ładowacza i sterowanie łyżką góra lub dół? Czy przy takim podłączeniu najpierw należy podnieść lub opuścić ładowacz, a dopiero sterować łyżką. Chodzi mi o to czy można dwie czynności na raz wykonywać.

 

Joystick mam na 4 guziki i 3 elektrozawory przy ładowaczu.

Proszę o radę.

 

Witam

Niestety nie ma możliwości robienia dwóch rzeczy na raz.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maateusz2    0

witam mam też taki ładowacz faucheux F30 też mam taki rozdzielacz z trzema elektrozaworami. Działa to u mnie tak że jest założone do ciągnika na dwa węże pod parę wyjść hydraulicznych i podnosząc tura gdy wduszam guzik nabieram łyżkę żeby wysypać łyżkę muszę dźwignią przy ciągniku zmienić obieg oleju. Chciałbym żeby działało to w ten sposób żeby podnosząc ładowacz i wciskając jeden guzik bym nabierał, a wduszając drugi guzik bym wysypywał (bez zmiany obiegu oleju). Da się takie coś zrobić?

post-64765-0-88165000-1458836646_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj