Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

założyłem ten temat kiedyś ale nie mogę go znaleźć więc powtórzę. Ciągnik gdy jest zimny podniesie wszystko idealnie gdy natomiast pochodził z godzinkę przy agregacie czy talerzówce i często używało sie podnośnika następowały problemy, gdyż znacznie wolniej podnosił lub wo gule nie chciał wtedy musiałem zgasić silnik na sekundkę to znowu zaczął podnosić ale bardzo powoli. czym to jest spowodowane? jak to naprawić. Pompka ta co jest w szkrzyni pośredniej jest po regeneracji. Z góry dziękuję za pomoc

Opublikowano

najpierw wymien fiter oleju, jak nic nie da to wymien pompe podnosnikową odrazu kup najlepiej wzmocniona, i najlepiej zaslep pompke wspomagającą bo ona czesto jest przyczyną takiego zachowania,

tez moze byc taki przypadek jak umnie czyli wszytsko nowe i sie ciagle chrzani i nie bedzie nigdy działac chyba

pozatym wczoraj załozyłem juz taki temat a c 385 i 1614 mają taki sam podnsnik, najlepiej połoczyc te dwa tematy :)

Opublikowano

ale mi podnośnik nie opuszcza tylko gdy się często podnosi to po pewnym czasie podnośnik wolniej podnosi. A jak podniesie to sam nie opuszcza więc problem jest tylko z podnoszeniem. Podnośnik w moim ursusie nie ma wzmacnianego podnośnika więc to nie jest chyba wina pompki wspomagającej.

Ile kosztuje nowa pompa podnośnikowa???

Opublikowano

Oleju powinno być 45 l ? Zmieniaj olej kiedy jest gorący zaraz po pracy. a ten syf powinien w filtrach zostać, chyba że nie są czyszczone te filtry...

Opublikowano

pomyliłem się z 20 litrami. ZTS masz rację 45 litrów. jak kiedyś spuszczałem olej i robiłem mikropompke to pamiętam że były dwa wiadra 20 litrowe ale to było 2 lata temu, i wtedy filtry wymieniłem ale teraz na pewno są już zabrudzone.

a co sądzicie żeby skrzynie i most przepłukać troche ropą??

Opublikowano

teraz będę musiał już rozebrać podnośnik. bo teraz ciągnik nawet gdy jest zimny to podnosi bardzo powoli i na dodatek nie jednostajnie. Jak się podnosi to widać jak ramiona drżą, (podskakują) i strasznie słychać pompkę tę co jest w skrzyni pośredniej. Choć nadal jak podniesie to sam podnośnik nie opuści. Jakie jest zadanie pompki która jest za siedzeniem w podłodze? czy może to być jej wina?

podczas wyjmowania podnośnika trzeba szczególnie zwrócić uwagę na coś żeby nie uszkodzić? jutro mam wolny dzień i że ma być deszczowa pogoda to planuję rozebrać go, może wreszcie będzie działał idealnie:)

Opublikowano

Przypuszczam że pompa jest zużyta i nie potrafi zassać gęstego oleju. A czy jak chodzi z jakimś agregatem to po rozgrzaniu oleju podnosi? Na wolnych obrotach powinna podnieść nawet duży agregat (ponad 1,5 tony), jeśli po rozgrzaniu oleju nie chce na wolnych podnosić to i na ujemnych temperaturach nie zassa gęstego. (rozgrzanie oleju to rozumiem taką temp, aby korpus skrzyni parzył w dotyku. Wymiana pompy jest bardzo łatwa, z boku ciągnika się ją wyjmuje, w pół godzinki i zrobione. Jak ciągnik ma swoje lata to mu się nowa pompa należy. Koszt około 250 zł

Opublikowano

jak się rozgrzeje to trochę wolniej podnosi tur. O jakiej wydajności najlepiej zamontować pompę bo słyszałem że jest ich troche o różnych wydajnościach

Opublikowano

ja założyłem taką jak fabrycznie była i działa OK, agregat ma ok 1,5 tony i bez problemów podnosi, nawet na wolnych obrotach, a na starej pompie to musiałem gazować, a podnosił marnie.

 

 

 

tw

Opublikowano

gdy założyłem nową pompę, troszkę mocniejszą niż była, bo od 6-garowego, i jak załończe napęd od pompy to trochę mi szarpie te sprzęgiełko bo słysze" dryg, dryg"

Opublikowano

ja tez teraz mam taki sam problem ale mi niepodnosi nawet jak jest rozgrzany ;) i ostatnie 2 ha to oraliśmy bez podnoszenia kolo podkręcaliśmy i siem powoli jechało ale teraz to trzeba to zrobić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez kubakar117
      Witam Mam problem w Valtrze n134 active mianowicie chodzi o tylny tuz.Czasami potrafi się przyciąć. Po naciśnięciu przycisku mruga kłódka na prawej konsoli z regulacją .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v