Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

seria R silnik common rail i dluzsza rama a seria M silnik pwer tech i krotsza rama,i roznia sie tez biegami.ja od grudnia mam 5080M i jestem zadowolony.

Opublikowano (edytowane)

dzięki!! no faktycznie sporo tych róznic w R jest tempomat, przełaczanie biegów bez użycia sprzęgła, dopasowanie zakresu biegów względem obrotów( przydatne w orce), pneumatyczne siedzisko deluxe, układ sterowania na uwrocinach, tylko co to jest ten przycisk wysprzęglania no i ciekawe o ile droższy standard od seri M i ile tego jest w standardzie a ile dodatkowe opcje kosztują heh jeszcze raz dzięki za info!

Edytowane przez cipekfan69
Opublikowano (edytowane)

reasumując przy dobrze wyposażonej M-ce wcale tak dużo różnic nie ma do tego jeśli nie jest gorzej z awaryjnością niż w R-ce to git a szczerze patrząc taki pomocniczy ciągnik rozsiewa nawóz, pryska, transport i do tego nie jest szczególnie tempomat, przełaczanie biegów bez użycia sprzęgła, dopasowanie zakresu biegów względem obrotów ba nawet nie trzeba ehr i rewersu jeśli nie robi w turze z kolei CR ponoć wiecej pali niż zwykły wtrysk mechaniczny więc warto może się nad nim zastanowić tylko nie wiadomo jak z awaryjnością tak jak na początku wspomniałem takie jest moje zdanie na pierwszy rzut oka. Co sądzicie o tym?

Edytowane przez cipekfan69
Opublikowano (edytowane)

Nie wiem czy cię dobrze zrozumiałem, ale przełączanie biegów bez użycia sprzęgła i dopasowanie zakresu biegów względem obrotów nie występuje w 5M.

Edytowane przez MDSikor
Opublikowano

nie wytępuje w 5M jedynie w 5R ale różnica w cenie z 30tys. wiec według mnie jeśli by pracował w uprawie, pługu po prostu jako gł. ciągnik to warto a jeśli pomocniczy to warto się zastanowić czy potrzebne są nam te opcje.

Opublikowano

ja 5080m compact biore jako pomocniczego do tura...wiem wiem do tura lepsza r-ka bo ma rame pełną ale chciałem ciagnik tani,w pełni mechaniczny bo codziennie bedzie zadawał pasze wiec zima stal w oborze a wiadomo jaki klimat w oborze...elektronice mówię więc zdecydowane NIE :)

Opublikowano

Między M i R jest techniczna przepaść. Seria M jest gorsza niż 5X20 basic bo tam przynajmniej ciagnik był mechanicznie taki jak najlepsza wersja. Seria M to już niestety zupełnie inne rozwiazania niż R. Praktycznie żadnych wspólnych elementów.

Opublikowano

Z wyglądu takie same, a w "środku" całkiem inne. Seria 5M miała być tania, lecz jeżeli chce się dobrać kilka dodatków to cena bardzo szybko rośnie i zbliża się do ceny 5R.

Opublikowano

Napewno cena silnik skrzynia i R jest na pełnej ramie a M na pół ramie R ma common rail a M zwykło pompę obydwa modele są bardzo dobre szkoda że niema nowego jd z silnikiem od M a skrzynią od R te stare modele 5020 były podobne ale jak masz brać i masz mięcej kasy to bierz R jak będzie przysłaby to dopinasz speeda i zwiększasz moc

Opublikowano

Czym te ciągniki się od siebie różnią ? wyposażeniem czy całością ciągnika ? Cena różnicy to około 30 tysięcy wiec coś innego muszą mięć . Zastanawiam się nad kupnem jednego z nich wybrał bym 5100M ponieważ różnica ceny jest . Proszę o udzielenie odpowiedzi przez użytkowników tych modeli :) Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v