Skocz do zawartości

Polecane posty

cipekfan69    0

Witam jakie są różnice pomiędzy podstawowymi wersjami seri m i r również cenowe będę wdzięczny za odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
popo73    0

seria R silnik common rail i dluzsza rama a seria M silnik pwer tech i krotsza rama,i roznia sie tez biegami.ja od grudnia mam 5080M i jestem zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jaro    163

W skrócie to różnią się prawie WSZYSTKIM :D -poszukaj na forum,sporo już tego było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

W skrócie to różnią się prawie WSZYSTKIM :D -poszukaj na forum,sporo już tego było.

A z wyglądu niby takie same.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cipekfan69    0

dzięki!! no faktycznie sporo tych róznic w R jest tempomat, przełaczanie biegów bez użycia sprzęgła, dopasowanie zakresu biegów względem obrotów( przydatne w orce), pneumatyczne siedzisko deluxe, układ sterowania na uwrocinach, tylko co to jest ten przycisk wysprzęglania no i ciekawe o ile droższy standard od seri M i ile tego jest w standardzie a ile dodatkowe opcje kosztują heh jeszcze raz dzięki za info!

Edytowano przez cipekfan69

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    8

Przycisk wysprzęglania rozłącza sprzęgło

możesz normalnie nogą sprzęgło rozłączyć albo tym przyciskiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cipekfan69    0

reasumując przy dobrze wyposażonej M-ce wcale tak dużo różnic nie ma do tego jeśli nie jest gorzej z awaryjnością niż w R-ce to git a szczerze patrząc taki pomocniczy ciągnik rozsiewa nawóz, pryska, transport i do tego nie jest szczególnie tempomat, przełaczanie biegów bez użycia sprzęgła, dopasowanie zakresu biegów względem obrotów ba nawet nie trzeba ehr i rewersu jeśli nie robi w turze z kolei CR ponoć wiecej pali niż zwykły wtrysk mechaniczny więc warto może się nad nim zastanowić tylko nie wiadomo jak z awaryjnością tak jak na początku wspomniałem takie jest moje zdanie na pierwszy rzut oka. Co sądzicie o tym?

Edytowano przez cipekfan69

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Nie wiem czy cię dobrze zrozumiałem, ale przełączanie biegów bez użycia sprzęgła i dopasowanie zakresu biegów względem obrotów nie występuje w 5M.

Edytowano przez MDSikor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cipekfan69    0

nie wytępuje w 5M jedynie w 5R ale różnica w cenie z 30tys. wiec według mnie jeśli by pracował w uprawie, pługu po prostu jako gł. ciągnik to warto a jeśli pomocniczy to warto się zastanowić czy potrzebne są nam te opcje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DanielFarmer    108

ja 5080m compact biore jako pomocniczego do tura...wiem wiem do tura lepsza r-ka bo ma rame pełną ale chciałem ciagnik tani,w pełni mechaniczny bo codziennie bedzie zadawał pasze wiec zima stal w oborze a wiadomo jaki klimat w oborze...elektronice mówię więc zdecydowane NIE :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF2007    1

Między M i R jest techniczna przepaść. Seria M jest gorsza niż 5X20 basic bo tam przynajmniej ciagnik był mechanicznie taki jak najlepsza wersja. Seria M to już niestety zupełnie inne rozwiazania niż R. Praktycznie żadnych wspólnych elementów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Z wyglądu takie same, a w "środku" całkiem inne. Seria 5M miała być tania, lecz jeżeli chce się dobrać kilka dodatków to cena bardzo szybko rośnie i zbliża się do ceny 5R.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    109

Ja wiem jaka jest różnica a taka że 5M to chińczyk a 5R to niemiec a dlaczego? Mechanik mi powiedział od Gravitu że ciągle jeździ do seri 5M i najczęściej chodzi o pompe wtryskową:unsure:.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zetek5340   
Gość Zetek5340

Napewno cena silnik skrzynia i R jest na pełnej ramie a M na pół ramie R ma common rail a M zwykło pompę obydwa modele są bardzo dobre szkoda że niema nowego jd z silnikiem od M a skrzynią od R te stare modele 5020 były podobne ale jak masz brać i masz mięcej kasy to bierz R jak będzie przysłaby to dopinasz speeda i zwiększasz moc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maseey    76

Czym te ciągniki się od siebie różnią ? wyposażeniem czy całością ciągnika ? Cena różnicy to około 30 tysięcy wiec coś innego muszą mięć . Zastanawiam się nad kupnem jednego z nich wybrał bym 5100M ponieważ różnica ceny jest . Proszę o udzielenie odpowiedzi przez użytkowników tych modeli :) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

poza kolorem i znaczkiem to różnią sie chyba wszystkim, inne silniki, skrzynie biegów, mosty, rama,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez malolat
      Cześć,
       
      Poszukuję ciągnika na gospodarstwo 12ha mam urususa c-330 i przydalby się nowy, mam plug 5-skibowy, skiby sa normalne tzn takie jak np. u 2 skibowki do ciapaka. Mam przyczepę 12 ton i c330 juz nie daję rady.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez jacek5227
      Witam, mam pytanie czy da się jakoś zwiększyć prędkość maksymalną w JD 6900 ('97r z rewersem przy kierownicy) ze skrzynią Power Quad? Czytałem ze można zwiększyć do 50km/h, to prawda? Jak to zrobić? W moim JD w miejscu biegu F jest jakby zaślepka 
    • Przez John_Deere_6800
      Witam, otóż mam taki problem z jd 6800 podczas używania wyjść hydraulicznych wywala nakrętkę ze zbiorniczka wyrównawczego i wylewa olej, nie wiem co może być tego przyczyną przecież do tego zbiorniczka powinien ściekać olej który wyleci podczas odpinania węży a nie olej pod ciśnieniem. Może ktoś miał już taki problem w swoim jd. Proszę o pomoc i szybką odpowiedź.
    • Przez jacek5227
      Witam,  niedawno kupiłem Jelenia więc czeka mnie wymiana olejów w silniku i skrzyni. Mówi się, że w JD nie można żałować kasy na oleje, bo to podstawa sprawności (skrzyni i nie tylko)   Sprzedawca polecał mi do skrzyni oryginalnego HY-GARDa a do silnika oryginalny John Deere 15W40 albo zamiennik od FUSCHa  :rolleyes: Pytania do was: Jakie oleje macie w swoich JD? Jakie możecie polecić?  :unsure:  Proszę o pomoc.
       
    • Przez bizonbs
      Witam wszystkich forumowiczów. W ostatnim czasie w mojej okolicy jest ogromny popyt na usługi kombajnem. Przykładowa cena za Bizon z056 to 350zł/h. Zastanawiam się nad kupnem kombajnu z przeznaczeniem jedynie na usługi. U siebie mam tylko kilka hektarów zboża. Mam własny budżet 60 tys. Nie chcę jednak pakować się w kredyty i brać coś większego. Co możecie polecić? Bizon? Czy coś innego. Od razu zaznaczam że kosa max 5,2m, no i sieczkarnia musi być. Nie wymagam cudów. To ma działać a nie wyglądać, o wygląd ja już zadbam . Proszę o pomoc.
       
×