Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
jumandzi1

Mtz 52 avto

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie
galeria
AVTO

jumandzi1    0

Witam! Mam 20 paro hektarowe gospodarstwo które obrabiam z tatą. Posiadam obecnie Ursus c-360 i chcielibyśmy zakupić używany tani ciągnik, przeszukując internet znalazłem takiego ruska (http://otomoto.pl/avto-mtz-52-belarus-bialorus-A36379.html) jest to wersja avto.Przeszukałem cały internet i nigdzie nie znalazłem o nim informacji może ktoś z tego forum go miał i wie czym on się dokładniej różni od normalnego Mtz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marrus    0

On ma 65-67KM , troszkę słabszy podnośnik , ma skrzynię 9+2 . Jest bardzo oszczędny jak na swoją moc .Ten zapewne posiada jakieś dodatki bo to jest wersja eksportowa . 3/4 części jest od belarusa 82 . Sam mam takiego tylko że starszego o kilka lat . Ciągniki nie do zdarcia cenowo super i komfort jest . Mój jest też był na eksport tyle że szedł do Szwecji . Kupiłem go za 11 tyś ( był z turem 1 sekcyjnym teraz 2 ) z Przasnysza . Nie był za ładny ale remont mu zrobiłem i się okazało że to igła nie ciągnik . W silniku tylko uszczelki , przednia oś tak samo zero luzu na trybach , skrzynia też jak nowa hamulce tylko do roboty , wymieniłem orbitol na siłownik bo orbitol to jest nie wspomaganie tylko dopomaganie :) podnośnik był w ogólne nie używany . Przebieg w nim był tylko 2265 mtg . Cena remontu 4tyś zł . PS. Jakbyś go kupił i chciał przeprowadzić remont to najtaniej o części jest w Wałczu u państwa Kani . Do mtz opony najlepiej ruskie (są nie do zdarcia) im szersze tym lepsze . U mnie ciąga na razie 4*35 ale on w ogóle nie czuje obciążenia i muszę postarać się o większy jakiś np. 4*40 . Mój ma opony na tyle 18.9-38 i nie straszne mu żadne błota.

 

 

Jak mogłeś wymienić orbitrol na siłownik, skoro są to dwa różne elmenty układu kierowniczego, i żeby to w ogóle działało to muszą występować jednocześnie? Orbitrol jest rozdzielaczem, który steruje przepływem oleju do siłownika skrętu.

Edytowano przez Elektrotechnik
wprowadzanie w błąd innych użytkowników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



Marrus    0

Zależy jaki ale taki normalny z 3 trzema łap i wałem to nawet w 3m będzie miał lekko , 3,2m pociągnie . Z resztą zależy to od ziemi . Napisz coś więcej o sobie o ziemi i co miałby robić .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

UrsusCzesio    304

No ja chciałem brać takiego ale tak wyszło że nie było i kupiłem 82. Fakt są różnice silnik mocniejszy, wom 1000 hydraulika też mocniejsza chyba. Ale nawet jak kupisz 552 to też będziesz zadowolony byle by 4x4 miał :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jumandzi1    0

ziemie mam różne miejscami 2 kl a przeważnie tak 4 kl a ciągnik miał by być jak główny do orki i podobnych robót

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

UrsusCzesio    304

Tylko hmm Taki rocznik i 552 to troche drogo po tyle młodsze 82 chodzą. Fakt faktem że opony ma nowe i ogólnie oryginał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jumandzi1    0

ten MTZ ma przepracowane 7000 mth bo kontaktowałem się z z tym kolesiem ale troche stary jak za tą cene

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marrus    0

No właśnie . A mam pytanie ile kasy masz na traktor ? Bo bym ci poszukał jakiegoś fajnego traktorka .

 

Tu jest belarus 4x4 za 13tyś ma 55KM

http://otomoto.pl/avto-mtz-465-belarus-bialorus-A36386.html

to jest to samo co ciągnik wyżej

http://allegro.pl/ltz-4x4-i1440059518.html

http://otomoto.pl/ltz-55a-A35136.html

patrz na rocznik

http://otomoto.pl/polska-ltz-A31968.html

Tu jest belarus 4x4 za 16,5tyś ma 80KM

http://allegro.pl/mtz-w-dobrym-stanie-i1436699603.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

UrsusCzesio    304

A no za dużo chce jak na ten rok i tyle MTH to kiedyś był krajowy młodszy ale chyba nie eksportówka za 16 tyś B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


tomek73    188

Ja teraz będę sprzedawał MTZ 82 w bardzo ładnym stanie z turem i wąskimi kołami. 87 rok za jakieś 26 tyś. W zimie robiłem skrzynie i malowałem na czarno- czerwono. Opony 80 %.Mam go 4 lata i był przywieziony z Niemiec.Może dziś wystawie go na allegro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

UrsusCzesio    304

kuras. Na Twoim miejscu to bym dzwonił i jechał go oglądać bo nie głupi ciągnik widać. Troche uwalony z prawej strony dwie uszczelki miedziane do wymiany a z lewej nie wiem uwalony jest tak że nie widać z kąd to cieknie. Troche grzebaniny i masz elegancki traktor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


kuras    2

oponki to on ma chyba nietypowe dla tego modelu i mocy ,zazwyczaj to co widziałem to miały tył 13.6/ 38 przód 8.3 /20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
    • Przez kuba3120
      Witam wszystkich, opiszę mi ktoś połączenie tego alternatora z regulatorem, poniżej fotki, pozdrawiam  
       


×