Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
bubel500

cieknący olej 8011

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Olej
bubel500    4
Napisano (edytowany)

Mam pytanie.W zetorze 8045 z przedniej zwolnicy leci olej.Jak wymienić uszczelniacze i jaki olej jest dobry do zwolnic.

Edytowano przez bubel500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

W którym miejscu leci? Przy wałku z krzyżakami na środku czy na kole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

FINN    994

jesli leci od wewnętrznej strony.. to musisz zdejmowac zwolnice... a przy zdejmowaniu uwazaj na takie podkładki dystansowe , bo lubia się zsuwac i wtedy masz do rozebrania całą zwolnice, no może połowę..;)

a jesli nie leci mocno, to proponuje wciśnij tam cała tawotnice smaru, i/lub zalej olejem Przekładniowym jest gesty...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

To masz troch roboty. Cała zwolnica do rozebrania.Ściągasz zwolnicę rozbierasz w środku koła.A później tam gdzie wchodzi wałek z krzyżakami odbezpieczasz odkręcasz 6 [albo 8] śrub. 3 śruby wkręcasz w takie otwory zaślepione gumkami i rozbierasz.Ja to robiłem już ale w tamtym roku nie puściło mi i dawałem do zakładu do rozebrania. Zapłaciłem ok 300 zł plus części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bubel500    4

Jak zdjąć zwolnicę w 8045 bo odkręciłem z góry 4 śruby i z dołu 4 a potem nie chce zejść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

Musisz wąsy od drążków zbić z łożyskami, z góry i z dołu. Albo przecinakiem je podważyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez skok
      Witam
      Mam do wymiany łożyska w zwrotnicy koła w zetorze 12145 wystarczy je tylko przebić na nowe czy trzeba coś ustawiać ?????
    • Przez Dido12045
      Witam! założyłem dziś sprzęgło kłowe zamiast tarczek, jadąc na próbe na rozłączonym napędzie na 4 szosowej zblokowało mi przedni most tak ze prawie wybiłem zęby o kierownice! żeby wrócic do domu musiałem odpiąć wał. Póżniej ponownie go podpiąłem i było ok?! tzn naped działał załączał się i rozłączał prawidłowo..rozebrałem ponownie sprzęgło by sprawdzić czy coś tam nie zmieliło, żadnych uszkodzen i co ważne działa prawidłowo?? czy to wina sprzęgła kłowego, dlaczego tak nagle zblokowało przy prędkości, czy ktoś z Was miał taka nieprzyjemną akcje?

      ciągnik zetor 12045:)
    • Przez Przemek077
      Siemka. Mam problem z Zetorem 10145 z 88r. sprowadzonego ze Skandynawii. A mianowicie przedni napęd ma załączany przyciskiem no i nie chce się włączyc. Co może byc przyczyną tego? Złe podłączenie czy jakas grubsza awaria ( mikropompka)? Weźcie cos podpowiedzcie bo jestem zielnony co do zetora, bo został kupiony na świeta .
    • Przez chwiolas
      W moim zetorze 8045, zaczyna się coś dziać z przednim napędem, a właściwie z załanczaniem go. Mam na tym ciągniku od niedawna ładowacz. Nie wiem czy ma to jakiś związek ze sprawą. Do rzeczy. W żwirowni zauważyłem że przedni napęd raz działa, raz nie. Wtedy kiedy przednie koła nie ciągną, wałek napędu który wychodzi ze skrzyni dostaje jebitnych drgań, nawet tam się coś z tego powodu rozszczelniło bo olej kapie gdzieś tam z tego miejsca. Nie jestem obcykany w tym temacie bo nigdy nie było z tym problemów. Wygląda na to że jakieś tryby się raz zazębiają a raz nie zazębiają, albo może jakieś sprzęgiełko tam jest i się wyrobiło. Wie ktoś co się tam znajduje i jaka może być przyczyna. Wiem tylko że za załanczanie napędu odpowiedzialna jest mikropompka, ale ona by potrafiła raz zadziałać a raz nie???
    • Przez Szulik
      Witam.Dziś podczas orki pojawił sie problem z przednim napędem.Otóż nie ciągnie on równomiernie tylko coś przeskakuje.Czy trzeba go rozbierać?Ijak się do tego zabrać,zwalać cały przedni most,czy wystarczy rozkręcić i półośki wyjda bez problemu.Dzieki za pomoc z góry.
×