Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

czy 94 czy 2000 nie ma znaczenia. cala seria 7X00 i 7X10 jest bardzo podobna. wszystkie na rzedowych pompach, na tych samych skrzyniach. a ciagnik mozna praktycznie uznac za nowy. poza tym jest napisane "vat od faktury". niech teraz zamkna oczy szpiedzy skarbowki!!! faktura nie moze byc nizsza niz 40tys.

 

a czemu gowniana skrzynia?

Edytowane przez dexterek
Opublikowano (edytowane)

a ja Ci powiem inaczej: ta skrzynia jest prosta jak w polskiej 16tce. sklada sie wlasciwie z 2ch skrzyn. pierwsza z tarczkowej a druga z zebatej. filozofii nie ma zadnej

zadnych regulacji cisnien, zadnych kalibracji... ja poza tym moge przyjechac i zrobic, nie ma problemu. w ogole moge nawet gwarancje na silnik i skrzynie wystawic.

a koszt? same tarczki, czyli elementy ktore sie maja prawo zuzyc to jakies 2500zl i powinny 10tys godzin bez akcji wytrzymac

Edytowane przez dexterek
Opublikowano

szczerze mowiac liczylem na jakies 15-20 ale trudno. z reszta zarobku na vacie nie licze bo i tak musze odprowadzic do skarbowki. jakies 5tys zostanie. ale teraz szykuje na wiosne prawdziwa perelke:) fendta favorita 818ke. ta sama historia co z 7800. silnik noweczka na manoskich czesciach. komplety naprawcze KS`a, wiec polka jakosciowa wysoka. ale nizej 150 nie moge puscic...

Opublikowano

moge Ci zakombinowac fajnego 6410. kolega ma, musze zadzwonic czy nie puscil go czasem. ale moge tez Ci zrobic 6810. tzn znalezc i zrobic bo nie chce historii potem na forum ze dexterek pała handluje gratami. bysmy zrobili to w dobrej kasie dla obu stron. Ty bys byl zadowolony z igly ciagnika a ja z powodu Twojego zadowolenia:)

Opublikowano (edytowane)

Chce 6 taka 6810 jakby wyszła cenowo mniej więcej? Śmigałem swego czasu na 6620 ale na tych nowszych. Mi sie rozchodzi o tego co ma chyba 6 biegów i do tego po 4 półbiegi. O taki mi by się rozchodziło.

 

Wiem że dobry i sprawdzony sprzet kosztuje. Sam pojechałem do niemiec i JD 2850 wybrałem z serwisu i to za niemałą kasę tyle że był z turem.

Małego bym się pozbył bo jak ciężko ma to wychleje swoje a większym to lżej i spalanie będzie podobne.

Edytowane przez lemysz1
Opublikowano

w 6810 jest 5zakresow i 4 cwiartki. w mniejszych jest 6 zakresow i 4 cwiartki. to bardzo dobre, solidne skrzynie, jak sie wlasciwie uzytkuje to tylko co 10tys godzin tarczki nowe i dalej ogien. silnik 6,8 litra rowniez swietna konstrukcja. masz go w 6620 tylko ze common rail doszedl. ma tez po 4 zawory na cylinder. ktory masz rok tego 6620? chcesz zeby Ci fajny znalezc? czy znalezc sredni i zrobic np silnik?

Opublikowano (edytowane)

6620 2002r i miałem 7730 2010r ale się skrzynia sypała i reklamowałem to czekam co mi na to odpowiedzą

 

6620 też poszedł bo już miał nastukane 12tyś mth a z turem to niemało

Edytowane przez lemysz1
Opublikowano

2002 to masz jeszcze bez common raila i po 2 zawory na garnek. lepiej tak bo prosty i tani w naprawie. a jaka skrzynia w 7730? one cholernie drogie te 7X20 i 7X30. w stanach skladane. tzw. waterloo

Opublikowano (edytowane)

Skrzynia bezstopniowa z takim joystickiem

 

Ten 6620 to pięknie chodził silniczek poezja dzwięków. Zawsze otwierałem tą boczna uchylaną szybkę to aż włosy dęba stają- ach

Edytowane przez lemysz1
Opublikowano

bezstopniowa czyli autopowr... nie chce Cie martwic ale bedziesz mial wieczne problemy z ta skrzynia... i dexterek Ci tego nie zrobi... sprzedaj go jak najszybciej, najlepiej na ukraine. dam Ci kontakt jak bedziesz chcial

Opublikowano (edytowane)

Serwis ćwicze póki co. Ciągle jest na gwarancji po naprawie :) i tak od naprawy do naprawy. Z początku było ok ale jak przekroczył 1500mth to się zaczeło

 

Na usługach też coraz słabiej każdy sprzęty pokupował i mało roboty

Edytowane przez lemysz1
Opublikowano

dziwna kabina

http://tablica.pl/oferta/zetor-7211-ID2iKl5.html#b2317f577a;r:7;s:

byłem kilka miesięcy i oglądałem cena wówczas była 35 tys zł do negocjacji... Spawany wał napędowy ... ja klimy tam nie widziałem, ehr tym bardziej ...

http://allegro.pl/sprzedam-ciagnik-rolniczy-zetor-8245-i3036305172.html

z tym modelem bez przedniego napędu się nie spotkalem :P

http://otomoto.pl/renault-z-turem-103-12-A274410.html

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v