Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

A co napiałem? kup siedzisko razem z mechanizmem przesuwu. 4 otwory i przykręcasz do czegokolwiek. Ale jak pneumatykę masz sprawną do tak jak piał kolega wyżej, od liaza założyć. Wtedy wygoda aż miło

nie głupi pomysł:) tylko już jest problem, znaleźć takie siedzenie graniczy z cudem w moim regionie,u nas jest tak ze nikt nic przydatnego nie wywali... ale ruszyliście trochę moje myślenie:D od iveca coś typu 59-12 one też mają takie siedzenia hmmm.

koniecznie musi być amortyzowane a osobówki raczej nie mają takiego czegoś(a z takich siedzenie najłatwiej dostać):)

Opublikowano

filipoo wpisz w allegro: jelcz lub liaz na części. Jest tego mnóstwo, parę telefonów i za 2 dni będziesz miał siedzenie przywiezione przez kuriera. Lub popytaj w okolicy gdzie sprzedają używane części do ciężarówek.

Opublikowano

filipoo wpisz w allegro: jelcz lub liaz na części. Jest tego mnóstwo, parę telefonów i za 2 dni będziesz miał siedzenie przywiezione przez kuriera. Lub popytaj w okolicy gdzie sprzedają używane części do ciężarówek.

 

tak tak w necie poszukać, a w okolicy nie ma "mijesc"co mają części uzywane do ciezarówek... dzięki za pomysły:)

Opublikowano

Z tymi miejscami w okolicy to może i byś się zdziwił. Części już wymontowane sprowadzają z zagranicy. Nie tak jak do osobówek, że przywożą cały samochód i dopiero w PL rozbierają. Wniosek taki że nie potrzebują zbyt wiele miejsca i przechowują to w niedużych garażach, hangarach które znasz a nie masz zielonego pojęcia co znajduje się w środku bo nigdy się tym nie interesowałeś. Ja swego czasu do ciężarówki po części jeździłem do pewnego importera który mieszkał w centrum Warszawy, a części wynosił mi z piwnicy kamienicy w której mieszkał.

Opublikowano

Tu raczej oferty są o ciągnikach i maszynach rolniczych, a nie o samochodach.

@malymiro - tanio, bo ursusa 328 pasowało by trochę poprawić. A z tego co widać to brak już opon, dokumentów i dochodzą ci kolejne koszty, więc tak tanio ;)

Opublikowano

Te zetory z linku prawdopodobnie istnieją tylko na tej aukcji znam tego handlarza-a właściwie to miałem z nim kilka razy doczynienia i nie polecam go!!!!!!!

Znam gościa z podobnymi ofertami, co do czego to są niby ciągniki z małym przebiegiem ale stały XX lat i wałem nie ruszysz więc ryzyko po stronie kupującego

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v