Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zasada jest prosta (przerobiłem boleśnie na swoim przykładzie), kupujesz i tego samego dnia OBT, zmiana ubezpieczyciela (bo mam wszystko w PZU), i wizyta w Wydziale Komunikacji. Potem święty spokój. Lepiej te parę złoty odchorować na początku i mieć miej siwych włosów na głowie niż potem kombinować z papierami.

Opublikowano

Lub nie łakomić się na nie sprawdzone okazje.

Kolega kupił taką D-50 z pełną ciągłością umów kupna-sprzedaży,DR był na pierwszego właściciela,a umów było z cztery.Ponoć można to sądownie sprostować.

Opublikowano

jeżeli są wszystkie umowy i umowy są na prawdziwych ludzi z prawdziwymi peselsami to wszystko załatwią w Wydziale Komunikacji.

Jeżeli jednak trafi się wirutalny właściciel gdzieś pomiędzy to różnie może być.

Opublikowano

Brakuje trzeciej umowy ,jest 1 2 - 4. A osoby z drugiej umowy już nie żyją,aby pominąć trzeciego kupującego i podpisać umowę z 2 do 4 było by ok. Ale druga i czwarta umowa są opieczętowane przez urząd skarbowy.Zostaje tylko sąd ponoć koszt takiego odkręcenia to około 1 tyś.Dodam że gra warta zachodu zakup przyczepy w b.d. stanie za 2tyś.

Opublikowano

A wiec kupno, przeglad ale jak ubezpieczyciel ma mi zrobic ubezpieczenie jak nie ma dowodu rejesracyjnego. Na podstawie kwitu od komornika? Wątpie.

No i wydział komunikacji ..... tu dopiero zaczynają sie schody

Musze zobaczyc ten kwit, wtedy bede wiedział czy ryzykowac czy odposcic

Opublikowano

Mam taki problem. Prczyczepę kupiłem z 10 lat temu od komornika z upadłej firmy. Nie było takiej potrzeby jej przerejestrować. Natomiast teraz bym potrzebował ją zarejestrować. Mam dowód od niej, ale nie mam umowy z tym komornikiem. Była spisana, teraz jak jest potrzebna to gdzieś zagineła. Kontaktu z komornikiem nie ma. Czy da się wybrnąć z tej sytuacji jakoś.?

Opublikowano

No dowód jest na tą firmę co upadła, a teraz żeby przerejestrować potrzebuję umowę. I szukam jakiegoś rozwiązania w tej sytuacji

Opublikowano

a ja bym zaryzykował rejestrację. D47 jest rolniczą (B) i może nie miała nr rejestracyjnego ani dowodu bo ktoś gdzieś zgubił i sprzedano od tak bez blach i DR. Poprosić w wydziale kom. o wyszukanie danych tego podmiotu/firmy czy miał coś zarejestrowanego o takim a takim numerze ramy bo na fakturze u TelefonyRadom pewnie jest ten numer.

Opublikowano (edytowane)

no to nie wiem. Napewno jest to pojazd używany (skarbowo powyzej iluś miesięcy iluś kilometrów), więc homo nie będzie wg mnie potrzebne.

 

Zapytaj na forum-norcom bo tam była dyskusja o używanych pojazdach które nie zostały nigdy zarejestrowane.

Edytowane przez Nikita_Bennet
Opublikowano

wydrukuj to i zapytaj diagnosty jak Ci zaszereguje ;)

Ewentualnie zadzwoń do Wydziału Komunikacji i podaj numer ŚH - te literki co zaczynają się od PL.

 

Wg mnie ciężarowa-rolnicza czyli przegląd co dwa lata a sugeruję się prędkością bo jest max 30 na tej karcie co podałeś.

Opublikowano

No właśnie i mi się tak wydaje ale miałem dzisiaj konflikt z diagnostą bo powiedział że to ciężarowa a w dowodzie pisze tylko przyczepa uniwersalna więc ja mu tą karteczkę wydrukowaną pokazałem a on ze jego kartka nie obchodzi i wgl. Pisze w dowodzie wyraźnie T-058/8 a rodzaj pojazdu i przeznaczenie to przyczepa uniwersalna aż w końcu przyszedł drugi diagnosta i mi wbił jako rolnicza tzn na 2 lata a nie na rok. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Famer21
      Szukam przyczepy 8-10ton na co patrzeć jaką najlepsza bedzie?
      Gdzie mogę znaleźć przyczepe jakąś w necie poza allegro, bo nic nie widać same takie "zrób to sam".
    • Przez Arturo1610
      Witam. szukam przyczepy wywrotki, taka do wozenia obornika zboża cos zeby bylo stabilne głównie przy wożeniu obornika jak jest mokro. Głównie ogladam na olx hl bss i brandys szukam czegos co bedzie mialo minimum 5m dlugosci i 2,3-2,4 szerokosci zeby w zniwa wozić też baloty. I teraz moje pytanie. Czy ktoś by mi mogł podać jakie wymiary ma hl 8011? i jak to jest z tymi czeszkami, ilu sa tonwe? i od jakiego to modelu zależy ? moze ktoś sie orientuje jakie sa rodzaje tych przyczep. bo widze 7,8 i 9 i 10 a nawet 12 ? modeli tez jest mnóstwo bo i p93s i agro i jeszcze inne i sam juz nie wiem czego szukac zeby spełniała moje warunki ;/ podpowie ktoś jak to jest z tymi czeszkami głownie ? danych technicznych tez nie mozna nigdzie znależć. prosze o pomoc.
       
      ps. jakby ktos mial w rozsadnej cenie to kupie tez dokumenty do hl 6011 sztywnej
    • Przez Radan
      Witam.
       
      Miał ktoś styczność z tą maszyną w warunkach polowych.
      Pytam bo zamierzam kupić a interesuje mnie sprzęt zarówno do zastosowań w transporcie sieczki jak i rozrzutnik obornika.
      Fliegl ASW 391 w identycznej konfiguracji jest prawie dwa razy droższy.
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
    • Przez pawi
      Witam kolegów, orientuje się  ktoś  czy  główna  rama  w tych przyczepach  się  czymś  różni? Czy w D55 była inna lub mocniejsza względem przyczep sztywnych? D46 względem d47 to całkiem inna konstrukcja  a jak to wygląda  w szóstkach? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v