Skocz do zawartości
mrcase85

orbitrol 100 a 160

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mrcase85    1

Witam. Czym się różni orbitrol 100 a 160 i z jaki kupić jako wspomaganie do mtz i jaki siłownik do niego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
class76    0

witam,mam problem z orbitrolem przy class dominator 76 który w czasie jazdy nie trzyma lini prostej i cały czas trzeba kręcić kierownicą prawo/lewo żeby szedł prost bo jak nie to by wjechał w środek zboża,jak się tnie zboże i go się puści to jeżdzi slalomem a jak co kawałek bujnie się kierownicą to jedzie prosto,mam jeszcze jedno pytanie czym różni się orbitrol który ma wielkość 80 od orbitrola który ma wielkość 125

Edytowano przez class76

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sadek    450

Różnica jest taka że 80 ma 80 cm3 na obrót analogicznie 125 - 125 cm3 na obrót, jak zastosujesz za duży orbitrol to będzie ciężko prowadzić prosto (będzie bardzo czuły), jak za mały to będzie trzeba dużo razy okręcić kierownicą od lewej do prawej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    3

Witam. Czym się różni orbitrol 100 a 160 i z jaki kupić jako wspomaganie do mtz i jaki siłownik do niego

różni się przepustowością oleju...

jak masz na moście stożkowym na wąskiej oponie to ja bym proponował 100

a jak masz na moście krzyżakowym lub stożkowym tylko że na szerokiej gumie to 160

siłownik orginalny jest najleprzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    21

nawet jeśli montuje się orbitrol w mtz z mostem stożkowym to moim zdaniem warto zainwestowac w orbirol 160 i siłownik D63 ( bo on pasuje do tego orbitrolu pojemnością), bo wtedy lżej się skręca. na prostej drodze niebędziesz czół róznicy, ale w grząskim terenie różnica jest naprawdę spora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
class76    0

ja mam pytanie czy mogę założyć do classa 76 orbitrol o wielkości 125 jak orginalny w tym modelu jest orbitrol o wielkości 80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    21

można, ale dobrze by było wymienić siłownik na większy, tzn o większej średnicy tłoka, bo przy małym tłoku kombajn bedzie miał bardzo czuły skręt, tzn że lekko ruszysz kierownicą a kombajn bedzie mocno skręcał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

np.w mtz z szerokimi oponami jest orbitrol 160, siłownik c-63,a pompa nsz-14 i takie połączenie jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez krzys79
      Witam
       
      Mam problem i może ktoś z was wie jak go rozwiązać, mianowicie posypało mi się łożysko wału koła tylnego w ciągniku MTZ 82 i nie wiem jak się dobrać do skrzyni. Jak kupowałem łożysko w sklepie, sprzedawca powiedział mi, że muszę wymontować siedzenie, zbiorniki i siłownik podnośnika, ale chce się upewnić, bo może ktoś z was miał taki problem lub po prostu wie jak się tam dostać. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź i radę na ten temat.
       
      Pozdrawiam
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
×