Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kris19911

82TSA a 1025

Polecane posty

kris19911    9

Szukam szukam i nic... interesują mnie różnice w budowie silników tych ciagników, a mianowicie 245.5 i 245. Turbo, pompa, filtry itd, skąd róznica mocy rzędu 15KM i czy z 82TSA można wyciagnąć te 10-15 KM więcej, chodzi mi tylko o silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    193

Silniki różnią się komorą spalania, pompą wtryskową, wielkością sprężarki i wielkością dawki paliwa.


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    195

Między 82TS i 1025TS jest różnica w dawce paliwa i filtrze powietrza.Kuzyn ten temat przerabiał i przerobił z 82TS na 1025TS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kris19911    9

Właśnie interesuje mnie turbo... Ja mam TKR6 a w 1025 dzisiaj widziałem też TKR6 (tylko że u handlarza i nie znam historii ciagnika) bo dawkę paliwa na pomie można spokojnie wyregulować. Wiem na 100% że filtr jest sporo większy, ale czy to ma aż taki duży wpływ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    195

Kuzyn też porównywał to wyszło że tylko różnica w filtrze jest. Pompę wysyłał do Pronaru.Chodzi już ciągnik z 6 lat po przeróbce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    16

tylko ciekawe jak długo po takiej przeróbce wytrzymają podzespoły ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

sam silnik powinien pracować bez większych problemów, skrzynia raczej też to wytrzyma, najgorzej boje się o sprzęgło... Ale moc muszę jakoś zwiększyć przynajmniej na wiosnę, bo maszyna już zamówiona, mniejszej się nie opłaca bo w przyszłości możliwe że dojdzie jeszcze jakiś mocniejszy koń pociągowy, a ten rok rusin musi przetrwać... Tylko potrzebuje te 10-15KM!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin1987
      Mam pytanie skierowane do właścicieli Mtz-ów i nie tylko czy przy ujemnej temperaturze macie problemy z uruchomieniem silnika bo podobno ruskie ciężko odpalają zimą chyba że ktoś ma rozrusznik ''planetarny'' to jest dużo łatwiej ja swojego mam na tym fabrycznym i mam go dopiero od lutego czekam na wasze wypowiedzi Pozdrawiam
    • Przez rbit
      Wczoraj po powrocie z pracy zauważyłem na feldze prawego przedniego koła olej. Nie było go dużo a ten wyciek z tej szczeliny pomiędzy piastą a korpusem zwolnicy. Co może być przyczyną i czy to poważne? Ciągnik jest nowy ledwo co dotarty. Pytam bo jeszcze do maja następnego roku ma gwarancję tak że jakby co to na drugi przegląd podam usterki i niech robią serwisanci. A nie działający wskaźnik paliwa to może być skopany sam czujnik?
    • Przez Karwan91tdi
      Witam kupiłem ostatnio mtz 82 z 1984 r usterki w nim to nie działający przekaźnik wom oraz z hydraulika gdyż siłownik podnosi tylnie cięgła do góry a po powrocie dźwigni w pozycje 0 cięgła samoczynnie opadają . Czy ktoś może mi poradzić jakie mogą być przyczyny podanych usterek?
    • Przez BeniaminGrodek
      Panowie mam problem mam MTZ 50 z silnikiem d-50 i chciałbym się zapytać czy ktoś może już wstawiał silnik do takiego  Z MTZ 80-d240 czy podejdzie pod korpus sprzęgła. Skrzynie ??? Wiem ze sprzęgło by trzeba było wymienić. Ale czy ktoś coś takiego ogóle robił i co trzeba zmienić ???
    • Przez Lukasz9696x
      Witam kupiłem ciągnik jumz ktory poprzednio był koparko spycharką przerobiłem go na ciągnik rolniczy i mam problem ktory dotyczy przeglądu mianowicie jest napisane ze to pojazd specjalny i nie moge nigdzie w okolicy zrobić przeglądu czy mozna coś z tym zrobić ?
×