Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

http://www.masseyferguson.com/EMEA/int-en/products/tractors/mediumhp/135.aspx

 

http://www.masseyferguson.com/EMEA/int-en/products/tractors/mediumhp/295.aspx

 

Gdyby korbanek wprowadził te modele do oferty w polsce a ich ceny były by o tyle niższe o ile mniej są one zawansowane technicznie od modeli oferowanych obecnie. Zetor, ursus, polmot czy pronar mogły by miec poważne kłopoty ze sprzedażą.

Niestey jak doczytałem 7100 jest produkowany w brazywli więc pewnie cła by wszystko zjadły.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

Witam mam pytanie ale nie wiem w jaki temat to wpisać mam mf 5410 i na ostatnim biegu ciągnik nie ma mocy nawet ociągnąć samego siebie czy to zależy od tej temperatury czy czego bo nie wiem sam mam go 7 dni u siebie... z góry dziękuję za odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

i jak poprawiło się z mocą silnika ? może po jakimść czasie sie rozjeździ sam mam podobny problem :)

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowane przez KRISTOFORn
Opublikowano

chodziło mi o 5430, ale sorki, moja wina... ;) bo w tym co mam go w galrii to tak było, że na 4 biegu nie miał siły wejśc nawet na przed ostatni zakres... a okazało się że ciągną lewe powietrze..

Opublikowano

w mim przypadku mówimy o ciągniku z przebiegiem 20 mtg więc filtr nie jest raczej zatkany czy w tych silnikach jest recyrkulacja spalin ? do turbiny idzie jakieś cięgło co ono robi ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v