Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
W dniu 24.10.2016 o 21:41, wieslaw16 napisał(a):

Może coś się dzieje z mechanizmem wyrównoważającym, może się zluzowało koło zamachowe na wale ,lub też dane nowego typu tłoki a starego typu głowice ,lub odwrotnie musisz kolejno posprawdzać to i przyczynę znajdziesz ,domysłów  możemy mieć bez końca coś w rodzaju wróżby, trza jednak kolejno posprawdzać to na pewno przyczynę znajdziesz.

 

nakręcił już 1000mth więc dobór części był ok

 

W dniu 24.10.2016 o 22:05, balcerek1 napisał(a):

Na 99 % procent wał pęknięty.Blok do osiowania jak stuki słychać w dolnej części silnika.

Tylko jak ten wal sprawdzić jak kompletnie żadnego pęknięcia nie widać - wszystkie panewki odkręcone i nigdzie ani śladu.

 

No nic znowu kolejny dzień walki.

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano (edytowane)

A czy wał musi pęknąć na panewkach.Miałem raz 60 w której wał pękł na wykorbieniu między 2 i 3 garem.chodziła cały rok.Gość nie chciał robić tego silnika i robił wszystko aż pokazał rogi.Żeby sprawdzić wał musisz go wymontować położyć na desce i puknąć młotkiem.Jak głuchy to cały jak dzwoni czyli pękł ale przy takim ostrym waleniu puknij młotkiem we wał jak jest w silniku jaki ma głos.

Edytowane przez balcerek1
Opublikowano (edytowane)

Już nic nie będę pukał. Jutro wyciągamy silnik i rozbieramy dół. Najgorzej jest trochę dodatkowej roboty w porównaniu do serii ( ładowacz czołowy, wspomaganie na orbitrolu ).

 

Trzeba szukać tak jak piszesz, przyczyny w wale bo wszystko inne raczej wykluczone.

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano (edytowane)

Wszystko jasne. Traktor już sprawny. Poluzował się zamach :D Śruby wklejone na klej + nowe zabezpieczenie i myślę, że będzie spokój B)

 

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

witam panowie mam klopot zrobilem we wladku generalny remont silnika czyli wszystko nowe  wal panewki  tuleje cylindry gluwic i te wszystkie tulejki na walku i na kolach rozrzadu  sa nowe ale teraz mam klopot po pierwsze tak metalicznie chodzi i mi wali sacy zawor w tloki ale tylko sacy i tak metalicznie chodzi kolektor sacy jest bardzo goracy i sie silnik grzeje lapie temperature prosze o porade

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v