Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cofnij ciągnikiem na skarpę tak żeby olej spłyną do przedniej części skrzyni bjegów i wymontuj korpus z uszczelniaczem od WOM-u,prawdopodobnie masz uszczelniacz w d*p........ sprawdź jeszcze czy bieżnia nie jest wytarta.

Opublikowano

Ja nie wiem co jest z tymi ciągnikami- mam MF255 z 1988r. i żadnych wycieków a w 4514 z 1995r. co chwile jakić oring, uszczelka do wymiany :angry: (mój sąsiad ma 4514 z 2006r. i też leci olej na WOM).

Nie wiem co to może być- zły materiał, źle dopasowane części, zły montaż :rolleyes: ?

 

PS: Dzięki za pomoc :lol: .

Opublikowano

w 4514,oraz pokrewnym 5314 na WOM jest jeden oring,niestety nie pamiętam rozmiaru,założyłem 2 sztuki,jest nawet rowek na 3 oring,pomogło na 2 miesiące,dalej kapie,ten typ tak ma

 

niestety zwyklych uszczelniaczy nie można tam założyć,tylko oring

Opublikowano

A no właśnie na oryginale u mnie w 3512 chodził 9 lat i zaczał ciec założyłem nowy i pare miechów pochodził i cieknie znowu :rolleyes: chyba ten typ tak ma

Opublikowano

Ja niedawno też wymieniałem zimering na WOM w 360 idalej ciekł.Znajomy mi poradził abym wałek tzn.te miejsce w,którym jest uszczelnienie wyczyścił łepkiem od zapałki.O dziwo pomogło,aż nie chciało mi się wierzyć i do tej pory nie cieknie!

Opublikowano

Widze, że niezłe problemy macie z tym uszczelnieniem wałka w 4514 :rolleyes:. Na szczęście w moim 4514 jeszcze nie mam wycieku na WOM-ie. Może dlatego, że mało pracuje wałek- rocznie tylko nawoże obornikiem ok. 5ha i to wszystko co ma do roboty wałek przy tym ciągniku.

Opublikowano

w mim 3512 też leje wom niewiem dlaczego od nowości nic niebyło ruszane ale po 14 latach można chyba tam zaglądnąć bo od 10 lat non stop jeżdzi z prasą na usługi przez cały sezon zawsze przy prasie Z224/1 jak zrobić żeby nie lało????????? Napiszcio o tym prosze was chłopakowie :D

Opublikowano

witam mam problem z przeciekami u ursusa 5314 rocznik 1998

nie sposób dobrze,trwale naprawic wycieku z WOM z tyłu ciagnika ... ja mam na 3 z 4 śrób dokręcone juz kilka razy naprawiane i cieknie ;/

podobnie kiepsa sytuacja jest z kranikiem od zbiornika do ropy ... dotykam palcem od dołu i zawsze mokry od ropy nawet juz nowy kranik kupiłem ;/

macie jakies rady ??

Jak się powinno robić tak jak w książce od ciagnika piszą czy życiowo czyli jak sie zepsuje to robić ...

np w książce podaja wymiane oleju z przedniego mostu co zzz motogodzin ... my juz 4000 mamy i nie zmienialismy

Opublikowano

wymieniałeś uszczelniacz WOMu na nowy i dalej cieknie? czy to cieknie spod tego wspornika WOMu co na 4 szpilki jest przykręcony?

 

 

 

co do wymiany oleju to w skrzyni można troche wydłużyć termin (ale gdy pożycza sie przyczepy itp z hydrauliką, to olej i tak sie wymiesza nie wiadomo z czym)

 

 

ale w silniku lepiej wymieniać przed upływem 250mth, zwłaszcza w ciężkich pracach, bo skróci się znacznie jego żywotność

Opublikowano

Wszyscy koncentrują sie na uszczelniaczu Wom,a mało kto zwraca uwagę na oringi szczególnie ten mniejszy wewnątrz tuleji a tam najwięcej cieknie wiem z doświadczenia,sprawa kranika paliwa w tej chwili są do nabycia kraniki kulowe Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v