Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wymieniłem pierwszą głowicę, ponieważ prawdopodobnie miała jakieś mikropęknięcie - jedna ze szpilek mocujących głowicę była mocno przyrdzewiała i mokra. Teraz muszę dalej obserwować co się będzie działo. Mam nadzieje, że będzie już ok. ;)

Opublikowano

W 1985 kupiłem nową 60,problem zaczął się zimą.Ciągnik na gwarancji woda w ojeju i olej w wodzie.Mechanik gwarancyjny prześwietlił wszystko:tuleje, głowice, nowe "korki",uszczelki i nic.Po chyba trzeciej reklamacji wymienili na nowe, głowice i problem się skończył.Okazało się że jedna głowica był źle odlana i przy spuszczaniu wody ta zostawała w głowicy i zamarzając niszczyła "korek".

Opublikowano (edytowane)

-- połączono --

 

Witam wszystkich .Mam problem w C-360 zauważyłem w chłodnicy olej a na bagnecie w bloku nie ma oznak wody tylko jest rzadki-proszę o wskazówki może Ktoś miał taki przypadek

Edytowane przez Marcin91
dublowanie tematów
Opublikowano

Odkręć korek od chłodnicy odpal i obserwuj czy nie idą bąble powietrza (spalin) z płynu, troche może wypływać bo pompa chodzi, można pasek klinowy ściągnąć do próby. Jeżeli będą szły to jak kolega wyżej napisał uszczelka pod głowicą. Napisz jeszcze co to był za syf? Był tłusty czy bardziej jak sadza, masz ciągnik od nowości, czy przy poprzednim dolewaniu wody/płynu też takie objawy były? Jeżeli nie ma bąbli i nie ubywa oleju to może po prostu woda rozpuściła stare osady.

Opublikowano

poniewaz z powodu uszkodzenia uszczelki pod głowica lub samej głowicy do cylindrow przedostaje sie płyn

dokladnie trzeba obejrzec głowice w poszukiwaniu mikropekniec no i uszczelka do wymiany

Opublikowano (edytowane)

U mnie taka maź była w chłodnicy bo się pompa wody kończyła. Ale to było by słychać, i luz byłby na osi pompy wyczuwalny. Jak zdejmujesz głowice to najlepiej wszystkie, dać chociaż do sprawdzenia w zakładzie, najlepiej do regeneracji, bedziesz miał pewność a koszt 160 zł za głowicę nie jest aż tak wielki. Biały dym to ewidentnie woda w cylindrze, zbadaj też tuleje czy nie pęknięta jakaś, ale wtedy był by też płyn chłodniczy w oleju. Najlepiej byłoby zmierzyć ciśnienie sprężania, wiedziałbyś który cylinder niedomaga i wtedy może by się obeszło tylko na zdejmowaniu jednej głowicy.

Edytowane przez Kaszlak79

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v