Skocz do zawartości
ramona

BELARU8S 1523.3

Polecane posty

ramona    2

WITAM.Do posiadaczy 1523.3 czy jesteście zadowoleni z swoich maszyn bo mój jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

ja jestem posiadaczem 1025 także oprócz mocy wiele te traktory nie dzieli wkońcu to mtz i to mtz. Ja jestem również zadowolony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaschels    56

Jeśli posiadasz już ten model może mógłbyś opowiedzieć coś o nim. Powiedzieć jakie ma wyposażenie, co Ci się w podoba. Ile kosztował, gdzie kupiłeś. Zrobić też kilka fot.

 

Ja zastanawiam się nad kupnem tego modelu, pozwolę sobie napisać co udało mi znaleźć na jego temat i gdzie można kupić.

 

W sieci znalazłem tylko jedna ofertę godna polecenia. Firma sprowadza ciągniki prosto z fabryki i pierwsza rejestracje mają w kraju( co ma szczególne znaczenie przy korzystaniu z pomocy unijnej.)

http://allegro.pl/belarus-mtz-1523-1523-3-156km-najlepsza-cena-i1402700956.html

 

Oprócz wyposarzenia widocznego na obrazku możliwe jest zamontowanie dodatkowo: klimatyzacji (niemiecka), przedniego TUZ, ładowacza czołowego, szerszych opon, większej ilości halogenów jeszcze w fabryce. W Polsce montują radio i inny fotel (pneumatyczny)

 

Mechanicznie:

liczba dostępnych biegów to 16/8 lub 24/12 w synchronizowanej skrzyni biegów.

Silniki dostępne w modelu D-260.1 D-260.1S D-260.1S2 TCD2012L06-2V (DEUTZ)

wszystkie oscylują wokół 155 KM. (Silnik Deutz stanowi jak na razie największa zagadkę)

Cała hydraulika i nie tylko jest firmy Bosch (co oczywiście odbija sie cenowo przy serwisie)

Podstawową specyfikacje można znaleźć na stronie producenta(http://belarus-tractor.com/en/main.aspx?guid=1071) lub sprzedawcy(link podałem wyżej)

 

Katalog http://belarus-tractor.com/en/main.aspx?guid=3161

 

Filmiki z YT

http://www.youtube.com/watch?v=DOF69BahuBk

Edytowano przez lukaschels

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ramona    2

Ciekawa ta skrzynia biegów ,ja polecam silnik D-260- 1S2 bo ma świece żarowe i nie ma problemu zimą ,oraz hamulce mokre bo w starszych typach są suche.A ten 1523.4 z silnikiem MMZ to ma już inny wtrysk euro 3 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Proktor    2

jedyne co mi się tam nie podoba to sprzęgło hydrauliczne i hamulce ... jak macie możliwość to bierzcie na mechaniczne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Proktor    2

Znowu ja bym wolał hydrauliczne...

ja mam w 1523 hydraulicznea w 1221 mechaniczne , i z hydraulicznymi to jest trochę nerwów , a mechaniczne to pewne są ... przy hydraulicznym nie ustawisz hamulców równo , a sprzęgło bedziesz gdzieś podjeżdżał i nagle braknie jego i można w coś walnąć .. wiadomo jak nowe to chodzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Przy okazji jeszcze się zapytam czy czasami nie masz tak że jak ciągnik postoi przez noc i się ostudzi to pedał sprzęgła ładnie chodzi ( na początku to wiadomo ciężko a później to powinien polecieć do podłogi ) a jak wyjedziesz w pole to po 1 h już tak ciężko chodzi ( nie czuć tego przeskoku między ciężko a lekko tylko cały czas ciężko i powrót do góry również ). Jak się go odpala ( zimnego ) i jedziesz w pole to noga się przyzwyczaja do tego, a najgorzej jak się z kimś zmieniasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PABLO555    12

Witam ja mam pronara 1221 a2 na hydraulicznym sprzęgle ,na razie chodzi bardzo lekko bez względu czy jest zimny czy ciepły ale mój jest z 2011 roku zobaczymy jak to będzie za pare lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojcienty    1

a jak skrzynia biegów ponoć w tej 16/8 brakuje przełożeń pod góre z ładunkiem, o tej drugiej to szczerze mówiąc nie słyszałem, ktoś może o niej powiedzieć coś więcej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×