Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

@TheMariko12

Najpewniej zużyte zęby na wieńcu koła zamachowego. Albo włącznik elektromagnetyczny za mało wysuwa zespół sprzęgający.

 

 

 

Zoabcz moje zdjęcia w galerii tam widać wieniec i rozrusznik który założyłem, domniemam, że może to być bendiks, bo jego zęby wyglądają tak średnio

Opublikowano (edytowane)

No i zrobione kręci jak szalony,nie wiem jak ja to podmieniałem rok temu że nie znalazłem może klemę słabo założyłem dziś podmieniałem wszystko po kolei kable aku na końcu rozrusznik i jednak rozrusznik.Sprężyna słabo dopychała jedną szczotkę(rozhartowana).samych sprężyn dokupić ciężko to kupiłem całą tarczę tylną z importu i hula.A co do bendiksów to tam najczęściej pada "sprzęgło jednokierunkowe" czy jak tam się to nazywa w środku i przepuszcza a zęby mogą być przy tym w dobrym stanie.

Edytowane przez Piotr778
Opublikowano

Trochę inaczej, rozrusznik z drugiej 60 i aku która dobrze pali włożone na chwilę do tej feralnej 60 zakręcił też słabiutko i uznałem wtedy że to nie tu jest przyczyna,pewnie słabo poskręcałem (prowizorka).Tak czy inaczej miałeś racje że gdzieś gubi prąd bo gubił na tarczy Twój post i kolegi mtracz zmobilizował mnie do dzisiejszych podmianek i rozwiązania problemu bo miałem już to olać w lecie jako tako odpalał w zimie nie potrzebny.Tak więc dziękuje za cenne wskazówki.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Czyli robiłeś jak większość pseudonaprawiaczy podmieniając części, zamiast porządnie po kolei zdiagnozować wszystkie elementy układu rozruchu.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Masz rację, rolnikowi wystarczy żarówka, a do poważniejszych napraw są odpowiednie firmy, które dysponują odpowiednim sprzętem. Bo każdą naprawę należy zaczynać od diagnozy, a nie odwrotnie.

Opublikowano

Witam

Pijawił mi się problem w ciągniku. Mianowicie wygląda tak jakby rozrusznik nie dał rady obrócić silnikiem.

Cały dzień ciągnik jeździł i palił bez problemu i nagle przestał. Rozrusznik zakręci z pół obrotu albo wcale.

Na akumulatorze samochodowym (12V 680Ah 750A) podłączonym bezporednio pod rozrusznik to samo.

Oddałem rozrusznik do regeneracji i dalej to samo. Niezależnie czy na zilnym czy na ciepłym silniku.

A na zaciąg pali od razu.

Rozrusznik oryginalny.

Czy jest możliwe aby silnik zaczął stawiać duży opór i rozrusznik nie dał rady go obrócić czy spieprzyli mi regenerację rozrusznika?

I czy da się to jakoś sprawdzić czy tylko podmana rozrusznika na inny?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jeżeli prąd biegu luzem odbiega znacząco od 100A to rozrusznik do naprawy.

Opublikowano

A jak podłączyłeś bezpośrednio ,za pomocą kabli rozruchowych ?

 

Tak, mam porządne kable rozruchowe (800A) i podłaczyłem się bezpośrednio pod rozrusznik.

Odpalałem już kiedyś ciągnik na tych kablach jak mi akumulatory padły i palił wtedy bez problemu.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Zawieź rozrusznik do porządnej firmy, a będzie Ci działał jeszcze długie lata.

Opublikowano (edytowane)

Witam ostatnio podczas odpalania mojego Ursusa c360 usłyszałem stukanie z okolic rozrusznika , wymieniłem elektrowlacznik ale nic to nie zmieniło wiec kupiłem nowy rozrusznik jednak problem się nie rozwiązał co może być przyczyną. Rozrusznik nie kręci tylko słychać takie stukanie.

Edytowane przez Kmochol

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez nec
      Witam zakupiłem swiatla bezprzewodowe led do ciagnika  c330 i mam problem bo nie działają w przeczepce z samochodem nue ma problemu a gdy wpinam co c330 to nic nie działa gdzie może być przyczyną  dodam że jak przyxzepke podepnę do ciagnika to wszystkie swiatla w przyczepce działają. 


    • Przez Damianek00
      Mam ursusa c360 i alternator elmot 2pin od ładowania i wzburzenia 9diodowy.I mam regulator napięcia 15RAa jak mam podłączyć przewody żółty i zielony do alternatora i do kontrolki.. Mam obecnie podłączony regulator z zetora na 4pin ale on ładuje ponad 17v


    • Przez miturskir
      Szukam elektroniką do ciągnika lubelskie...... 
    • Przez Kacgier
      Witam, mam problem z komputerem od rozsiewacza vicon rs-edw otóż niedziała mi wysuw silownikow elektrycznych od zasuw co moze byc przyczyną? Prosze o pomoc 
       
    • Przez patrykwil
      Witam.jak podpiąć taki alternator w c360

       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v